• Hoi!
    Ik zag een topic dat iemand Q'ers natekende. Dat vond ik eigenlijk best wel cool. Ik kreeg gelijk zin om ook weer wat te tekenen (:
    Dus daarom aan jullie: Willen jullie iets dat getekend moet worden, of ben je benieuwd hoe iets/iemand nagetekend eruit ziet? Dan kan je dat hieronder posten en teken ik het!
    Hopelijk vinden jullie het een beetje leuk, want dit is mijn eerste topic!
    xAnanananas

    P.S. Ik volg de raad van Arthur op, ik zet hier een aantal tekeningen die ik al eerder getekend heb zodat jullie mijn tekenstijl kunnen zien.




    Al klaar:
    -Tekening Druella
    -Tekening kittje
    -Tekening Uchiha
    -Tekening Errin
    -Tekening Celin

    In wachtrij:
    -TeamSterek
    -Apocalyptic
    -NarniaXx
    -Shelob

    Ik probeer alles zo snel mogelijk te doen. Ik heb niet altijd tijd, maar ik doe mijn best C:

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 17:17 ]


    --

    Ik ben al begonnen aan de rest van de tekeningen, maar ik heb het nogal druk met school. Ik beloof dat ik ze dit weekend afmaak!


    --

    Ah awesome ^^


    i put the fun in funeral

    Ananananas schreef:
    Deze is voor kittje:



    http://i46.tinypic.com/2ezjmv6.jpg
    De handen falen, maar dat is nooit echt mijn sterkste punt geweest. Hope you like it!
    (Sorry voor de vegen trouwens, als je wil kan ik die nog wel weggummen, maar dat wordt dan een andere keer. Het licht is nu nogal slecht.)

    OMFG epic! DBZ! Childhood memories right there! Wie was dit ook alweer? Pam ofzo?


    No growth of the heart is ever a waste

    Epic, vet gedaan


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Uchiha schreef:
    (...)
    OMFG epic! DBZ! Childhood memories right there! Wie was dit ook alweer? Pam ofzo?[/quote

    Ja:D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Voor Uchiha:


    http://i47.tinypic.com/2hx8vhv.jpg
    Het lijkt misschien niet zo, maar dit heeft me best veel tijd gekost. Ik kon geen zwarte stift vinden, dus heb ik maar een marker gebruikt. (:


    --

    Wil je voor mij Belle eens tekenen? (Je mag zelf kiezen of je de Disney Belle neemt of de Belle uit Once Upon A Time)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Omg ik houd van je Chopper tekening. <3


    ~x~ Everything will be okay in the end. So if its not okay, its not the end. ~x~

    HAHAHA LOLOLOLO epic! Ik moet bijna huilen van het lachen XD omfg lmfao.
    Dit is echt supervet, thank you :D. Damn die face. Heb ook niet echt een fatsoenlijke pic genomen om na te tekenen x'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Thanks allemaal (:
    Ik ben nu bezig voor Errin (:


    --

    Ananananas schreef:
    Thanks allemaal (:
    Ik ben nu bezig voor Errin (:
    Yaay!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    omg die zijn schattig! je bent echt goed hierin O.o


    effort never betrays you

    Errin schreef:
    Wil je voor mij Belle eens tekenen? (Je mag zelf kiezen of je de Disney Belle neemt of de Belle uit Once Upon A Time)


    http://tinypic.com/r/rw6vzn/6
    Eindelijk af! Hopelijk ben je er blij mee, ook al lijkt het niet helemaal precies.


    --


    (Klik op de foto om te vergroten)


    Gaat dit lukken? :$

    Edit: Misschien om wat moeite te besparen: je mag het halstertouw achterwege laten.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 21:10 ]


    People change, memory's don't.

    wat schattig


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?