• Gister op school was het al aan het sneeuwen maar dat bleef nu liggen.
    Wordt ik wakker ligt er een mega pak sneeuw. Gelukkig eerste uur vrij..
    Bij wie ligt er ook zoveel?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hier en ik kots van sneeuw. :p


    Take me to wonderland

    Hier ligt ook een dik pak sneeuw, ik ben er niet echt blij mee. Ik kwam mede dankzij de sneeuw te laat op school.


    Physics is awesome

    Ja echt veel sneeuw. Mijn treinen reden ook niet, dus ben niet naar school gegaan :')


    As travars

    Ijsvrij! :'DDD


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Hier ook

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 16:54 ]

    Hier.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb vandaag proefwerkweek. En op school hangt er een bord met de afwezige docenten. Stonden er vijf docenten die er niet waren en een stuk of 30 zouden later zijn x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Seaver schreef:
    Hier ligt ook sneeuw... Ik had het eerste uur uitval, maar dat werd pas een kwartier van te voren aangegeven. Dus nu zitten we hier met zo een beetje de hele klas

    Dat is vroeg bij ons doen ze serieus. om 8:15 1ste bel en vijf minuten later moet je in de les vzijn. iedereen is er tussen 8 en tien over vaak. de meeste moeten ook 10 min of meer. dus zetten ze het er om 8 uur op als je vrij bent-_- haters.....

    Whoop Whoop nog niet gevallen=)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hier in West-Vlaanderen ook heel erg veel! Vanavond mega sneeuwbalgevecht en sleeën ;D


    The pen is the tongue of the mind

    Er lag hier iets van 10 cm, geen idee of het echt 10 cm was.. Ik stond met mijn schoenen helemaal in de sneeuw, en mn broek was ook nat aan de onderkant ._.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 18:03 ]

    Hier niks.


    -

    Het sneeuwt hier echt al de hele dag. Wanneer stopt het D:?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hier ook. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Volgens mij ligt overal sneeuw op het moment. Ik hekel sneeuw. :(


    Bad decisions make good stories.

    Yup hiero. Alleen was ik ziek vandaag dus kon ik niet op mijn broertjelief gooien. :(


    I'd rather have you, cursed or not.