• Djamila is onzeker over zichzelf.
    Niet alleen over haar uiterlijk ,maar ook over haar innerlijk. Is ze wel aardig genoeg voor de mensen om haar heen? Is ze mieschien tè aardig voor de mensen om haar heen? Het maakt Djamila zo gek dat ze besloten heeft om alles buiten te sluiten. Ze praat ook niet meer , Bang om iemand een plaatsje in haar hart te geven ,Bang dat alles in haar hoofd nog verwarder word.. Op haar oude school werd ze gepest hierom en daarom hebben haar ouders besloten haar naar een privèschool te sturen. Djamila valt wel erg op tussen de rijkelui's kinderen. Nog steeds verbied ze zichzelf om te praten ,maar wat als die ene jongen ,DE populairste jongen van de school verlieft op haar word? Verlieft op haar stijl ,haar ogen ,haar lach.. Maar dan gebeurt er iets wat alles voor Djamila verandert ..
    Iets wat ze MOET zeggen ,iets waar ze zich voor schaamt,, iets wat haar gek maakt ,, Maar belangrijker: Iets dat haar dingen laat doen die ze niet wil..


    Jimi Blue LufStory fseu X'D

    Rollen;
    Bf Jimi:
    -ITSPATRICIA
    Huppel 1,2&3:
    -VANILLANINJA
    -BiLlSMuRf
    -anoukSILENCE
    Vriendin Wilson Gonzales:
    -AskMyName
    Vrienden Jimi:
    -BoKillerDoll
    -und Channa (mijn poeperd bed8 [à])
    latere Bf Djamila:
    -MExForever
    Zusje Djamila:
    -HappyKiss



    Naam:
    Foto (Geen emo/scene en tussen URL):


    Crack a bottle

    Soory Mama Chan,, Ik zal al weer Heel lief zijn, (ZOALS ALTIjD) En ga Braaf wagten

    [/Ego]


    Dunno ><

    Nog 4 rollen over ,,wie wil ?? (A)


    Crack a bottle

    Oke,, elle Haar gedult is al weer op!!
    Mensen,, Neem die Rollen NU!!!!!!
    Kijk dan,, hoe geweldig die Idee Is van Deze Pragtige Jongen Damen!!
    DUS NEEM NU EEN ROLL
    Elle slaat WEER door hoor.. XD


    Dunno ><

    Dudes ,,als ik jullie was sal ik nu maar snel een rol nemen ,, wnt Elle is egt gevaarlijk als se ongeduldig is X'D


    Crack a bottle

    Kijk,, En Chantou kan het weten!!! [A]


    Dunno ><

    whaha .. n_n
    elle is sowieso gevaarlijk n_n sij mijn medewannabe en huppel dus tja n_n


    We can only learn to love by loving.

    Dus tjsah , Omdat jullie so vaak gereageert hbben denkt iedereen dat alles al vol sit ,,denkik :'(
    En nu reageert er gwn niemand meer !


    Crack a bottle

    Nouw,, ik kan anders ook heeeeeel lief zijn hoor !(baby)


    Dunno ><

    Owg,, Chan Sorry! Ik zat weer zo Lkkr te Praten,, dat ik er niet egt aan dagt.. Kijk anders ga ik wel lkkr namen bedenken en Sexxi Plaatjes zoken,, om het goed te maken..
    Goed?(A)


    Dunno ><

    WhuahahXD Elle , Mag je soo doen ,, Als binne nu en 7 minuten en [/denkt] 56 seconden niemand meer reageert (A)


    Crack a bottle

    Maar honnie,, Ik moet zo heel snel gaan,, want me Broer zit op me nek,, omdat hij wl -_-''
    Anders zet ik wel wat ner, en dan kan je altijd ng kijken of je het gebruikt of niet ;)


    Dunno ><

    O,, maar moet zo egt weg!!!
    Anders drop ik alfast wat en dan kan je altijd nog kijken of je het gebruikt of niet ;)


    Dunno ><

    Rol: Bf Jimi

    Naam: Patricia(A)

    Plaatje: http://img156.imageshack.us/img156/250/laurenconrad2bd6.jpg

    Doe maar:P En seg maar tegen je broer dat ik hm niet ken ,,maar nu al haat (A) somaar mijn liefurdje vn de comp aftrappen =.=:P


    Crack a bottle

    Naam;
    Broke
    Plaatje;
    http://zemotion.deviantart.com/art/Viktoria-54983364


    Dunno ><