• oke ivm cookies en dat soort shit krijg ik op elke pagina waar ik kom advertenties van fashionchick.nl misschien kennen jullie die site wel. kleding van heel veel verschillende webshops zijn samengebracht op één site, nouja doet er verder ook niet toe.
    de advertentie die ik steeds tegenkom is dus steeds dezèlfde advertentie, en het spijkerjack dat er op staat vind ik echt GEWELDIG

    het gaat om deze advertenties (het zijn fotos dus wees niet bang)
    KLIK
    KLIK

    ik heb de site al tientallen keren doorzocht bij alle mogelijke categorieën waar het vest/jas zou kunnen staan maar ik kan het gewoon niet vinden.
    ik denk het jack gewoon niet meer op de site staat.. maar alsnog, ik vind hem GEWELDIG.

    dus, weet iemand waar dit jack, of een soortgelijk jack dus met spijker"body" en stoffen mouwen/capuchon, vandaan komt?
    BEDANKT!

    Yeah, overal tegenwoordig... Ik zie veel mensen met dat soort dingen lopen.


    Your make-up is terrible

    Die zie ik ook altijd, vind 'm echt geweldig o.o Ik weet wel dat ze bij de Vero Moda zoiets hebben, alleen dan niet met spijker maar iets military-achtigs.
    Maar ik zal even zoeken.


    i put the fun in funeral

    Found it. 't Is een mannen jack, vreemd genoeg x].


    i put the fun in funeral

    .. Je gaat niet dood ofzo als je dat ding niet hebt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    WOW BEDANKT! mannen jack, ja daar was ik nou nooit opgekomen hahah echt super bedankt!!!


    moderator; dit topic kan nu wel gesloten worden, ik weet waar het jack vandaan komt!

    Licet schreef:
    .. Je gaat niet dood ofzo als je dat ding niet hebt.


    nee dat zeg ik ook niet? ik weet niet waar je dit op baseert, maar er staat alleen dat ik het een geweldig jack vind en dat ik hem graag zou willen hebben maar hem niet kan vinden.

    Assassin schreef:
    Yeah, overal tegenwoordig... Ik zie veel mensen met dat soort dingen lopen.


    •*• Lululu •*•

    Slotje^^


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn