• Ik ben op zoek naar goede HP-fanfiction verhalen. Omdat ik die gewoon mis en omdat ik bezig ben met een vervolg op mijn eigen verhaal, maar echt vast zit.
    Misschien kom ik er weer in als ik het lees (:

    Ik lees eigenlijk alles, behalve stories over twincest, dat vind ik gewoon creepy.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Fireflies van Wiarda is echt een aanrader, als je tenminste niets tegen Remus/Sirius hebt. Ik heb zelf ook heel veel HP fanfic; mijn persoonlijke favoriet op dit moment is Heart of Gold, maar in mijn Schrijvers ID staat een volledig overzicht. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Met Squares 27 verhalen ben je nog wel even zoet, geloof me. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nog nooit Remus/Sirius gelezen, dus zal me benieuwen.
    En ik kijk dan even rond tussen die 27 stories haha, ookal heb ik een voorkeur voor verhalen die nog bezig zijn.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Black Rose, met Severus Snape en Someone Lovely


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb er eentje. (:




    #Wat als je het nichtje van Harry bent en iedereen verwachtingen van je heeft?
    #Wat als je verliefd raakt op jongens die je niet uit elkaar kunt houden?
    #Wat als je nieuwe vrienden elkaars bloed wel kunnen drinken?

    x Harry Potter
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Neem een abo, ik waarschuw niet (:
    x Link in plaatje


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dan neem ik deze kans om even reclame te maken :3

    Mijn verhaal heet 'How always began' en het gaat voornamelijk over het leven van Lily Evans. Ik probeer me zo goed mogelijk aan de feiten te houden, als ik een detail verdraai doe ik dat alleen omdat ik denk dat het verhaal dan beter loopt. In how always began komt n Severus Sneep aanbod, en later ook James, Sirius, Remus en Peter. Ik gebruik de Nederlandse termen, omdat ik daar zelf zo mee opgegroeid ben en ik zo ook altijd het verhaal heb gekend. Als je een kijkje zou willen nemen zou ik dat heel erg waarderen, omdat ik er toch veel tijd (en research!) in gestoken heb, ook al ben ik pas bij twaalf hoofdstukken.

    http://www.quizlet.nl/stories/107100/how-always-began/

    x

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 14:29 ]


    “All I know is that I love you. And for the first time, that's good enough"

    Ik begin binnenkort een Hp/Dm fanfic zal ik je waarschuwen?
    Nee, het is geen Darry

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 16:50 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Evanescae schreef:
    Ik begin binnenkort een Hp/Dm fanfic zal ik je waarschuwen?
    Nee, het is geen Darry

    Dat vind ik ook wel grappig hoor, heb ik een keer een heel goede story over gelezen op Q


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Too different for love ~ Draco Malfoy



    Charlie Knight is een halfblood. Haar vader is namelijk een muggle. Ze zit in het vijfde jaar op Hogwarts in de afdeling Gryffindor.
    De laatste tijd beginnen haar vrienden, Luna Lovegood en Ron Weasley, steeds vager te doen. Charlie heeft het idee dat ze geheimen voor haar hebben. En tegen haar liegen. Ze beginnen Charlie steeds meer te ontlopen en praten weinig met haar. Ze wilt uitvinden wat er aan de hand is en komt erachter dat Harry Potter de aanleiding hiervan is. Ze mocht Harry al niet en nu is het nóg veel erger geworden! Er is nog iemand die hetzelfde denkt over Harry. Samen met iemand waarvan ze nooit gedacht had dat ze ermee om zou gaan bedenkt ze een plan om Harry te straffen voor wat hij haar heeft aangedaan. Wat ze van te voren niet weet is dat ze zichzelf in een nieuwe, maar ook gevaarlijke situatie brengt.

    It becomes a strong game between life and death.


    19 11 '12 -
    Fanfiction -
    'Harry Potter' by J.K. Rowling -
    Draco Malfoy OTP -

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 16:55 ]

    KLIK!


    Tijd voor koffie.