• -xHappyHoran & BatPayne.
    -Lots of drama.
    -Geschreven en gesproken in het Nederlands.
    -Ik garandeer geen happy endings.
    -One Direction bestaat niet.
    -Dronkenschap.
    -Zelfmoordneigingen.
    -Soundtrack; "Yellow - Coldplay"


    Proloog: Een duizelig gevoel nam het van mij over. Alles begon te draaien. Het overheersende gevoel van emotie werd schaarser met de tijd. De tranen die vloeiden, ebden weg als sneeuw voor de zon. Mijn hoofd werd luchtig en mijn vingers begonnen te tintelen. De druk op mijn borstkas werd milder, verspreidde zich in plaats daarvan door mijn gehele lichaam. Het vergif brandde door mijn aders, tastte ieder uiteinde aan. Schonk geen genade aan de drang van mijn lichaam om zijn controle te behouden. Het was kansloos. Het waren de vlammen die zich door mijn lichaam verspreidden en de gaten in mijn borstkas vulden met warmte. Het was desalniettemin een prettig gevoel vergeleken met al het geleden verdriet. De rouw om hem zou nooit meer overgaan. Dit was de enige manier om mijn lijden te vergeten. De enige manier om te ontsnappen aan de eeuwige duisternis die zich in mijn leven opdeed. Het was nooit de bedoeling geweest zover te gaan en een einde aan de hel des levens te maken. Dat was het nooit. Het laatste stukje tastbaarheid vloeide weg uit het omhulsel van mijn ziel. Ademen lukte niet langer. Alles dat ik nog kon doen, was het lot laten bepalen.

    He suffered from jaundice.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 17:29 ]


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    ik ben een storie begonnen met One Direction & Demi lovato

    Mischien wil je het wel lezen ?

    Problems - Demi Lovato & One Direction

    Ik zelf vind de inhoud best mooi.. Geen kapsones

    Als je hem gaat lezen...

    THANK YOU SO MUCH

    xEsmee


    @xEsmeeOfficial (cody simpson follows)