• Ik heb gister mijn eerste fotorolletje terug gekregen! :D
    Nu denken jullie zeker, wtf fotorolletje?! Ja ik bedoel een fotorolletje, jeweetwel zo'n ouderwets ding voor in een fotocamera!
    Ik heb een paar maanden terug namelijk een lomocamera aangeschaft, dat is een analoge camera met special functions ^^ -om het zo maar even kort uit te leggen-. Nu zal de volgende vraag wel opreizen: What the heel is lomografie? Het is toch gewoon fotografie?? Nee er bestaat echt zoiets als lomografie, mensen die meer uitleg nodig hebben kunnen hier klikken en een kijkje nemen (:

    Anyway,, ik dwaal af ;p
    Ik heb mijn eerste rolletje dus terug, en onlangs dat er wat mislukte foto's zijn, zijn een aantal ook goed gelukt!
    Dus ik ben er nu helemaal trots op!! :D

    Goed, even twee fotootjes
    Eerste foto: Gemaakt tijdens mijn vakantie in Zwitserland. Aan de kleur heb ik niks gedaan, de camera vond het zelf leuk om dat zo even te doen ;p
    Tweede foto: Ook gemaakt tijdens mijn vakantie in Zwitserland ^^
    Er staan nog wat meer foto's in mijn fotoboek





    Edit: Okee, waarom doen mijn foto's het niet? D:

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 22:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 jan 2013 - 12:24 ]


    Inspiration can hit you any time



    Alsjeblieft. En ik vind het er echt leuk uitzien. Zoiets wil ik ook wel :Y)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 22:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dankjewel voor het er op zetten!
    En bedankt voor het compliment ^^


    Inspiration can hit you any time

    Vet leuk ^^


    i put the fun in funeral

    Cool C:


    26 - 02 - '16

    Backfire schreef:
    Vet leuk ^^


    Bad decisions make good stories.

    Je foto's doen het niet, omdat je ook nog [/img] na de link moet zetten en niet alleen ervoor.

    Ik vind ze erg mooi, ik kan alleen niet uit de site halen wat Lomografie nu precies is en hoe het werkt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Eluveitie schreef:
    Cool C:


    •*• Lululu •*•

    Junns schreef:
    Je foto's doen het niet, omdat je ook nog [/img] na de link moet zetten en niet alleen ervoor.

    Ik vind ze erg mooi, ik kan alleen niet uit de site halen wat Lomografie nu precies is en hoe het werkt.

    Neh, komt door ImageShack. Die laat je de .jpg link niet kopieren en geeft je een link naar de site zelf. ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind die eerste echt heel erg gaaf!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik heb de links in je beginpost aangepast zodat je zelf kan zien waar je fout zit.
    Je moet de url kopieren die er te staan komt als je met je rechtmuisknop op de foto klikt. Dan heb je de link van de foto, de link die jij had staan was van de pagina waar de foto staat niet van de foto zelf.
    On: ik vind dat eigenlijk niet zo een mooie manier van foto's trekken, het is zo onduidelijk vind ik.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Dankjulliewel voor de complimenten! (:

    Junns schreef:
    Je foto's doen het niet, omdat je ook nog [/img] na de link moet zetten en niet alleen ervoor.

    Ik vind ze erg mooi, ik kan alleen niet uit de site halen wat Lomografie nu precies is en hoe het werkt.

    Lomografie is eigenlijk niet meer en niet minder als een bepaalde manier van analoge fotografie - dus ouderwets fotograferen met een foto met rolletjes er in. Voor lomografie heb je speciale camera's nodig, de zogeheten 'lomocamera's'. Die hebben een soort storinkje in hun systeem, waardoor je soms onverwachtse effecten krijgt, zoals bij mijn bovenste foto. Ik heb daar niet aan de kleur gezeten, die is vanzelf zo geworden.
    Ook heeft een lomocamera, in tegenstelling tot 'normale' analoge camera's een functie op de camera om een foto dubbel te maken, zoals bij de tweede foto bij mij. Dit zijn twee foto's over elkaar heen genomen. Ook heb je kleurenfilters om op je flitser te doen -die heb ik helaas niet gebruikt, omdat de batterij van de flitser blijkbaar leeg was, maar dat wist ik niet.. -

    Amused schreef:
    Ik heb de links in je beginpost aangepast zodat je zelf kan zien waar je fout zit.
    Je moet de url kopieren die er te staan komt als je met je rechtmuisknop op de foto klikt. Dan heb je de link van de foto, de link die jij had staan was van de pagina waar de foto staat niet van de foto zelf.
    On: ik vind dat eigenlijk niet zo een mooie manier van foto's trekken, het is zo onduidelijk vind ik.

    Dankje voor het aanpassen. Met tinypic weet ik wel hoe het moet, maar gister kreeg ik de site niet geopend, dus heb ik het via ImageShack gedaan, maar daar weet ik blijkbaar niet van hoe het moet :')
    Okee, ja dat kan he, smaken verschillen (;


    Inspiration can hit you any time

    Heeeu, dat kan ik met mijn mobiel 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mithrandir schreef:
    Heeeu, dat kan ik met mijn mobiel 8D


    Ik wist helemaal niet dat dat met een mobiel, of althans sommige mobiels kan Ö
    Maar wel vet awesome zeg! Niet alleen dat het kan, maar ook je foto! ;D


    Inspiration can hit you any time