• Wat is hier de bedoeling van?

    Wij zijn op zoek naar maximum 10 enthousiaste deelnemers die net als wij van RPG houden en graag willen tonen dat ze er gedreven in zijn en hun best doen om een leuk RPG of goede personages te verzinnen en kunnen bewijzen dat rekening houden met anderen geen probleem is.

    Hoe lang duurt de wedstrijd?

    De wedstrijd bestaat uit 5 rondes die elk twee weken zullen duren. Normaal zou dit ruim voldoende moeten zijn.

    Uitstel & afvallers

    Elke deelnemer krijgt in het begin van de wedstrijd twee jokers. Deze kunnen ingezet worden wanneer je denkt dat je je opdracht niet op tijd af zult krijgen. In dat geval mag je die opdracht samen indienen met de volgende. Het spreekt voor zich dat je elke joker maar één keer kunt gebruiken.
    In deze wedstrijd zijn er geen afvallers. Iedereen mag tot het einde meedoen en degene die na alle rondes de meeste punten heeft behaald wint.
    Dien je echter zonder inzet van een joker, zonder verwittigen te laat of helemaal niet in, dan lig je uit de wedstrijd.
    Jokers kunnen niet doorgegeven of overgedragen worden en moeten voor de duidelijkheid niet opgebruikt worden.
    Voor degenen die echter hun best doen en altijd op tijd indienen hebben wij op het einde van de rit een kleine beloning; er zal 1 extra punt in je punten verrekend worden.

    Regels en beoordelingen

    - Wij vragen echt om moeite te doen zelf leuke dingen te verzinnen. Het is niet de bedoeling dat je met een idee of rol van iemand anders gaat lopen.
    - Indienen gebeurt via pb aan Roane en Galinda. Alle inzendingen komen in een story te staan.
    - Naamveranderingen worden in dit topic doorgegeven!
    - Waar wij op letten bij de beoordeling zal afhangen van opdracht tot opdracht, maar spelling , grammatica en interpunctie zullen zeker een rol spelen, eveneens als originaliteit.
    - Terwijl jullie de volgende opdracht maken zal de jury hun beoordeling maken en eens alle punten er zijn worden de behaalde scores online gezet.

    Hoe zit het met de prijs?

    Elke deelnemer krijgt van ons een lintje voor de moeite!
    De winnaar wordt beloond met de titel “Koning/Koningin van RPG” en 10 credits.
    De tweede en derde plaats krijgen een spotlight naar keuze.

    De jury:

    - Demi (Boira)
    - Elise (Roane)
    - Evelien (Galinda)

    Deelnemers:
    We vragen wel om goed na te denken voor je je inschrijft! We zijn namelijk wel op zoek naar mensen die zich willen engageren om de hele wedstrijd mee te doen en op tijd in te dienen.
    Denk je in tijdsnood te zullen komen of heb je al vaker afgehaakt bij wedstrijden omdat je geen zin meer had, schrijf je dan liever niet in en laat plaats voor degenen die er zich wel kunnen en willen voor inzetten.

    1. Everdeen      1      2
    2. Shooter      1      2      Joker 1
    3. annickemiek       1      2      Joker 1
    4. Cybele      1      2
    5. Souvenir      1      2
    6. Kwijt      1      2      Joker 1


    Het totaal van de punten;

    Everdeen: 7.5 (een 7 voor opdracht drie, overigens)
    Shooter: 7.33
    annickemiek: 6.75
    Cybele: 6.83
    Kwijt: 6.38

    Normaal had Shooter dus de tweede plaats gehaald, maar gezien ze door het niet indienen van opdracht 3 gediskwalificeerd is gaat die eer naar Cybele.

    Gefeliciteerd, Amy. Je bent de terechte winnaar. Je krijgt de titel "Koningin van RPG" en een mooi plaatje om het te bewijzen. De 10 credits zijn onderweg naar je.

    Gefeliciteerd, Jennifer. Je hebt de tweede plaats behaald! Je krijgt een spotlight naar keuze, op mijn kosten. Die mag je innen door mij voor jou iets in de spotlight te laten zetten, of door mij 6 credits aan jou te laten doneren (gezien bij GM een spotlight maar 6 credits kost). Mocht je voor de eerste optie gaan, hoef je niet perse nu te beslissen wat je in de spotlight wilt, je mag het ook later doorgeven.


    We hebben toestemming van Everdeen
    Story

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 20:04 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 feb 2013 - 17:07 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Pygmalion is nu Souvenir.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Roane schreef:
    Wie een mannelijke rol maakt krijgt trouwens 0,5 extra toegekend aan de totaalscore
    Dat lijkt weinig maar het kan een groot verschil maken. Voor de volgende rondes zou het namelijk handig zijn mochten we op z'n minst een paar mannen hebben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Vesta mag veranderd worden naar Cybele.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ik ga het niet redden, mag ik een joker?


    welkome to my garden of fantasy

    annickemiek schreef:
    ik ga het niet redden, mag ik een joker?


    Is goed.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Zou ik uitstel mogen krijgen?


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Zou ik uitstel mogen krijgen?


    ok, ik zet het in de beginpost.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik zou m'n joker ook graag willen inzetten :c.
    Helaas red ik 't niet met school/stage enzo,
    dus komt de volgende keer helemaal goed!


    Shooter schreef:
    Ik zou m'n joker ook graag willen inzetten :c.
    Helaas red ik 't niet met school/stage enzo,
    dus komt de volgende keer helemaal goed!


    In orde. School gaat natuurlijk voor ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Zijn de punten van opdracht 2 toevallig al bekend?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Neen, nog niet. Ik laat het weten als ze er zijn ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Het spreekt voor zich dat jullie vandaag nog mogen indienen omdat we gisteren nie op Q konden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ah. Gelukkig.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Tegen mijn zin moet ik toch mijn joker inzetten.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ahem. Eigenlijk hoor je je joker de dag voor de deadline in te zetten, eergisteren dus al.
    Maar ik sta het toe, want er blijven sowieso al weinig mensen over -_-


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.