• Hey :')

    Ik ben al een tijd niet meer op quizlet geweest, aangezien ik in een rot situatie zit en totaal niet lekker in mijn vel.
    Ik loop al bij de jeugdzorg die me probeert te helpen. Voor de rest probeer ik zoveel mogelijk met mijn beste vriendin te praten maar ik denk dat het beter is als ik eens met iemand praat die er buiten staat en het dus niet alleen voor mij op zou nemen. Iemand die overal los van staat en mij misschien hulp kan bieden, of in iedergeval tips kan geven etc.

    Ik wou dit eerst niet doen, en schaam me best wel om dit online te zetten, maar misschien dat het mij helpt om mijn verhaal kwijt te kunnen aan iemand die mij niet kent ofzo =x

    Ik snap het wel als niemand er belangstelling in heeft, maar toch ga ik het vragen.
    Is hier iemand waar ik mijn verhaal mee mag delen en iemand die mij kan en wil proberen te helpen?

    Thanks,
    x


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik snap zo wat je boedoeld, ik denk zelfs echt dat we misschien elkaar kunnen helpen, mag hoeft niet hoor. maar hier is iemand die inieder geval begrijpt wat je bedoeld.dus als je wilt praten hoor ik het wel;)


    If you can dream it, you can do it❤️

    je kan me altijd pb'en ik schijn volgens mijn beste vriend een goede therapeut te zijn -snap niet waarom maar goed-


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Je mag mij ook altijd pben, al heb ik niet echt veel levenservaring met die dingen.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik wil ook altijd helpen!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Je mag mijn ook altijd PB'en (:
    Sowieso veel sterke gewenst!


    The pen is the tongue of the mind

    Je mag mij altijd pben, mijn gastenboek staat altijd open!<3


    •*• Lululu •*•

    Gastenboek en Inbox staan 24/7 open ;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Je ziet het, er staan hier altijd mensen voor je klaar. Als je nog iemand nodig hebt, laat maar weten :]


    If a writer falls in love with you, you can never die