• Hoi!
    Ik heb in een bevlieging een broek gekocht, die ik best gaaf vond. Alleen nu weet ik niet waarmee ik het kan combineren...
    Ik heb wel een zwart shirt wat ik erop kan doen, maar daar is het te koud voor. En ik wil het o.a. echt heel simpel houden, zodat alleen de broek opvalt.
    Help?

    Hier is de broek trouwens: (let niet op de ge-wel-dige kwaliteit van de foto)


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ik zou persoonlijk er een zwart blousje opdoen en deze dan in de broek stoppen, maar wel dat het losjes zit en dan een klein zwart riempje in de broek doen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Grijze colbert? Ish awesome.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Grijze colbert? Ish awesome.

    Ik denk idd dat een simpele kleur colbert heel mooi erbij zou staan. Gewoon in grijs of zwart.


    From these ashes, I will rise

    Hashirama schreef:
    Grijze colbert? Ish awesome.


    Ik wilde een zwarte colbert zeggen, maar ik denk dat grijs ook wel leuk zal staan. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Rood kan ook c:


    26 - 02 - '16

    Praktisch alles kan wel op die broek.


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    Praktisch alles kan wel op die broek.

    Zo innovatief ben ik niet echt :s maar wel handig om te weten dat alles er op zou kunnen, praktisch gezien dan. C:


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ancore schreef:
    (...)
    Ik denk idd dat een simpele kleur colbert heel mooi erbij zou staan. Gewoon in grijs of zwart.

    Dit, maar ik hou persoonlijk niet zo van colberts, dus zou ik er een zwart of grijs vest/capuchonshirt (hoodie, whatever you call it) van maken.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 11:18 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 11:17 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Immortal schreef:
    Ik zou persoonlijk er een zwart blousje opdoen en deze dan in de broek stoppen, maar wel dat het losjes zit en dan een klein zwart riempje in de broek doen.


    •*• Lululu •*•