• hooi lieve mensjes hier <3
    bill is naar de tandarst geweest en nu staan zijn tanden recht.
    heb er een plaatje van. alleen hij wil niet op Q :(
    dat ga ik nog wel proberen:Y)
    dus foto komt er snel aan ;)

    xxxx


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik vond zijn scheve tanden ook wel wat hebben ^^
    Maar hoe kan je na 1x bij de tandarts geweest te zijn, meteen rechte tanden hebben? ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    ik wil die tandarts ook wel... scheelt heel veel beugels:(... ookal wordt het met die dingen nog niet recht:(


    I am an idiot, I move.

    Joaah sorry mijn mening hierover is; oftewel dikke photoshop oftwel heeft hij in het geheim een beugel ofzo --' Like; dat kán gewoon niet dat ze in 1,2,3 gewoon recht staan...
    En, zijn scheven tandjes vond ik dat hij zo leuker en schattiger was... Maar, dit zal wel 100% photoshopzijn.

    ik vond zijn scheve tanden ook wel wat hebben ^^
    Maar hoe kan je na 1x bij de tandarts geweest te zijn, meteen rechte tanden hebben? ><


    gwn een beetje snijden, opereren, implantaten inbrengen^^


    I am an idiot, I move.

    Joaah sorry mijn mening hierover is; oftewel dikke photoshop oftwel heeft hij in het geheim een beugel ofzo --' Like; dat kán gewoon niet dat ze in 1,2,3 gewoon recht staan...
    En, zijn scheven tandjes vond ik dat hij zo leuker en schattiger was... Maar, dit zal wel 100% photoshopzijn.

    Ik deel jou mening :X


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    gwn een beetje snijden, opereren, implantaten inbrengen^^


    Ik denk niet dat Bill dat zou doen..Hmpf, wat maakt het uit (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Auhnee ehj =( .
    Hij was zo schattig mtie scheve tandjes ;D
    Maarja , nu nog altijd , maar zijn lachje ga niemr zo schattig zijn x). Eigen schuld, dikke bult ;D.


    actin' like sluts, we want cunt !

    volgens mij sotnden die al recht vanzichzelf want anders zou je iets te fantasie krijgen ik heb nu een beugel in omdat mijn tanden ook scheef staan maar aan allebei de kanten en ik denk dat bill dat anders ook wel moet hoor


    everyday is a step higher to the end of the world.

    Ik vind het wel m0oii, maar nu is hij nog perfecter... Ö Maar heeft hij nu dus neppe tanden ofzo..ö want hoe krijgt de tandarts zijn scheve tanden na 1 xtje al recht o__O
    Mijn beugel mag er binnenkort uit ^___^


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Damn, ZONDE O.O
    Hij lijkt nu net een barbiepop o.o
    en die nieuwe piercing is maar niks :|

    die nieuwe piercing vind ik niet mooi |:
    en die tandjes maken hem zo mister perfect. Vond die scheve leuker. Nog een beetje karakter enzo


    ik ben het haar eens. ik vind die nieuwe piercing ook niet mooi, ik vond dat ringetje mooier, en die scheve tanden waren toch wat leuker, het was ook toch een beetje karakter :|.


    I'll live every second like it is my last one <3

    Ik vind het niet echt leuker dan eerst eigenlijk :( Die scheve tanden waren juist zo cute, en die bolletjespiercing valt nauwelijks op!

    Dat zal wel uberduur zijn. =|
    Like, ik loop anderhalf jaar met zo'n verneukte beugel in m'n mond, hij gaat even naar de tandarts en.. voila!


    -

    Beter dat hij naar de tandarts ging, zijn tanden begonnen veeel te scheef te groeien

    ik vond zijn vorige Piercing leuker!
    Deze, valt niet egt op ofzo.
    En zijn Sgeve Tantjes, vond ik tog leuker..
    En hoezo als wij regte tanden hebben,, moeten wij een jaar een beugel,, en hij niet >.<


    Dunno ><