• [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 16:24 ]


    "If you were half as funny as you think you are you'd be twice as funny as you are now"

    Do, Row, wow, confusing.
    Máár, ik zou je excuses maar eens aanbieden en goed met Do? gaan praten. Zeggen dat het je echt spijt en de volgende keer twee keer nadenken voordat je wat zegt tegen iemand anders.


    Bad decisions make good stories.

    Ja dat is niet zo slim. Jij kan ook fouten maken alleen is dit wel heel vervelend voor Do en Row. Ik snap dat haar vertrouwen geschaad is door jou, dat zou bij mij ook zijn. Ik denk als jullie echt goede vriendinnen zijn dat haar kwaadheid snel zal afnemen. Veel kun je er denk ik niet aan doen.


    I still think of the guitar bible.

    Alayna schreef:
    Ja dat is niet zo slim. Jij kan ook fouten maken alleen is dit wel heel vervelend voor Do en Row. Ik snap dat haar vertrouwen geschaad is door jou, dat zou bij mij ook zijn. Ik denk als jullie echt goede vriendinnen zijn dat haar kwaadheid snel zal afnemen. Veel kun je er denk ik niet aan doen.


    bedankt voor je reactie, en ik snap Do's (Dominique) punt ook volkomen. maar.. ja.. tis natuurlijk ook wel mijn eigen schuld...
    nou ja, hopen dat het weer goed komt dan maar..


    "If you were half as funny as you think you are you'd be twice as funny as you are now"

    bedank voor de reactie's, ik ga even afwachten wat er gebeurd...
    x


    "If you were half as funny as you think you are you'd be twice as funny as you are now"

    Meer dan je excuses aanbieden kun je niet doen. Spreek een keer af om er eens goed over te praten. Het is jammer om zo'n lange vriendschap door zoiets kleins te laten stuklopen. En zoals Alanya zegt, als jullie echt hechte vriendinnen zijn, komt het wel goed.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Meer dan je excuses aanbieden kun je niet doen. Spreek een keer af om er eens goed over te praten. Het is jammer om zo'n lange vriendschap door zoiets kleins te laten stuklopen. En zoals Alanya zegt, als jullie echt hechte vriendinnen zijn, komt het wel goed.


    THIS . het komt wel weer goed , met wat tijd .


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Anarose schreef:
    Do, Row, wow, confusing.
    Máár, ik zou je excuses maar eens aanbieden en goed met Do? gaan praten. Zeggen dat het je echt spijt en de volgende keer twee keer nadenken voordat je wat zegt tegen iemand anders.


    •*• Lululu •*•

    Bedankt voor al jullie reacties, vandaag ga ik naar haar toe en kijken of we het kunnen uitpraten X


    "If you were half as funny as you think you are you'd be twice as funny as you are now"

    Apocalyptic schreef:
    Meer dan je excuses aanbieden kun je niet doen. Spreek een keer af om er eens goed over te praten. Het is jammer om zo'n lange vriendschap door zoiets kleins te laten stuklopen. En zoals Alanya zegt, als jullie echt hechte vriendinnen zijn, komt het wel goed.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Hoe is het afgelopen?
    Is het weer een beetje goed tussen jullie gekomen?


    It's never gonna happen, Guys.

    Zoals al gezegd is geworden, meer als je excuus aanbieden kun je niet doen. Gebeurd is gebeurd, daar heb je spijt van en dat kun je haar zeggen. Maar je kunt de tijd niet terugdraaien en het daarmee niet zeggen, dus meer kun je niet doen.

    En wat Rhyme zegt ben ik ook benieuwd naar, hoe is het afgelopen? (:


    Inspiration can hit you any time

    Ik hoop dat het goed gekomen is. (:


    You are beautiful, you are love.

    oke, ten eerste, sorry voor mijn laate reactie...
    hoedanook, het is weer helemaal okee..
    ik ben naar haar toegegaan en we hebben het uitgepraat.


    bedankt voor jullie hulp
    xx


    "If you were half as funny as you think you are you'd be twice as funny as you are now"