• Als eerst; heeee girls! Lang geleden dat ik op het forum ben geweest. Ik heb jullie gemist.

    Nou, ik zal beginnen. Ik heb dus een kleine crush op een gast bij mij op school. Hij viel me op omdat hij steeds mijn kant op kijkt in de pauze. En hij is cute. Heel cute. En ik weet dat hij het met zijn vrienden over me gehad heeft want ze kijken steeds met een glimlach mijn kant op. Of mijn haar zat niet. Maar think positive!
    En dit jaar doet hij eind examen en dan zie ik hem misschien nooit meer. Dus mijn vraag aan jullie; zal ik hem toevoegen op facebook?
    Want ik weet niet hoe hij zal reageren, en het ergste wat er kan gebeuren is dat hij het negeert. Of vraagt wie ik ben. Been there, done that.

    Thanks alvast!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben benieuwd ^^


    i put the fun in funeral

    Gewoon doen, wat maakt het uit je hebt toch niks te verliezen verder? (;


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Macabre schreef:
    Lol, waar ben je bang voor? Dat hij je vriendenverzoek afwijst? No big deal, hij gaat toch weg. :'D
    Het is maar Facebook.


    Save me from myself.

    En, heeft hij je al geaccepteerd? (:


    Bad decisions make good stories.

    Scabbia schreef:
    Gewoon toevoegen, je hebt niets te verliezen ^^


    Yep lijkt me het best misschien hebben jullie wel wel gezellige gesprekken?


    Don't tchange for other people, just stay youre self

    Uneventful schreef:
    Het ergste wat er kan gebeuren is dat hij het negeert. Of vraagt wie ik ben. Been there, done that

    Je zegt het zelf af. Gewoon doen en dan zie je vanzelf wel waar je aan toe bent.

    Edit: Je hebt hem al toegevoegd zie ik. Hoe is het gegaan?

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 10:36 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!