• Door heen alle drukte enzo vond ik toch nog even tijd om een covertje te doen xD I know hij is niet goed (nu gaan jullie vragen waarom hij dan op yt staat of waarom ik hem er op zet, mijn antwoord is simpel gewoon omdat ik jullie niet afkrakende maar toch eerlijke mening over wil weten en ik graag tips krijg)
    Wat moeten jullie nog weten:
    Ik was ziek toen ik het opnam en dat zullen jullie waarschijnlijk wel horen xD
    Kwaliteit is niet schitterend en ik volg geen zangles ofzo het enige wat ik doe is zingen onder de douche of waar ik ook ben als ik alleen ben.

    De Cover

    Drop alles wat relevant en niet gemeen is hier maar ook voorstellen voor andere liedjes die je misschien beter bij mijn stem vind passen of wat dan ook.

    HEt is niet verboden te reageren he mensen.

    Het is ook niet verplicht zover ik weet.
    Ik kan het nu niet luisteren, sorry


    i put the fun in funeral

    Het liedje is duidelijk te snel voor je. Op sommige punten hobbel je er echt achteraan. Ook is de toonhoogte niet goed voor jouw stem. Je zit er een heleboel keren echt goed naast.
    Zoek een ballad uit; langzaam en met niet te veel wisselingen tussen hoog en laag. Leer voor je het opneemt heel goed de tekst, niet alleen de woorden, maar ook de betekenis. Zo krijgen de woorden betekenis en kun je die ook beter overbrengen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    Het liedje is duidelijk te snel voor je. Op sommige punten hobbel je er echt achteraan. Ook is de toonhoogte niet goed voor jouw stem. Je zit er een heleboel keren echt goed naast.
    Zoek een ballad uit; langzaam en met niet te veel wisselingen tussen hoog en laag. Leer voor je het opneemt heel goed de tekst, niet alleen de woorden, maar ook de betekenis. Zo krijgen de woorden betekenis en kun je die ook beter overbrengen.


    + Het is echt een vreselijk moeilijk lied om te zingen, het lukt écht niet veel mensen om dit perfect te zingen. Zoek een makkelijker nummer en oefen hard! (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    + Het is echt een vreselijk moeilijk lied om te zingen, het lukt écht niet veel mensen om dit perfect te zingen. Zoek een makkelijker nummer en oefen hard! (:

    Beckett en Madona bedankt voor jullie reactie!
    Het probleem is ik weet nooit echt goed welk lied ik moet zingen xD

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Beckett en Madona bedankt voor jullie reactie!
    Het probleem is ik weet nooit echt goed welk lied ik moet zingen xD


    Tja, dat is soms ook wel lastig. Maar merk je niet als je het zingt dat het niet helemaal lekker loopt? Of als je jezelf terug luistert?

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:52 ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Dit lied is heel (héél) erg bewerkt, en ook te hoog voor je. Zoek een liedje die een tikje lager, en langzamer is.
    Ik kan je stem zo niet beoordelen, met de cover klinkt niet erg mooi, sorry.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Dit lied is heel (héél) erg bewerkt, en ook te hoog voor je. Zoek een liedje die een tikje lager, en langzamer is.
    Ik kan je stem zo niet beoordelen, met de cover klinkt niet erg mooi, sorry.

    Bewerkt? Het enige wat ik er aan 'bewerkt' heb is twee maal opgenomen xd
    Maar bedankt voor de tip.

    Madonna schreef:
    (...)

    Tja, dat is soms ook wel lastig. Maar merk je niet als je het zingt dat het niet helemaal lekker loopt? Of als je jezelf terug luistert?

    Ja wel ik merk het wel, maar ik zet het er toch op voor de commentaren. Denk je dat Nothing like us van Justin Bieber een goed liedje is?

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Beckett en Madona bedankt voor jullie reactie!
    Het probleem is ik weet nooit echt goed welk lied ik moet zingen xD


    Zoek iets van een Singer Songwriter, die zijn meestal redelijk 'arcoustisch' dus dan mis je de begeleiding niet. Misschien iets van Laura Jansen?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Dit lied is heel (héél) erg bewerkt, en ook te hoog voor je. Zoek een liedje die een tikje lager, en langzamer is.
    Ik kan je stem zo niet beoordelen, met de cover klinkt niet erg mooi, sorry.


    Ik zie eerlijk gezegd ook niets 'bewerkt'?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Ik zie eerlijk gezegd ook niets 'bewerkt'?


    Niet haar cover, maar dat Talor stem is in dat lied behoorlijk bewerkt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Na 7 seconden heb ik het al weg geklikt omdat het niks voor jouw stem is. Ook stoor ik me aan het feit dat je Selena Gomez als achtergrond gebruikt terwijl het van Taylor Swift is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het lied is verschrikkelijk moeilijk, als je een lied van Taylor doet doe dat iets van White Horse (heb ik een keer gedaan, die viel wel mee). Maar over het algemeen denk ik dat je lager moet zoeken. Doe iets rustigs, want in het begin kap je je woorden heel erg af en het is te hoog voor je. Doe iets lagers en iets wat minder snel is. Ik heb laatst ook What's the reason gedaan van Silkstone, misschien is dat wat?


    Miep

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Ja wel ik merk het wel, maar ik zet het er toch op voor de commentaren. Denk je dat Nothing like us van Justin Bieber een goed liedje is?


    Ik heb geen idee, ik luister geen Justin Bieber dus ik ken het lied niet. :W
    Wellicht kun je eens iets proberen van Sara Bareilles, Lucie Silvas, Maria Mena, Ilse DeLange of Dido proberen. Kies in ieder geval voor een vrouwelijke artiest, want nummers van mannen zijn sowieso al lastiger voor een vrouw/meisje.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel