• Lieve praatjes, mooie cadeautjes en een goed uiterlijk.. Dat is het enige wat loverboys nodig hebben om meisjes in te kunnen palmen. Het is makkelijk voor ze, ze hoeven alleen maar een onzeker meisje te vinden en het kan beginnen. Eerst het vertrouwen winnen.. vervolgens een relatie aangaan gevuld met prachtige, dure cadeaus.. Maar dan komt het verschrikkelijke deel, je moet het terug betalen.. Waar je natuurlijk lang niet het geld voor hebt. Je weet maar al te goed wat er dan gaat gebeuren... Maar trap jij in de spelletjes van deze jongens? Laat jij je gek maken door hun lieve kant? Misschien wel.. Misschien niet.. Maar één ding is zeker... Ben je eenmaal in hun macht... Dan kom je er niet meer uit.....


    Jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Malino
    - Harry Edward Styles - Melieke
    - Niall James Horan - Damnbieber
    - Liam James Payne - Malino
    - Louis William Tomlinson - Blog

    Meisjes:
    - Meisje van Zayn - Vicky Monroe = Pantheon
    - Meisje van Harry - Zara Ava Gordon = Lifeisajoke
    - Meisje van Niall - Bree Leigh Jackson = HurtedHeart
    - Meisje van Liam - Melanie Jones = Depay
    - Meisje van Louis - Eline Flares = BluePassion

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - 3-4 regels schrijven!
    - Denk goed na als je meedoet! Ik wil geen mensen die in het eerste topic al stoppen!
    - Maximaal 2 personages p.p
    - 16+ mag
    - Schelden mag, maar niet OOC!
    - OOC tussen haakjes!
    - Geen perfecte personages!
    - Dit is geen sneltrein RPG! Zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Alleen ik open de topics! Behalve als ik offline ben, maar stuur me dan een linkje!
    - We sluiten niemand buiten!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 21:25 ]


    El Diablo.

    Ik twijfel of ik ook nog Liam of Niall erbij neem...


    El Diablo.

    Doe Liam erbij ^^


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Haha, okii ^^


    El Diablo.

    Naam: Liam James Payne.
    Leeftijd: 19.
    Karakter: Liam ziet eruit als de onschuld zelf, maar dat is hij niet altijd. Bij de meisjes die hij gebruikt is hij de liefste jongen ooit die ervan houd om je prachtige cadeaus te geven. Eenmaal aan het "werk" is hij een dominant type. Hij wil dat alles goed loopt, en kan soms nog wel is heel kwaad worden.
    Uiterlijk:


    Extra: /


    El Diablo.

    Mag ik Niall?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sure!


    El Diablo.

    Naam:Niall James Horan
    Leeftijd:20
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Kan ik hem ook totaal anders doen het karaktar?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik ga nu aan mijn rol beginnen ! De hond van mijn grootouders heeft de hele avond achter mij aangelopen, hij steelt mijn schoenen constant en alsk een boekske wil lezen dan scheurt ij da kapot. Oke ja, ik kon eigenlijk ook gewoon nie op internet (':

    @DamnBieber Ja, natuurlijk mag dat!


    El Diablo.


    Naam: Zara Ava Gordon.
    Leeftijd: 19 jaar.
    Karakter: Zara is een redelijk terughoudend type. Ze denkt altijd aan de gevoelens van anderen terwijl haar vriendinnen blijven zeggen dat ze dat niet moet doen omdat andere mensen niet geven om wat zij voelt. Zara is onzeker, maar niet naïef. Ze zal zich altijd zorgen maken over wat anderen van haar vinden en de mening van anderen zal altijd hetgene zijn waar ze het meeste om geeft. Wat ze zelf denkt boeit haar niet. Als mensen zeggen dat het kleedje dat ze wilt kopen belachelijk is, dan zal ze het ook niet kopen, hoe mooi ze het ook vindt. Ze is makkelijk beïnvloedbaar en laat meestal gewoon over zich heenlopen. In het bijzijn van haar vrienden bloeit ze al wat meer open, maar echt een grote mond of goede, rake antwoorden zal ze nooit hebben. Zara is ook een klein beetje paranoïde. Als mensen niet terugsturen dan denkt ze direct dat ze hen irriteert en dat ze moet stoppen met zo aanhankelijk te doen. Ze zal nooit als eerste tegen iemand beginnen praten, hoe goed ze die persoon ook kent om dezelfde reden. Ze heeft van die momenten waarop ze denkt dat haar vriendinnen liegen tegen haar en dat ze haar allemaal stiekem haten. Dat ze enkel met haar bevriend zijn omdat ze haar zielig vinden, maar dat is natuurlijk niet waar. Het grootste probleem dat Ava heeft is dat ze mensen ofwel te graag heeft ofwel helemaal niet. Als ze je niet graag heeft dan heb je meestal nog de kans om naar de andere kant over te lopen, maar dat gebeurt niet vaak.
    Uiterlijk:



    Extra:
    Ze draagt een kettinkje die haar zus altijd droeg. Toen Zara 14 jaar oud was, heeft haar zus op 16-jarige leeftijd zelfmoord gepleegd. Ze was het slachtoffer van pesterijen die verergerden met de dag. Ze kon het niet meer aan en heeft zelfmoord gepleegd. Haar zus was zo'n mooi en jong meisje vol talent. Zara begrijpt nog steeds niet waarom juist haar dit moest overkomen. Ze is zo onzeker geworden omdat ze zichzelf niet beter ziet als haar zus en daarom bang is dat haar hetzelfde lot staat te wachten, ook al is ze al 19.

    Naam: Louis William Tomlinson
    Leeftijd: Eenentwintig
    Karakter:
    Uiterlijk:



    Extra:


    De rest komt morgenavond, sorry dat het zo lang duurt maar ik ben bij mijn familie met Pasen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sidestap --> Blog


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alleen nog Harry en het meisje van Niall en we kunnen beginnen! :3


    El Diablo.

    Ik Ben nu op mijn iPod. Ik zal wel even haar karakter maken ect maar de foto's doe ik later :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Is goed (:


    El Diablo.