• Ik vraag me af wie het ook gezien heeft op Tumblr. Ik wel in ieder geval, het is in ieder geval deel van het Supernatural fandom en een nieuw fenomeen op 1 april. Het is niet zo dat ik daar blogs van volg, maar toch is het overal. Iedereen heeft ineens dezelfde icon, post alles van Misha Collins en iedereen IS Misha. Ik vind het eigenlijk wel geinig hoewel ik er niet aan meedoe haha, maar ik vroeg me af of nog meer mensen dat op hun dash hebben op het moment.

    m is for madness
    i is for i should be working
    s is for so should you
    h is for how did this happen
    a is for apocalypse




    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 17:02 ]


    Your make-up is terrible

    ik heb het ook al gezien! wow, echt gewoon heel Tumblr werd plots gek! c: ik vind het opzich wel grappig, maar ik doe er ook niet aan mee haha.

    Ik heb het ook op mijn dash, en volgens mij weet Misha er zelf ook van, ik vind het wel geniaal bedacht en moest er wel om lachen. :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb vandaag nog niet op Tumblr gezeten, dus mij is het nog niet opgevallen. :p


    Take me to wonderland

    Oh Nikki, ik dacht dat je jou en mij had geshipt toen in je titel zag =$ Beetje jammer hoor..
    En nee, had er nog helemaal niets van gezien. Wel lachen dit. :'D

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 16:38 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Oeh, ik dacht dat je jou en mij had geshipt toen in je titel zag :$ :$ Beetje jammer hoor.. :$
    En nee, had er nog helemaal niets van gezien. Wel lachen dit. :'D


    Wauw, dat zou heel goed kunnen eigenlijk o.o kjfgfgkfjn oké, wij zijn vanaf nu een ship en ik ship het.


    Your make-up is terrible


    Ik doe er zelf ook aan mee op Tumblr en een beetje op Twitter. Wikipedia was ook niet veilig.:Y)


    [url=]http://25.media.tumblr.com/8ea03df9c8f8795ced01aecef1adef38/tumblr_mkkxlaDZBO1r4sw91o1_1280.jpg]Link[/url]

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 16:39 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haha, iedereen heeft die als icon ja. Ik weet niet meer wie wie is nu.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Wauw, dat zou heel goed kunnen eigenlijk o.o kjfgfgkfjn oké, wij zijn vanaf nu een ship en ik ship het.

    ONETRUEPAIRING. *__*


    ars moriendi

    Ja, ik heb het ook gezien. Ik zit niet eens in het Supernatural fandom en volg alleen min of meer toevallig multifandom blogs die ook Supernatural posten, maar toch is minstens de helft van wat er op mijn dash verschijnt opeens Misha. Het is wel gaaf dat zoiets georganiseerd kan worden en dat zoveel mensen er ook echt aan meedoen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ja, ik heb het ook gezien. Ik zit niet eens in het Supernatural fandom en volg alleen min of meer toevallig multifandom blogs die ook Supernatural posten, maar toch is minstens de helft van wat er op mijn dash verschijnt opeens Misha. Het is wel gaaf dat zoiets georganiseerd kan worden en dat zoveel mensen er ook echt aan meedoen. :'D


    Ja, ik vind het echt geweldig haha.


    Your make-up is terrible


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus


    Your make-up is terrible


    ars moriendi

    Dit is mijn dash:


    Everyone is Misha and nothing hurts!
    Here you go, Misha!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 16:48 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor