• Ik moet een spreekbeurt houden voor Nederlands, ongeveer 10 minuten. Ik heb echt geen idee wat ik ga kiezen als onderwerp. Dus spuit wat onderwerpen en maak mij blij(flower)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Je mag zelf een onderwerp kiezen? Kies gewoon iets waar je veel van weet.


    Do what people say you can't.

    Semper schreef:
    Je mag zelf een onderwerp kiezen? Kies gewoon iets waar je veel van weet.


    Dat, of iets wat je simpelweg leuk vindt meer over te weten. Daar praat je makkelijker over.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Castle....x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Licet schreef:
    (...)

    Dat, of iets wat je simpelweg leuk vindt meer over te weten. Daar praat je makkelijker over.


    26 - 02 - '16

    Licet schreef:
    (...)

    Dat, of iets wat je simpelweg leuk vindt meer over te weten. Daar praat je makkelijker over.


    Ja, maar dat is het hem juist, ik weet het niet. Weet je, als jullie gewoon ideeën spuien, dan zeg ik wel o ja.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    MissCastle schreef:
    (...)

    Ja, maar dat is het hem juist, ik weet het niet. Weet je, als jullie gewoon ideeën spuien, dan zeg ik wel o ja.


    Ik heb het over bont gedaan. Ik kan de prezi wel even sturen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Je favoriete serie? (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Misschien een bepaalde sport die je beoefent of iets waar je veel over weet? Ook kun je natuurlijk iets doen waar je nog niets over weet. Hier wat enkele onderwerpen:

    - Titanic
    - Borstkanker
    - De olympische spelen
    - Anorexia
    - Hoe wordt chocolade gemaakt
    - Het universum
    - Het broeikaseffect
    - De eerste of tweede wereldoorlog
    - Einstein
    - Drugs
    - Anne Frank
    - Piraterij
    - Stalin
    - Terrorisme
    - Jeugdbendes
    - Jeugdzorg
    - De watersnoodramp van 1953
    - Loverboys
    - Mytologie

    Hoop dat je er wat aan hebt, maar ik heb al deze dingen gewoon van google, dus misschien daar een kijkje nemen? ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    - Je favoriete vakantieland.
    - Een dier
    - Een aparte hobby die je hebt/leuk lijkt

    Zelf heb ik het eens over 'dromen' gedaan. Die je 's nachts hebt zegmaar. En over vulkanen.


    You are beautiful, you are love.

    Atlantis! Xd ik had daar een 8.5 voor. je moet er wel voor geintersseerd zijn


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Ik heb het ooit over 't Gooi gedaan. Als ik het zelf mag zeggen, was dat wel een geslaagde presentatie.
    Maar doe het inderdaad over iets wat je leuk vind en waar je wat van weet!


    Tell me about it, stud.

    Aids


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Aids


    Heb je aids?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hé, mensen, ik weet dankzij jullie weet ik mijn onderwerp: tv-series!!!!!!!!!!!! Dankuwel!!!!!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Veel succes (:


    •*• Lululu •*•