• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I am an idiot, I move.

    Neeheee. Gister verkoopbord in de tuin, vandaag al een koppel langs geweest om te kijken. Neeeheee.


    You are beautiful, you are love.

    And here we go again.
    I'm gonna try not to, promised.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik haat je zo erg. Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen met zo'n slecht karakter. Eigenlijk haat ik heel jouw klas. En dat je nog durft te zeggen dat mijn klas kinderachtig is. Het is verdomme de liefste en leukste klas ooit. Het maakt niet uit naast wie je zit, ze zijn stuk voor stuk geweldige klasgenoten. En ik mis ze nu al. Ik hoop zo erg dat je volgend schooljaar verandert van school en neem dan alsjeblieft heel je klas mee.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ga je nu serieus kwaad op me worden omdat ik zeg dat je die taak alleen moet doen? Kom op, je hoeft enkel kruisjes te zetten. Zo moeilijk is dat niet. -.-


    Take me to wonderland

    AAAAAAAAAAARGH. *insert vloekwoorden*
    Ik heb dus een ov schuld, maar niemand heeft me fucking verteld dat ik dat klote studentenreisproduct zelf moet stoppen. Op DUO stond een einddatum dus ik nam aan dat het dan ook stopgezet werd. Niet dus. En het is echt veel geld.. Mag ik gewoon nooit spaargeld hebben ofzo ._.


    -

    YES! De eerste foto van de fotoshoot is binnen. I'm so proud!!


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    YES! De eerste foto van de fotoshoot is binnen. I'm so proud!!


    Show us!


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Show us!



    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    (...)



    Oh, waauw. o.o Die is echt supermooi! En je haar groeit snel haha. Maar die foto is echt mooi geworden.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Oh, waauw. o.o Die is echt supermooi! En je haar groeit snel haha. Maar die foto is echt mooi geworden.


    Thanks, er zitten nog mooiere tussen de foto's die gemaakt zijn want ik heb ze nog op de camera zelf gezien. Maar die komen nog wel I guess (:


    26 - 02 - '16

    Wauw zeg, sommige mensen willen wel erg graag erkenning.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Je bent de liefste jongen die ik ooit heb ontmoet, en gelukkig een beetje de mijne.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb mijn dag niet vandaag. Eerst kaartjes weggeven voor 1D concert, en nu nog de herdenking van mijn broertje missen. Ik ga morgen naar de begraafplaats, en bezoek hem dan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Genius schreef:
    AAAAAAAAAAARGH. *insert vloekwoorden*
    Ik heb dus een ov schuld, maar niemand heeft me fucking verteld dat ik dat klote studentenreisproduct zelf moet stoppen. Op DUO stond een einddatum dus ik nam aan dat het dan ook stopgezet werd. Niet dus. En het is echt veel geld.. Mag ik gewoon nooit spaargeld hebben ofzo ._.

    Ah damn nee man, das klote.
    Die moet je inderdaad zelf stop zetten, butyeah das mooi fucked up.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat ben jij een loser zeg, mij te verwijderen en niet meer met mij praten omdat ik niet dat doe wat jij wilt -.-


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.