• oke ik heb dus daarnet een quizje gedaan (OOH) maar als ik dan op 'doe een andere quiz' dan kom ik meestal midden in een serie terecht die ik helemaal niet ken! ik vond dat tokio hotel filter wel handig maar als er nou ook een serie filter komt dan zou dat heel erg fijn zijn








    als het onzin is wat ik uitkraam dan sorry

    Ik ,,snap hm niet ?? [/blond geboren]


    Crack a bottle

    Oke, ik snap je niet ;$


    Hey love.

    Owh laat maar , Ash snapt hm al ^^
    Dan moet je gewoon Nòg een keer op willekeurige quizlet drukken ^^<33


    Crack a bottle

    ik snap het wel........ik kom meestal in een serie teregcht die ik helemaal niet ken, en dat vind ik gewoon niet leuk simpeler kan ik het niet uitleggen.

    Oow. nee nou snap ik hem xD


    Hey love.

    Ik ,,snap hm niet ?? [/blond geboren]

    ik ben ook blond hoor :P

    dat tokio hotel filter werkt maar voor de helft, daar heb je wel gelijk in...

    Dit is een goed idee, maar die moeten bij suggesties. ;) -verplaatst-

    Verder, eigenlijk wel een goede. ^^ Maar ik denk dat dat heel veel programmeer-moeilijkheden met zich meesleurt, dus het kan nog wel een tijdje gaan duren, als het er al komt. ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Als je dan midden in een quiz komt, kun je dan niet gewoon bij het begin beginnen? Dat je naar de eerste van de serie gaat? Of ben ik nou uit m'n nek aan 't lullen? [/blond] x'D


    FML

    Je bedoeld dus eigenlijk dat als je op 'Willekeurige Quizlet' klikt je niet midden in een serie wilt belanden?

    Daar zit wel wat in. Ik zal er eens naar kijken...


    Dit is mijn signature...

    Je bedoeld dus eigenlijk dat als je op 'Willekeurige Quizlet' klikt je niet midden in een serie wilt belanden?

    Daar zit wel wat in. Ik zal er eens naar kijken...

    Moehahaha, zo heb ik quizlet eigenlijk een beetje ontdekt. Ik drukte op willekeurige quizlet en kwam midden in een serie terecht. Ik wist niet dat het een serie was, dus ging maar elke keer verder, en op volgende drukken. En toen ging ik me aanmelden, en ging ik ook zoiets beginnen, en toen kwam ik erachter dat er ook nog een deel 1 was van die serie, en die maakte ik ook, en toen snapte ik de hele serie weer.:3 [/dwaalt vreselijk af?]
    Maar goed, laten we on-topic blijven: Ik vind het een goed idee.:Y)
    x


    ok

    Ik heb inmiddels geprogrammeerd dat wanneer je op 'Willekeurige Quizlet" klikt, je automatisch bij het eerste deel van de serie terecht komt mocht je toevallig een quiz treffen die onderdeel van een serie is (Y)


    Dit is mijn signature...

    Super, Rutger. :Y)

    Je levert echt goed werk vandaag. xD


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ik snap het niet xD