• Naam: Femke

    Leeftijd: 15

    Kort iets over mezelf: Ik ben Femke, Ik beschrijf mezelf meestal als raar en vaag. Ik faal in samenvattingen maken, dus keur mijn verhalen daar maar niet op af, haha. Ik hou van fantasy en humor. Ik lees van kinds af aan al heel veel. Ook hou ik van nutteloze feiten, zoals: Vroeger was mijn favorite boek 1 minuut verhaaltjes voor het slapen gaan. Ik heb meestal leuke ideeen voor verhalen, maar ik maak ze nooit af. (ja, I know, slecht). Ik heb een zusje en een hond en een kat. Op mijn brood eet ik meestal vlees. Oeps, weer nutteloos feitje. Als je wilt, mag je gerust bij mijn verhalen kijken.

    Verhalen:
    X Lopend
    X Tijdelijk Gepauseerd
    XGeëndigd/gestopt





    xThe stag and the Doe ~ Jily
    Wanneer James Lily voor misschien wel de miljoenste keer mee uitvraagt, zegt Lily eindelijk ja. Is de vriendschap tussen Lily en Severus nu voorgoed voorbij? Maken James en Lily niet meer om de drie seconden ruzie? En wat gebeurt er als Zwamdrift een voorspelling doet? Is hun zoontje Harry nog wel veilig?(Geschreven samen met Sinistra)
    Genre:
    Fanfic
    Romantiek
    Fantasy
    Klik

    xThe Marauders [HP]
    Dit verhaal gaat over James Potter, Sirius Zwarts, Remus Lupos en Peter Pippeling. Ik schrijf het samen met Sinistra. We zijn er al heel lang mee bezig en het is ookal erg lang. Tja, Het speelt zich af in hun vijfde jaar.
    Genre:
    -Fanfiction,
    -Fantasy,
    -Avontuur
    Klik

    xMijn vage stand alones
    Hier upload ik stand alones(voor wedstrijden bijvoorbeeld.)
    Genre:
    -Onbekende personen,
    -Verhalenbundel,
    -Stand Alone
    Klik


    xThe stars can be so blinding... - Union J
    Heb jij al eens gehoord van de vier kleine apen JJ Hamblett, George Shelley, Jaymi Hensley en Josh Cuthbert? Ze deden mee aan xFactor UK en eindigden op de vierde plaats. Ondertussen hebben ze hun eerste liedje Carry you uit gebracht. Wil je een verhaal lover ze lezen, ik heb er een gemaakt! Dit is het eerste verhaal waar ik Engels in gebruik, dus er kunnen fouen in zitten. Geef me gerust tips.
    Genre:
    -Komedie,
    -Fanfiction,
    -Waargebeurd
    Klik omg, die samenvatting is echt slecht x)

    xWaarom jongens geen meisjes zijn
    De zestienjarige jongen Jake verliest een weddenschap en moet daarom meedoen aan het Provincie-Project verkleed als meisje. Al snel maakt hij vriendinnen, maar er gebeuren ook ongemakkelijke situaties. Weet Jake zich hieruit te vechten en houdt hij een halfjaar vol of gaat hij weg en verkleedt zich weer als jongen?
    Genre:
    -Komedie
    -Drama
    -
    Klik

    xThe Essence of the Moon
    Mana, een doodgewoon meisje, word gebeten door weerwolven
    Dan verdwijnen er mensen uit de roedel,
    Komen die ooit nog terug?
    Genre:
    -Thriller,
    -Onbekende personen,
    -Fantasy
    Klik

    xTales of Witchcraft and Wizardry
    Stand alones van Harry Potter op aanvraag. Als je iets leuks aanvraagt maak ik er misschien wat van.
    Genre:
    -Fantasy,
    -Verhalenbundel,
    -Stand Alone
    Klik

    xTwinkle, Twinkle Little Star. [Hp] [THG] [LOTR] [Twi]
    In dit verhaal worden vier fantasy verhalen samengevoegd: Harry Potter, Lord of the Rings, Twilight en The Hunger Games.(prachtige samenvatting)
    Genre:
    -Komedie,
    -Fantasy,
    -Verhalenbundel
    Klik

    xBff Wedstrijd - Moonly
    Dit was van mijn wedstrijd, maar die is afgelopen.
    Klik


    Laatst geüpdated: 30 juni 2013 22;35
    3 mei 2013 16;49

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 22:36 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Geüpdated


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!