• Ik kan altijd helemaal weg zijn van bepaalde openings van anime's. ^^ Persoonlijk vind ik de openings van Shakugan no Shana altijd heel erg goed en die van Pandora Hearts is ook awesome. Die staat alleen helaas niet op Youtube vanwege auteursrechten T.T Dus nu vroeg ik mij af, wat vinden jullie de beste openings en van welke anime? Dump ze hier~







    In de spoiler tagg staan nog een paar van mijn persoonlijke favorieten. (:





    .

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 20:21 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dragneel schreef:
    OH GOD THE SHOUJO IT HUUUUURTS
    Well... Let's fight fire against fire, then.

    Oh dear lord the feels.


    Aaaah ik kan echt niet naar Clannad/Air/Kanon/Ef/AnoHana openings luisteren zonder te huilen. T.T
    Deze is ook zo mooi (maar meer wanneer je de anime ook echt hebt gezien) :

    Meeeeeh~ T.T

    AANRADER trouwens, de anime's van Ef. Beginnen met memories en dan melodies. Sounds weird, maar dat is de goede volgorde. Echt ze zijn zo zo zoooooo goed en mooi en alles.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 22:36 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Aaaah ik kan echt niet naar Clannad/Air/Kanon/Ef/AnoHana openings luisteren zonder te huilen. T.T
    Deze is ook zo mooi (maar meer wanneer je de anime ook echt hebt gezien) :

    Meeeeeh~ T.T

    AANRADER trouwens, de anime's van Ef. Beginnen met memories en dan melodies. Sounds weird, maar dat is de goede volgorde. Echt ze zijn zo zo zoooooo goed en mooi en alles.

    Die van Ef staan op mijn to-watch list ^^

    Also, I CAN'T EVEN WATCH TEH OPENING OF CLANNAD WITHOUT FEELING SAD AS HELL. ;A;
    Ik wil graag de After Story nog een keer kijken (voor de vierde keer, geloof ik), maar ik vind het niet zo leuk zonder de originele Clannad er ook bij te kijken, en ik heb geen zin om het allemaal te kijken. :"D

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 18:20 ]

    NANA.


    07-Ghost.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 0:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.