• Toestemming van Nefretiti



    Welkom bij de wedstrijd waar Doctor Who en Torchwood het thema zullen zijn!
    De regels zijn als volgt:
    - Rondes en uitstel:
    Er zijn vijf rondes + een finale opdracht, dus in totaal zes opdrachten (in principe dus zes rondes). Eén ronde duurt twee weken + maximaal vijf dagen uitstel. Het uitstel is maximaal vijf dagen en kan tot maximaal een dag voor de inleverdatum worden aangevraagd. Als er niet wordt ingeleverd, wordt de mogelijkheid geleverd tot het inzetten van een joker. Krijg ik binnen een dag geen reactie op mijn vraag of je de joker wil gebruiken, dan lig je uit de wedstrijd. De volgende opdracht staat dan wel inmiddels al online (behalve bij uitstel).
    - De opdrachten moeten in het Nederlands worden gemaakt tenzij er anders staat aangegeven. Namen en termen zoals namen van aliens of Torchwood mogen wel in het Engels.
    - Geen plagiaat
    - Inleveren via een link naar de inzending
    - Heb plezier!

    Juryleden: (2)
    1. ColouredWind
    2. Escritura

    Deelnemers: (10-20)
    1. Square
    2. Maron
    3. PlagueRat
    4. Allegiant
    5. Emrys
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Link naar de story

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 13:24 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mhm, ik doe al mee in twee andere wedstrijden, maar helpen met jureren lijkt me leuk, als je iemand nodig hebt... ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Mhm, ik doe al mee in twee andere wedstrijden, maar helpen met jureren lijkt me leuk, als je iemand nodig hebt... ^^

    Ik heb iemand nodig ^^ Dus bij deze ben jij het tweede jurylid (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wat voor opdrachten zijn het ongeveer??


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Haha, o gosh, ik had net nog besloten dat ik niet mee zou doen aan een schrijfwedstrijd waarover ik twijfelde omdat ik al zo weinig tijd voor van alles en nog wat heb, maar dit is eigenlijk te goed om te missen. :'D
    Maar zoals Anaklusmos al vraagt, wat voor opdrachten zijn het? Schrijven en dat soort dingen kan ik wel, maar ik heb eigenlijk geen zin om een cosplay of iets dergelijks te doen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Anaklusmos schreef:
    Wat voor opdrachten zijn het ongeveer??

    De eerste opdracht is een fotobewerkopdracht. Er zal een opdracht zijn waar je een quiz moet maken en één of twee met foto's bewerken of collages. Het merendeel zal echter schrijven zijn.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 17:30 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    O, dat klinkt prima. Sign me up. Ik vind wel een of andere manier om school overal tussen te proppen. ^^


    Oké, hopelijk niet op die manier.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 17:43 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga ook meedoen


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik zou ook graag meedoen. c:


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Ik heb iemand nodig ^^ Dus bij deze ben jij het tweede jurylid (:


    Thank you darling. :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jullie staan erbij (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik wil wel meedoen, maar het zijn binnenkort examens ... pff whatever.
    Count me in.


    If I were once a planet, you were the axis

    Allegiant schreef:
    Ik wil wel meedoen, maar het zijn binnenkort examens ... pff whatever.
    Count me in.

    Ik heb je erbij gezet


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hoe lang moeten we wachten op de 1ste opdracht? c:


    If I were once a planet, you were the axis

    Hm, ik twijfel...
    Wat voor soort opdrachten komen er allemaal?


    Tijd voor koffie.

    [Maron -> Whispermen]


    Mijn username is een kopje, geen plaat