• Evangelist Ronald Plat wil de vermoorde broertjes Ruben en Julian opwekken. Hij is er van overtuigd dat hij de broertjes kan opwekken uit de dood. Hij wil dit doen zodat moeder Iris definitief afscheid van haar zoontjes kan nemen. Volgens Plat gebeurt dit in het buitenland ook vaak en heeft dit een positief effect


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 mei 2013 - 17:51 ]

    ziekelijk raar idee!!


    -

    ik vind dat ze avnaf nu gewoon met rust gelaten moeten worden. Het is allemaal al erg genoeg voor die vrouw.
    en daar gaat een of ander mafkees niet bij helpen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 17:25 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Danosaur schreef:
    ik vind dat ze avnaf nu gewoon met rust gelaten moeten worden. Het is allemaal al erg genoeg voor die vrouw.


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Danosaur schreef:
    ik vind dat ze avnaf nu gewoon met rust gelaten moeten worden. Het is allemaal al erg genoeg voor die vrouw.
    en daar gaat een of ander mafkees niet bij helpen.

    & dit^^


    -

    Ziekelijk raar idee. Laat de doden met rust. En mocht men niet in geesten geloven, zou ik zeggen: doe het dan die arme vrouw niet aan om met zo'n onzin haar hart nog een trap na te geven, ze heeft het al zwaar genoeg.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Wie weet. Als ze er zelf in gelooft moet ze het vooral doen.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Wrennah schreef:
    ziekelijk raar idee!!

    Dit dus^^

    Want dat gaat ook echt helpen in het verwerkingsproces van de moeder.


    Searching heavens for another earth

    Wrennah schreef:
    ziekelijk raar idee!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Waar heb je dit vandaan als ik vragen mag?

    En dit is gewoon een verstopte stelling en stellingen posten mag niet.

    Soorten topics
    De volgende topics zijn, samen met topics waarin algemene regels worden overtreden, niet toegestaan;
    - Eén smiley-topics
    - Eén woord-topics
    - Een stelling-topic, dit mag alleen een moderator doen.


    Lees eens de huisregels: klik.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 17:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Danosaur schreef:
    ik vind dat ze avnaf nu gewoon met rust gelaten moeten worden. Het is allemaal al erg genoeg voor die vrouw.
    en daar gaat een of ander mafkees niet bij helpen.


    Ex astris, sciencia

    Wrennah schreef:
    ziekelijk raar idee!!

    + Daar geloof ik niet echt in. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik lap die huisregels aan mijn laars. Ik vind gewoon dat iedereen berichten mag plaatsen. Natuurlijk zijn er regels , maar dit is gewoon een topic.

    DarkSavior schreef:
    Waar heb je dit vandaan als ik vragen mag?

    En dit is gewoon een verstopte stelling en stellingen posten mag niet.

    (...)

    Lees eens de huisregels: klik.



    Ik denk niet echt dat hij of zij dit door had...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)


    Ik denk niet echt dat hij of zij dit door had...

    Ik had het al eerder eens gezegd tegen hem / haar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.