• Ik heb een zusje van 12 jaar en ze snuffelt iedere keer aan mijn spullen. (Geheime dingen zoals mijn telefoon steeds afpakken en dingen bekijken)
    Ook als ik mijn laptop aan heb en bijv. naar de wc ga, rent ze naar mijn laptop en doet ze domme dingen (Domme tweets versturen vanaf mijn acc, Op mijn acc op Quizlet. paint tekeningen maken.
    Ik heb One Direction als achtergrond op mijn laptop en dan doet ze dit -.-
    Ook zegt ze dat One Direction stom is, ze blijft er steeds over praten. En gaat steeds Harry zwart maken :(
    En soms slaat ze me gewoon en dit vindt ik echt vervelend.
    Wat kan ik hieraan doen zodat ze hiermee stopt.

    __________________________________________________
    Ik heb nu een wachtwoord op mijn laptop en telefoon,
    En ik ga avonds met mijn ouders erover praten als mijn zusje slaapt.
    Hopelijk stopt ze dan ook ermee.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 20:35 ]


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Ik heb respect voor wat je zusje met je achtergrond heeft gedaan, dat moet ik eerlijk zeggen. Hoe dan ook, praat met je ouders? Er is niet veel wat wij eraan kunnen doen ben ik bang.


    i put the fun in funeral

    Boven de prullenbak hangen:Y)


    En dat heb ik al een keer gedaan bij iemands zusje.

    Mag ik even langskomen xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Praat eens met je ouders over der gedrag?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Huur Nanny McPhee in
    Met een van je ouders erover praten?


    Searching heavens for another earth

    Ze heeft gelijk dat 1D lelijk is :x Maar goed, even serieus. Ik zou je laptop en telefoon beveiligen met een wachtwoord. Als je dan naar de WC gaat kun je je afmelden op je laptop en kan ze niks doen, zonder dat wachtwoord.

    Tegen het slaan en het zwart maken van 1D zul je toch zelf moeten optreden. Of je slaat haar gewoon terug (wat ik zou doen) of je zegt het tegen je ouders. Doen die niks, zul je haar alsnog moeten terug pakken. En als ze je er dan op aanspreken, zeg je gewoon dat terug wat hun tegen jou zeiden. (Wat vast iets zal zijn als: "Je moet je niet zo aanstellen".)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I really wanna meet this asshole.
    OT: met je ouders praten? of haar gewoon een keer flink terugpakken, zal haar wel leren.


    -

    Extra lelijk? Lolol. Spreek haar erop aan en als dat niet helpt dan ga je naar je ouders. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Vinter schreef:
    Ik heb respect voor wat je zusje met je achtergrond heeft gedaan, dat moet ik eerlijk zeggen. Hoe dan ook, praat met je ouders? Er is niet veel wat wij eraan kunnen doen ben ik bang.


    Ex astris, sciencia

    DarkSavior schreef:
    Ze heeft gelijk dat 1D lelijk is :x Maar goed, even serieus. Ik zou je laptop en telefoon beveiligen met een wachtwoord. Als je dan naar de WC gaat kun je je afmelden op je laptop en kan ze niks doen, zonder dat wachtwoord.

    Tegen het slaan en het zwart maken van 1D zul je toch zelf moeten optreden. Of je slaat haar gewoon terug (wat ik zou doen) of je zegt het tegen je ouders. Doen die niks, zul je haar alsnog moeten terug pakken. En als ze je er dan op aanspreken, zeg je gewoon dat terug wat hun tegen jou zeiden. (Wat vast iets zal zijn als: "Je moet je niet zo aanstellen".)
    Ik snap überhaupt niet eens hoe zij de zus kan zijn.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DarkSavior schreef:
    Ze heeft gelijk dat 1D lelijk is :x Maar goed, even serieus. Ik zou je laptop en telefoon beveiligen met een wachtwoord. Als je dan naar de WC gaat kun je je afmelden op je laptop en kan ze niks doen, zonder dat wachtwoord.

    Tegen het slaan en het zwart maken van 1D zul je toch zelf moeten optreden. Of je slaat haar gewoon terug (wat ik zou doen) of je zegt het tegen je ouders. Doen die niks, zul je haar alsnog moeten terug pakken. En als ze je er dan op aanspreken, zeg je gewoon dat terug wat hun tegen jou zeiden. (Wat vast iets zal zijn als: "Je moet je niet zo aanstellen".)


    26 - 02 - '16

    Wat vervelend. Ik zou er met haar over praten dat je het niet leuk vind en dat zij het ook niet leuk zou vinden als jij dat bij haar zou doen. Als het dan nog niet stopt, kun je het er misschien met je ouders over hebben. Je moet je in elk geval niet gaan verlagen tot haar niveau. Succes!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gewoon eens heel serieus met har praten en vragen hoe zij het zou vinden als jij constant zo tegen zou doen. Houd ze niet op doe precies het zelfde met haar maar den dubbel zo erg.
    En natuurlijk ook met je ouders praten en zeggen wat er tussen jullie speeld en zeggen wat je van plan bent als ze binnen 2 dagen haar gemak niet weet te houden.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Eigenlijk moest ik wel een beetje lachen om je bureaublad XD Mijn zusje doet dit soort dingen ook wel eens, als in berichtjes op mijn facebook achterlaten, en soms is dat ook best irritant. Maar het gebeurt gelukkig niet zo vaak.


    Life is hard and then we die

    wie is extra lelijk?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ik vind het niet normaal wat ze doet, maar die actie met je achtergrond vind ik echt geweldig xD

    Ga rustig met je ouders praten, en leg uit waarom je het irritant vind en vraag of ze er wat aan kunnen doen.
    Succes :)


    Music is life :)