• Hi,
    Wel:
    - spanning
    - goed geschreven, ABN of Engels
    - fantasy mag
    - romantiek

    Niet:
    - Justin Bieber
    - One Direction

    En mijn eigen verhaal:

    Vogelvlucht

    Als Meike verhuist, denkt ze een afschuwelijke tijd tegemoet te gaan, maar niets blijkt minder waar als ze een oud boek vindt....
    Een verhaal over macht, vrijheid, geheimen en natuurlijk liefde.
    ( Hihi, ik probeer het zo kort mogelijk samen te vatten. Het is fantasy, avontuur en romantiek)

    Hope you like it!
    En ik ben benieuwd naar jullie stories!
    xx

    link

    Crimson lips

    ''Er staat iemand naast mijn bed, ik kan hem horen ademen, ik kan zelfs zijn adem voelen op mijn lichaam. Ik probeer mijn ogen open te doen, en te praten, maar het lukt niet. Mijn lichaam werkt niet mee. 'Maak je geen zorgen.' zegt een stem. Ik weet niet waar de stem vandaan komt, daardoor ga ik me juist meer zorgen maken. Ik herken de stem, het is niet de persoon die naast mijn bed zit. De stem lijkt veel dichterbij te zijn. De persoon naast mijn bed is een hij, ik kan het horen aan zijn zware adem. De stem die ik hoorde is overduidelijk een vrouwelijke stem. De stem komt me zo bekend voor. De zwarte kleur van het binnenste van mijn oogleden, begint zich langzaam te vormen tot een beeld. Ik zie haar, mijn hart staat even stil voor een seconde. 'Ik heb je gemist.' Ik probeer haar aan te raken maar ik kan nog steeds mijn lichaam niet bewegen. Ze begint te praten, ik glimlach bij het horen van haar stem. 'Je bent nog niet bij me, je ligt in het ziekenhuis. Je ligt in coma, Selene, Selene! Niet teruggaan, hij is gevaarlijk. Praat niet met hem Selene, wacht!' Ik open mijn ogen en de jongen naast mijn bed staat a iets te zeggen op en rent weg. Het gebeurde te snel om zijn gezicht te herkennen.''


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Hier mijn storie:

    Book Tales

    Koryusai is 16 en heeft een passie voor vele series. Hij keek toen hij zes was naar de serie Pokemon en wilde zo graag dat het tot leven kwam. Toen hij net tien werd was hij verslaafd aan de disney films en wilde dat het ooit tot leven kwam.
    Als zijn droom door een boek uitkomt.
    Dit boek sleurt je mee op reis naar vele verhalen die al verteld zijn, maar lukt het Koryusai om er ooit uit te komen

    En anders deze:

    A lost soul

    Lexim is een gewone jongen als hij op een zomeravond één van zijn vrienden vermoord en verbannen wordt naar het diepe en hete onderwereld.
    Al snel komt hij erachter dat hij een demon is geworden en samen met zijn vriend Kyle kattenkwaad uithaalt om zo door het leven te komen, maar hij wordt door een vreselijke jacht gebrandmerkt en ontvleugeld.
    Ook krijgt hij te horen dat hij verbannen wordt naar de aarde en zo prooi wordt voor de demon jagers.
    Als hij op een dag verliefd wordt op een meisje die hij eerder kende, dan veranderd zijn leven voorgoed.

    Ik hoop dat er een leuke bij zit.


    Vampire + Servant = Servamp

    Drie stories waar ik momenteel aan bezig ben.

    Het was half acht 's avonds en alle kindertjes waren naar bed gebracht. Niemand merkte wat er gebeurde in het huis van de zestienjarige Lotte, die zelfmoord probeerde te plegen vanwege alle dingen die haar in haar leven waren overkomen.
    Op school had ze altijd lage cijfers en ze had bijna nooit iemand om mee te praten. Iemand aan wie ze alles wat ze kwijt wilde kon vertellen - maar nee, iedereen haatte haar. Het ergst was nog wel Lola, zeventien jaar oud, die Lotte altijd irriteerde - niet eens irriteerde, veel erger. Lola had een vriendje, Olivier. Als een paar liepen ze altijd als gekken op school rond en deden alsof ze populair waren, maar het enige wat ze konden was roddelen en klef doen. Het was ooit rondgegaan door de school dat ze één avondje seks hadden. Lotte had het verteld.
    Sindsdien haatten ze elkaar al en niemand was meer bevriend met Lotte. De laatste dagen na de kerstvakantie was ze nogal een chagrijn. Slechte cijfers, niet opletten in de klas en tenslotte had iedereen een hekel aan Lotte. Zelfs de docenten, de mentor, niemand mocht haar. Haar ouders ook niet, die Lieke en Harry heetten. Haar zusje, Linda, die op haar kamer altijd muziek zat te luisteren, boeide haar ook geen reet.
    Lotte was het zat. Op een zaterdagavond pleegde ze zelfmoord.

    De eenentwintig-jaar oude Eve Smith had, toen ze ongeveer tien jaar was, een moeilijk leven. Zonder vriendinnen moest ze elke dag tonnen boeken sjouwen naar school, met haar o zo zware rugtas. Ook werd haar moeder vermoord, deze dader was opgepakt en toen Eve achttien was werd de dader vrijgelaten uit de cel. Eve vond dit onzin; dit was veel te kort. Moeilijke nachten sliep Eve de hele nacht door, met haar vader, die ze niet eens echt mocht. Haar vader en Eve waren allebei geschrokken van de dood van Eve's moeder, en dat de dader zo snel al werd vrijgelaten. Toen Eve eenentwintig was, nam ze wraak. De dader, wat overigens een vrouw was van vijfentwintig, was spoorloos en na de vrijlating meteen verhuisd naar het buitenland. Eve wou wraak nemen. Ze wou íets doen, want ze vond het niet eerlijk dat haar moeder was gedood terwijl de andere moeders gewoon een fijn leventje hadden. Ook vond Eve het niet eerlijk dat de dader juist háár moeder moest uitkiezen, de moeder van het meisje die nooit iets leuks meemaakte in haar leven, enkel ruzie's thuis. In een nacht kwam ze haar bed uit en ze sprong uit het raam, terwijl ze een mes meenam. Wat was ze hiermee van plan? Ging dit lukken? En het belangrijkste, werd ze ook nog eens betrapt?


    Shaylon, een vijftien-jarig verdrietig meisje, kwam op haar vijftiende achter dat ze lesbisch was. Hoe overleefde ze dat in een buurt VOL kakkers?
    Ze wist het niet. Shaylon werd zelfs uit huis gestuurd omdat haar ouders geen lesbie's in hun huis wouden. Uitslovers.
    Maar Shaylon kon prima zonder haar ouders leven. Ze bracht haar leven door bij Kimley's huis. Maar was dat wel een goed idee om te doen?


    Some people are art and do art at the same time


    Shae A Game Of Thrones

    Life-telling story of Shae.
    How she found her way to tyrion, and mabye that way was more adventurous than anyone could think...


    In the Magical and Mythical lands of Westeros is a unnatural and horrific event showing up.
    There is not only a terrible war between the Starks and the Lannisters happening, but also the dead walking out their graves.
    But the rumurs spread fast and reaches Volantis. When the whore of her lord, hears about the events showing up in the north of Westeros. She wants to go there aswell to witness and battle the White Walkers. But not only the white walkers are the trouble.... Beacuse afther all, why are they coming back? and who is responsible for all this?
    Shae discovers a terribly secret as she infiltrates a wildling camp, NOONE may ever know,, And that is why Shae has to deal with it herself.

    And that u will read in this time-consuming story of fantasy and adventure.


    Whut

    http://www.quizlet.nl/stories/117385/gevallen-lichten-doven-niet/

    Gevechten die onbegonnen lijken brengen onheil van de aarde tot aan de hemel, pijnlijke verliezen worden geleden wanneer genootschappen vormen.
    Eer en loyaliteit zijn een vereiste om het te bereiken en offers worden gebracht.

    - [16+] delen komen pas later in het verhaal voor en ik zorg dat ik dit vermeld achter het hoofdstuk nummer en dat je deze stukjes niet hoeft te lezen als je dit
    niet wilt.
    - het is een onbekende personen story
    - het streven is om elke dag een nieuw hoofdstuk te activeren
    - hoofdstuk lengtes variëren tussen de 250 tot 750 woorden
    - plotselinge plot twisten zullen voorkomen en houden de cliché's zo veel mogelijk uit het verhaal.

    Telt op dit moment 4 hoofdstukken inclusief proloog.

    Genre:
    - Drama
    - Romantiek
    - horror


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.



    District 13 heeft plannen voor een heuse infiltratie in het Capitool. Hun doelwit? June Snow. Niet veel later vind in het bijna lege Capitoolpark een onverwachte ontmoeting plaats tussen een tengere jongen en een schuchter meisje en alhoewel het niet altijd makkelijk is ontstaat er een hechte vriendschap. Tot de dag dat President Snow achter de waarheid komt. De waarheid achter hun relatie, de waarheid achter de jongen en de waarheid achter zijn eigen nicht.


    • Start 26-6-12


    http://www.quizlet.nl/stories/84062/playing-with-memories--june-snow/


    You were born original, don't die as a copy.

    Het is zover. Lianne's vijfde jaar op Hogwarts school of Witchcraft and Wizardry is aangebroken. Het zal een jaar worden vol nieuwe dingen. Nieuwe lesstof, nieuwe docenten en nieuwe ervaringen.
    Hoe zal het Lianne dit jaar vergaan op Hogwarts? Lees het hier, in ''My life at Hogwarts school of Witchcraft and Wizardry''.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •