• Jullie lzen het goed ik ga naar Engeland waar I don't Know. Het is met school, maar het was niet verplicht. Nu ik in het vierde zit kunnen we naar Engeland gaan en 45 leerlingen kregn de kans van heel het Vierde jaar wat meer dan 200Leerlingen zijn. Ik heb me vandaag gaan inschrijven ik was Nummer 1 ik was al om half acht op school -_-' ik weet vroeg. IK ebn kei blij ik ga naar Engeland, van 3April tot 10April en het word gewoon zaleg, buiten dat 30 leerlingen van Latijn zijn dus seuten maar We zijn me 11leerlingen van mijn klas dus.
    Maar dan moet ik wel een week jullie gaan missen
    =( erg HE!!!


    *He's the one.

    Nou ik denk dat ik het niet begrijp.. sorry.x'D


    Ik leg het je ngo wel eens uit al sik egnoeg tijd heb op zaterdag of zondag ofzow!

    BTW ik heb ook al een busi voor chemie op em rapport!!!-_-'


    *He's the one.

    (...)

    Ik leg het je ngo wel eens uit al sik egnoeg tijd heb op zaterdag of zondag ofzow!

    BTW ik heb ook al een busi voor chemie op em rapport!!!-_-'

    Oke als je het me maar uitlegd. em je moet beter je best doen schat je moet namelijk niet blijven zitten hoor!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Maar ik hb kei hard gestudeerd vidn ikt och en die vraagt gwn echt formuls zoals Ammoniakberilium dn moet jij die formule geven en de stofklassen like Bueh!!!!


    *He's the one.

    Oke daar hebben wij een Binas voor..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    een wat???


    *He's the one.

    OMG CHAR!
    Ik jaloers op jouw zijn! Kheb nu al vakantie en ik rot een beetje weg thuis ;] Pas ik in jouw koffer of in je broekzak? Want dan ga ik heel graag mee =]
    LoveYa<3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ikd enk het wel!! x'D

    be jalous ik heb pas volgende week vakantie -_-'


    *He's the one.

    POEPERD haha Lol ik ga lekker naar Engeland maar Amerika si ook wel Coel.<3
    Be Jalous BITCHES!

    Hahahahah,:P Ik snap het even niet,Waarom zouden we jaloers moeten worden dan xD? Engeland is echt niet zo héél leuk als je denkt hoor ;P zo bijzonder is het niet (A)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Tugba je verbest het!!! het is wel leuk zeg het gzeg het!!!!!!


    *He's the one.

    Tugba je verbest het!!! het is wel leuk zeg het gzeg het!!!!!!

    Het ligt eraan,Als jij het leuk maakt is het goed (A),Maar kijk even een voorbeeld,veel zien de eiffeltoren als een prachtig kunstwerk fzo,Maar in het echt is het gwn een lelijk roestbak -,-


    Pictures fade away, but memories are forever

    ik ben 2 weekjes gelede met school naar LONDON geweest.. en het is zo geweeldig daar ik wil teruuggggggggggg * trekt pruillipje*
    mag ik niet mt jou mee (A)

    Ik ga ook naar Engeland; Londen ^^


    Listen to what we're not saying..

    Ik kom net terug:D Kijk maar in ons fotoboek:P

    Het is echt leuk daar, je zult zien;)


    I want my bloody cheese now!^^

    ik ga in December naar Londen :D voor de 2e x. >.<
    maar t is wel niet met school. >.< me school komt nog eens later haha :D
    wel leuk voor je :D


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Zit jij in immaculata ofzo x'D Want onze vierde jaren vertreken morgeen naar engeland x'D


    We'll never be as young as we are tonight