• Hoi Q's!

    Ik wil een story beginnen over een meisje dat (helaas) doodgaat aan kanker. Ze wordt verliefd op een jongen (One Direction?) dus dat maakt het extra tragischer. Denk maar aan A Walk To Remember, of zoiets. Alleen ik weet dus écht niet wat voor een titel ik daarboven moet zetten. Ik wil dat het een pakkende titel is, zodat het natuurlijk klikbaar wordt.
    Iemand ideeën?


    xx
    TROUBLECHICK

    Er zijn zoveel manieren om een verhaal tragisch te maken, maar iedereen kiest altijd voor liefde...

    Anyway, geen idee. Ik ben echt shit in het verzinnen van titels.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Die, bitch. Die.

    Ik heb geen idee.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Javert schreef:
    Er zijn zoveel manieren om een verhaal tragisch te maken, maar iedereen kiest altijd voor liefde...

    Anyway, geen idee. Ik ben echt shit in het verzinnen van titels.



    Tja, bijna niks tragischer dan een onbereikbare liefde....

    Javert schreef:
    Er zijn zoveel manieren om een verhaal tragisch te maken, maar iedereen kiest altijd voor liefde...

    Anyway, geen idee. Ik ben echt shit in het verzinnen van titels.


    Bad decisions make good stories.

    Death Girl xD


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    I don't want to die
    My last days on earth
    Mijn laatste dagen
    Afscheid
    Vechtend ten onder
    Tot de dood ons scheidt

    Dit zijn een aantal titels. Niet echt de beste titels ooit denk ik maar toch. Persoonlijk vind ik de laatste er wel bij passen ''Tot de dood ons scheidt'' gezien je er een liefdesverhaal van wil maken en het meisje uiteindelijk dood gaat.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    When the death is not longer a friend..
    Real love stays forever
    A lifetime to remember
    When death came to take me

    Ik hoop dat je er iets mee kunt ^^ succes!


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Omg, sommige mensen kunnen maar beter géén Engelse titels verzinnen :W .


    The odds are néver in our favor.

    A race against the death.
    A sad trip to death.


    26 - 02 - '16

    TROUBLECHICK schreef:
    (...)


    Tja, bijna niks tragischer dan een onbereikbare liefde....

    Ligt eraan hoe je het bekijkt.

    Anyway, ik zou het niet weten.

    Hoe origineel --'
    Anyway, welke richting wil je uit met je titel? Wat meer uitleg over je verhaal, bijvoorbeeld enkele punten buiten het hele kanker gedoe en 1D zijn er? Enkele kernpunten? Belangerijke gebeurtenissen? Een rode draad door het verhaal? Want daar kan je vaak een titel op baseren.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 20:11 ]


    comfort in c h a o s

    Extra tragischer, je zult wel op je spelling moeten gaan letten. Anyway. Time's ticking away, love's a timebomb, last kiss goodbye, without you, love's unfair/shit (omdat het voor haar extra kut is verliefd te zijn aangezien ze sterft en hem dan achterlaat).


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    FloraBunce schreef:
    I don't want to die
    My last days on earth
    Mijn laatste dagen
    Afscheid
    Vechtend ten onder
    Tot de dood ons scheidt

    Dit zijn een aantal titels. Niet echt de beste titels ooit denk ik maar toch. Persoonlijk vind ik de laatste er wel bij passen ''Tot de dood ons scheidt'' gezien je er een liefdesverhaal van wil maken en het meisje uiteindelijk dood gaat.


    Till Death Do Us Part


    Happy Birthday my Potter!

    Javert schreef:
    Er zijn zoveel manieren om een verhaal tragisch te maken, maar iedereen kiest altijd voor liefde...

    Anyway, geen idee. Ik ben echt shit in het verzinnen van titels.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    De dood van het meisje...


    Queer zijn is gewoon alles