• Heey allemaal,

    Alvast allemaal bedankt om me story te lezen.
    En voor al jullie lieve leuke reactie's.
    Ik zal spoedig verder schrijven.
    Maar nu eerst even wat reclame voor me story's..
    Wil je dat ik ook voor jou reclame maak in me story's post dan je verhalen met korte omschrijving in me BLOG.
    Het staat op me profiel, in het groen gedeelte.
    Mocht het dat lukken zal ik ook reclame maken voor jou story, als ik meer dan drie verhalen in me blog heb staan.
    Per drie verhalen plaats ik reclame in me verhalen.
    Vergeef me als het iets langer kan gaan duren maar heb het ontzettend druk met alle verhalen.
    Te schrijven ben momenteel aan vijf verhalen bezig.
    Daarbij zijn het twee nieuwe story's waarvoor ik dus nu al reclame maak.
    Maar ook voor mijn oudere story's waaraan ik nog steeds schrijf.
    Het gaat om deze vijf story's die ik zo goed mogelijk wil blijven schrijven.
    En waar ik erg veel me best voor zal blijven doen.
    Aan de story's die hier staan blijf ik voorlopig schrijven.
    Ik hoop dat ik in de toekomst wat meer lezers krijg.
    Ik ben namelijk gek op Reactie's zodat ik meer wil blijven schrijven.
    Het doet me goed om te weten dat mensen mijn story's willen lezen.
    Vandaar mijn vraag of jullie bij deze vijf story's willen gaan kijken, en misschien ze wel willen lezen.
    Mocht je zelf reclame willen hebben van jou story zet hem dan in me BLOG..
    Link staat onderaan..
    Alvast bedankt.


    Little Sunshine boek 2
    Kleine samenvatting, lees eerst boek 1.
    Het vervolg van Little Sunshine ~Twilight~ °Boek 1°
    Heel erg veel lees plezier..
    Hier zijn Salil en Benthe Vampier...

    3 Abbo's boek 2.
    13 Abbo's boek 1.


    Proloog

    Het leven als mens is over en voorbij.
    Een nieuw leven lacht ons toe.
    We zullen nu onsterfelijk zijn en voor altijd bij onze geliefde blijven.
    Nieuwe dagen zullen strelen, nieuwe weken zullen teren.
    Decennia lang zullen wij versteld staan van de dagen raad wat ons leven gegeven heeft.
    Hier is ons nieuwe bestaan nog maar pas.
    Wanneer wij voortleven over ons leed, wat vaak niet verkozen kan worden.
    Als laatste red middel voor de mens.
    Wij ja hier als onbekende zullen voortrazen.
    Dieren zullen vrezen, mensen in onwetendheid.
    Bloed zal niet meer stromen, maar vervloeid worden.
    Zal iemand ooit ons geheim te weten komen.
    Zullen wij ons bestaan echt zo geheim kunnen houden.
    Niemand weet het bestaan van de legende's niemand weet het bestaan van vampieren.
    Waar wij leven waar wij ons geluk naar streven zal voor ons eeuwen kunnen duren.
    Hier begint ons verhaal als een nieuw persoon.



    The life of Roxanne

    7 Abbo's.

    Kleine samenvatting:
    Roxanne is een meisje van 16 jaar oud. Ze komt voor een moeilijke keus te staan, wanneer haar moeder een nieuwe vriend krijgt. De nieuwe vriend van haar moeder is niet zo aardig als hij lijkt, en zich voordoet. Hij is een honkbal speler en reist de wereld graag af. Als hij de moeder van Roxanne dan uiteindelijk mee vraagt op reis staat ze voor een groot dilemma. Want de nieuwe vriend van haar moeder wilt geen kinderen mee op reis. Haar moeder wilt Roxanne ook niet achterlaten in Phoenix, daarom heeft haar moeder een kort gesprek gehad met haar dochter over welke keus ze zal moeten maken. Roxanne geeft hierop haar mening en haar moeder weet er nog niet echt mee om te gaan. Een paar maanden verstrijken wanneer de moeder van Roxanne eindelijk haar keus heb weten te maken, als der vriend weer terug komt. Ben de vriend van de moeder van Roxanne vraagt haar ten huwelijk, en haar moeder zegt dan ook nog een volmondig ja. Hier heeft Roxanne een klein beetje moeite mee, maar toch accepteert ze de keuze van haar moeder en zal de getuige zijn op haar bruiloft. Kort daarna weet Roxanne haar moeder hiervan te overtuigen dat ze bij haar vader wilt wonen, zodat haar moeder mee op wereld reis kan, met haar man Ben. Ze belt haar vader Charlie op en vraagt of ze bij hem mag wonen. Charlie is daar maar al te blij mee en begint al met het inrichten van haar kamer. Ook regelt hij meteen dat ze op de plaatselijke school terecht kan. Roxanne vertrekt dus enkele weken na de bruiloft van haar moeder naar het plaatsje Forks, in de staat van Washington, noord Amerika. De moeder van Roxanne is een warrige vrouw, maar leert uiteindelijk voor haar en haar man Ben zorgen wanneer Roxanne op het vliegtuig is gezet naar Seattle. Daar wordt Roxanne opgehaald door Charlie, die al zijn grijns niet meer van zijn gezicht kan halen. Roxanne heeft niks verteld waarom ze graag bij Charlie komt wonen, ze vind dat ze hem daar geen last mee moet brengen. Als Roxanne dan eindelijk in Forks aankomt en het huis terug ziet waar ze iedere zomer tot haar zesde jaar kwam ziet krijgt ze een weeïg gevoel. Maar meld dat niet aan Charlie, ze doet een nette glimlach op haar gezicht en laat het masker onder de glimlach niet zien aan Charlie. Ze heeft hem al genoeg last bezorgd om haar te moeten ophalen op het vliegveld en ook nog eens alles moeten laten regelen voor haar hier in Forks. Als ze dan na het weekend naar haar nieuwe school gaat leert ze al snel nieuwe leerlingen kennen, raakt ook bevriend met Tom een van de jongens die haar wel ziet zitten, maar zij heeft geen interesse is de jongens of meisjes op school. Dat laat ze ook echt blijken als ze wordt uitgevraagd voor het bal. Wat Roxanne niet weet is dat zij in groot gevaar kan komen te verkeren. Als zij met andere leerlingen op school omgaat, die de andere leerlingen graag meiden. Waarom weet zij niet en spreekt daar ook niet mee. Ze vind het allemaal wel goed, en houd haar masker hoog op, ze heeft geen zin dat andere in haar achtergrond gaan graven. Maar wat gebeurt er als ze met de mythische wezens te maken gaat krijgen wat er schuilt in het plaatsje Forks, wat zal het met haar gaan doen, zou ze hier voor weg lopen of zou ze der juist mee in zee gaan? Zal Roxanne ook meer tijd gaan doorbrengen met haar jongere half zusje Ashley of zou Roxanne haar links laten liggen als zij haar tegen komt op haar nieuwe school?



    Alice and Jasper Love Story


    7 Abbo's

    Kleine Samenvatting
    Deze story gaat dus over Alice en Jasper.
    Hier in deze story zijn ze nog niet bij elkaar en kennen ze elkaar ook nog niet.
    Zoals jullie al kunnen zien staan is het een Love Story.
    In dit verhaal heeft Alice een jong zusje, haar ouders zijn overleden in een auto-ongeluk.
    Alice en haar jongere zusje Luna zijn daarom ook noodgedwongen om bij hun tante in te wonen. Ze verhuizen dan ook richting Forks, waar haar tante woond.
    Ze gaat naar Forks High School en daar leert Alice de Cullen familie kennen.
    Wanneer ze dus een aantal lessen gevolgd heeft krijgt Alice een vreemd raar gevoel in haar maag, en kan dat dus niet plaatsen.
    Ze raakt verlieft op Jasper Whitlock Hale Cullen.
    In dit verhaal is Mary Alice Brandon nog mens, maar ze heeft wel al de kleine visioenen, daar spreekt ze niet over, en zorgt voor haar jongere zusje wanneer haar tante aan het werk is. Mary Alice Brandon houd heel erg van zingen, en danst ook graag op de muziek mee.
    Haar passen die zij maakt terwijl ze loopt zijn dan ook erg sierlijk.




    Berry Familie (wolfpack story)


    net gestart: 3 Abbo's

    Kleine Samenvatting
    De familie Berry gaat verhuizen, na het overlijden van hun moeder is hun vader aan de Alcohol geraakt is zich zelf niet meer.
    Austin de oudste van de drie draagt zorg naar zijn twee jongere zusjes.
    Hij neemt eigenlijk een beetje de plaats van zijn vader in.
    Ze wonen op de grens van La-Push en Forks.
    De kinderen kunnen zich prima redden.
    Maar blijven ze ook uit alle gevaren en wat staat der op hun te wachten.
    Is het veiligheid, liefde, geborgenheid of juist gevaar.


    Mass Child


    17 Abbo's

    Kleine Samenvatting
    Eluna MiaBella Demy Robijn was vier jaar oud toen ze werd ontvoerd.
    Haar ontvoerders ontvoerde in het jaar 2009 een aantal kinderen, uit verschillende streken.
    Veel kinderen zijn meegenomen en andere kinderen zijn afgeslacht als of het vee was.
    Ze leeft al inmiddels vier jaar in Volterra, maar spreekt bijna tot niet. Het is een meisje dat heel erg gevoelig is, liefdevol, vriendelijk, en genoot met elke teug van het leven. Tot ze ruw bij haar familie werd weggerukt. Eluna MiaBella Demy Robijn is in het jaar 2005 geboren, in het plaatste Manchester.
    Daar weet ze echter zelf niks meer van, ze heeft kleine vlagen van haar verleden.
    Wat er allemaal gebeurt in Volterra en waarom er zoveel kinderen zijn ontvoerd in het jaar 2009 zal al snel aan het licht komen.
    Een aantal familie's zijn al op het juiste spoor om de gekidnapte kinderen terug te vinden.
    Eluna MiaBella Demy Robijn zal dit niet zonder slag of stoot doorstaan. Er zullen veel tegenslagen zijn, maar ook een aantal goede momenten.
    Waarom ze deze kinderen ontvoerd hebben is tot op heden nog een raadsel.


    Allemaal alvast bedankt voor jullie aandacht.
    En vergeet niet je verhaal in mijn blog te schrijven.
    Ik zal hier ook een link neer plaatsen zodat jullie der direct heen kunnen.
    Via een simpele klik.
    Reclame Blog
    Plaats je story der in met een korte kleine omschrijving, zoals ik hier boven heb gedaan.
    Foto mag der ook mij leeftijd erbij en gelieve erbij neer te posten of het Lopend,Pauze,Afgelopen is.


    Enjoy the little things in life, because one day you wi