• Wat zouden jullie er van vinden als ik een pokemon verhaal zou creëren? Natuurlijk word het geen softy-verhaal, dat vind ik zelf ook niet leuk ;).
    En zo ja, wat zou je dan graag lezen?


    Het is dus niet een softy verhaal zoals de TV-serie, waar om de haverklap gevechten zijn. Het is speelt zich wel in de pokemon wereld af (eerste twee verhalen niet) maar krijgt een hele andere story-line dan de serie :).

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 16:08 ]

    Haha, ik vond Pokemon zo leuk op de basisschool. Ik wilde altijd dat ik een Chikorita had, lol. :'D

    Nah, die fase ben ik wel een beetje voorbij, haha. Maar je moet eigenlijk niet schrijven voor anderen, maar gewoon voor jezelf. Dus als jij graag een Pokemon-verhaal wil schrijven: doen! (:


    ars moriendi

    Ik ben nooit een fan van pokemon geweest dus ik zou het niet lezen, maar als jij het wilt moet je dat vooral doen!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik vind pokemon nog steeds leuk, dus ik zou zeggen 'doen!'


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    Ik vind pokemon nog steeds leuk, dus ik zou zeggen 'doen!'

    Alecia schreef:
    Ik vind pokemon nog steeds leuk, dus ik zou zeggen 'doen!'


    Pretty is just a pretty word.

    Ribery schreef:
    Haha, ik vond Pokemon zo leuk op de basisschool. Ik wilde altijd dat ik een Chikorita had, lol. :'D

    Nah, die fase ben ik wel een beetje voorbij, haha. Maar je moet eigenlijk niet schrijven voor anderen, maar gewoon voor jezelf. Dus als jij graag een Pokemon-verhaal wil schrijven: doen! (:


    *Mightyena

    Anyway wel leuk idee haha.

    Ik vond als klein kind altijd Furret geweldig, ik wilde dan ook echt altijd die Pokémon hebben.

    Maar ik zou zeggen: Doen! (:


    Chaos is a ladder.

    Pikachu!!!!!!! :3

    Zou je me willen waarschuwen mocht je er aan beginnen? Het lijkt me erg leuk! :3
    Behalve als je er een liefdesverhaal van gaat maken, want dat vind ik niet bij pokémon passen, namelijk. :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wilde vroeger altijd een Eevee of een Squirtle (cat)
    Ik weet niet of ik het zou lezen, waarschijnlijk niet, maar het kan ook zijn dat ik me ineens bedenk en het toch wel wil lesen :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb altijd alleen maar de Pokemon games leuk gevonden. De serie's op tv vond ik nooit leuk. Mijn interesses liggen nu daar ook niet meer. Dus ik zou je verhaal niet lezen, maar als jij het leuk vind om daar over te schrijven zou ik het zeker doen.


    I still think of the guitar bible.

    Alecia schreef:
    Ik vind pokemon nog steeds leuk, dus ik zou zeggen 'doen!'


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Alecia schreef:
    Ik vind pokemon nog steeds leuk, dus ik zou zeggen 'doen!'


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    doen doen ik vind het nogsteeds leuk!
    Dan moet er wel een Tepig in voorkomen en Torchic
    En het liefst nog: Eevee en Pickachu maar hoeft niet persé.


    Don't be shy, just be cute.

    Doen! Ben nog steeds een enorme Pokémon fan (yeah)

    Wat ik je wil aanraden, is geen standaard Pokémon verhaal doen. Heel veel stories die ik tegenkom, zijn zo vreselijk standaard met een reis, acht badges en een league. Enorm voorspelbaar en daarbij heel saai.

    Dont's:
    -standaard verhaallijn
    -pratende pokemon
    -typische karakters
    -typische reisgroepjes

    Do's:
    -N!
    -Romantiek
    -X&Y legendarische pokemon, of verzin zelf iets

    Hoop dat je hier iets aan hebt!


    Nypmh > Yaspis

    Euterpe schreef:
    Doen! Ben nog steeds een enorme Pokémon fan (yeah)

    Wat ik je wil aanraden, is geen standaard Pokémon verhaal doen. Heel veel stories die ik tegenkom, zijn zo vreselijk standaard met een reis, acht badges en een league. Enorm voorspelbaar en daarbij heel saai.

    Dont's:
    -standaard verhaallijn
    -pratende pokemon
    -typische karakters
    -typische reisgroepjes

    Do's:
    -N!
    -Romantiek
    -X&Y legendarische pokemon, of verzin zelf iets

    Hoop dat je hier iets aan hebt!


    Dat was ik inderdaad ook niet van plan! Daar heb ik zelf namelijk ook een hekel aan. En een beetje romantiek en N is natuurlijk niet weg te denken hé? ;)