• Ik ben dus ziek aan het worden. Dit weekend had ik al ontzettende last van mijn keel en zat echt alles al helemaal dicht. Nu heb ik er ook nog eens een fikse hoofdpijn bij, heb ik het de hele tijd echt ongelooflijk warm en ben ik er ook nog misselijk bij en ik verdenk mezelf er sterk van dat ik koorts heb, maar dat ga ik straks checken.

    Normaal gesproken zou dit geen wereldramp zijn, maar het punt is dat ik proefwerkweek heb en dat ik vandaag behoorlijk moet leren en morgen weer moet presteren. Weet iemand iets wat tegen deze klachten kan helpen? Of moet ik mijn lot gewoon ondergaan? Morgen thuisblijven is namelijk ook echt geen optie, want ik kan absoluut geen toetsen missen.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Paracetamol warme melk met honing en een hete douche of bad :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    en beterschap gewenst(flower)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik weet niet of je de tijd hebt maar een uurtje of twee slapen kan helpen, beterschap in ieder geval!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    misschien toch maar de dokter opzoeken want als je keel op je oren slaat ben je gedoemd met oorpijn :Y) en dat is nog erger vind ik. Maar rusten is zeker nodig en anders nurofen (dat is koorts en ontstekingsremmend) of een andere pijnstiller? beterschap in ieder geval

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 13:48 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zou ook proberen om een uurtje of twee te slapen, als dat in je planning past natuurlijk. Veel beterschap! (flower)


    The truth may be orange!

    Oh, Oh, I have a tip! :Y)
    Maar ik weet niet hoe bruikbaar het is.
    Een maand geleden had mijn verloofde dezelfde soort symptomen. En het enige wat ze de hele dag dronk was iets dat 'lemon squash' heette. Verdunt met heet water.
    "Hot lemon", works like a charm.
    Geen idee of je dat in NL of BE kan kopen, because I'm an idiot. (cat) Dus.. Citroen squash? Lemonade? Het is verdomd zuur, maar het werkt. Zolang je maar elk uur minstens twee glazen naar achter gooit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Javert schreef:
    Oh, Oh, I have a tip! :Y)
    Maar ik weet niet hoe bruikbaar het is.
    Een maand geleden had mijn verloofde dezelfde soort symptomen. En het enige wat ze de hele dag dronk was iets dat 'lemon squash' heette. Verdunt met heet water.
    "Hot lemon", works like a charm.
    Geen idee of je dat in NL of BE kan kopen, because I'm an idiot. (cat) Dus.. Citroen squash? Lemonade? Het is verdomd zuur, maar het werkt. Zolang je maar elk uur minstens twee glazen naar achter gooit.


    Klopt! Dat in Frankrijk kom je het ook overal tegen het inprincipe gewoon ingedikt citroensap zonder suiker. Voor keelpijn kun je ook gorgelen met knoflook en lauw water, klinkt erg ranzig maakt het dood de bacterien uitstekend.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 13:58 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Tegen de keelpijn moet je strepsils eten ! (;


    Pretty is just a pretty word.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Klopt! Dat in Frankrijk kom je het ook overal tegen het inprincipe gewoon ingedikt citroensap zonder suiker. Voor keelpijn kun je ook gorgelen met knoflook en lauw water, klinkt erg ranzig maakt het dood de bacterien uitstekend.


    Yes! thank you! That is exactly what I meant! En ik kon de juiste woorden toch echt niet vinden :'D
    Disgusting stuff, but it works miracles.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oké, ik heb in elk geval de warme douche gehad. Dat hielp wel wat. Ik ben nu ook warme thee met honing aan het drinken (warme melk vind ik toch echt te vies ^^) en een paracetamol genomen. Als het straks niet minder wordt dan ga ik ik maar een opzoeken wat nurofen is. Bedankt voor alle tips!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    voila nurofen, ik weet alleen niet of je het in nederland kan krijgen, maar je moet er geen voorschriften voor hebben hier denk ik


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverton schreef:
    voila nurofen, ik weet alleen niet of je het in nederland kan krijgen, maar je moet er geen voorschriften voor hebben hier denk ik


    Zo ziet het er wel uit, inderdaad. Ik denk dat ik het dan maar zonder moet doen. Wanneer ik het namelijk intyp op google is het eerste resultaat dat ik krijg bij de apotheek.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pythias schreef:
    Oké, ik heb in elk geval de warme douche gehad. Dat hielp wel wat. Ik ben nu ook warme thee met honing aan het drinken (warme melk vind ik toch echt te vies ^^) en een paracetamol genomen. Als het straks niet minder wordt dan ga ik ik maar een opzoeken wat nurofen is. Bedankt voor alle tips!


    Het is gewoon vloeibare ibuprofen in capsules, het zou sneller werken maar dat is het enige voordeel waardoor het beter zou zijn dan ibuprofen. Je kan het gewoon in de drogist kopen, maar ik zou eerst een kijken of paracetamol helpt, zorg wel dat je elke 8 uur 1 of 2 stuks neemt. Zo blijft het gehalte in je bloed consistent en werkt het beter dan als je er gewoon af en toe wat neemt. Het werkt goed tegen koorts, maar als je niet weet of geen infectie hebt zou ik geen ibuprofen nemen.


    Your make-up is terrible

    @Assasin ah oké. Nee, ik was sowieso van plan het eerst bij paracetamols te houden.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is gewoon vloeibare ibuprofen in capsules, het zou sneller werken maar dat is het enige voordeel waardoor het beter zou zijn dan ibuprofen. Je kan het gewoon in de drogist kopen, maar ik zou eerst een kijken of paracetamol helpt, zorg wel dat je elke 8 uur 1 of 2 stuks neemt. Zo blijft het gehalte in je bloed consistent en werkt het beter dan als je er gewoon af en toe wat neemt. Het werkt goed tegen koorts, maar als je niet weet of geen infectie hebt zou ik geen ibuprofen nemen.
    haha mijn moeder geeft het als pijnstiller en het werkt en mijn moeder werkt in een ziekenhuis dus ze weet wel wat te gebruiken bij wat. Hier is het altijd: mama wat moet ik nemen voor dit? ja dat. Ok :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque