• Kan zelf nog amper geloven dat het gebeurt is.

    Ik ben dus gewoon de klas uit gestuurd, omdat ikde stroom paal verzette om mijn laptop op te laden..

    Nu mag ik dus niet mijn unit inleveren..en dat is wel een probleem
    Echt wtf. Ben best wel.pissig

    Nou hoe verloopt jullie dag tot nu toe? XD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Die is aan vakantie toe


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Barnabas schreef:
    Je zou bijna zeggen dat hij ongesteld is.


    Als het geen hij was geweest dan zou ik dat hebben gezegd. Maar wel raar van die leraar, om zoiets ga je toch iemand eruit sturen. Dan kan je wel erg weinig hebben.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Als het geen hij was geweest dan zou ik dat hebben gezegd. Maar wel raar van die leraar, om zoiets ga je toch iemand eruit sturen. Dan kan je wel erg weinig hebben.


    Gelukkig was mijn zorg coördinator het daar mee eens. Maar nu moet ik maandag of dinsdag met hem en de leraar in gesprek zodat ik maandag of dinsdag de unit hopelijk nog mag inleveren.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oh, ik ben er uit gestuurd omdat ik het klassenboek wou halen, die ik was vergeten bij wiskunde. Ik vroeg dat dus, zei die nee. Ik weer 'Maar meneer u heeft hem nodig! U moet er dingen in schrijven!' toen mocht ik er uit, kennelijk was ik te brutaal volgens hem ahum...

    Wij hadden ook zo'n klassenboek haha xD ergens in de onderbouw....

    mismi schreef:
    Wij hadden ook zo'n klassenboek haha xD ergens in de onderbouw....

    Wij hebben 'm in elk leerjaar, daar komt 't huiswerk in te staan, wie afwezig waren etc etc. Maar tegenwoordig staat bijna alles online c:

    De leraren hadden absentiebriefjes die werden gewoon (bijna) elk uur opgehaald door de conciérge en het huiswerk was je eigen verantwoordelijkheid.. dat schreven de leraren op het bord en sommige hadden al een heel rooster voor dat blok dus dan wist je al wanneer je wat af moest hebben en wat je in welke les aan stof ging behandelen.

    mismi schreef:
    Wij hadden ook zo'n klassenboek haha xD ergens in de onderbouw....


    Een van de klassen waar ik in heb gezeten had dat dus ook, vond het de grootste onzin ooit. Alsof er iets ging veranderen als de leraren op schreven wat de klas deed in plaats van het er met elkaar over te hebben.


    Physics is awesome

    Weird... Ik ging vandaag eigenlijk een konijn bij bio ontleden en ik had er echt heel veel zin in, is de leraar ziek naar huis gegaan. Dus ik hoop dat hij dinsdag beter is, want dat is onze laatste bio-les.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 21:09 ]


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ik had echt een silent moment van "Wtf"


    -

    dat slaat seriously nergens op, ik zou gaan klagen bij je directeur of mentor of iets..


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio