• hoi

    Na zo ongeveer het hele schooljaar offline geweest te zijn wil ik zeer graag terug beginnen met lezen.

    Ik zoek:

    -Pure romantiek
    -One Direction (liefst romantisch en dramatisch, Narry Storan lees ik ook graag.)
    -Thriller
    - Justin Bieber


    Wat ik niet lees:
    - BTR
    -Twilight
    -Fantasy
    -Horror
    -Harry Potter


    Liefst nog niet te ver geschreven zodat ik meteen abo kan nemen! c: Alvast bedankt iedereen!





    # One Direction bestaat
    # Nederlands geschreven
    # Nederlands & Engels gesproken
    # 16+ kan (ik waarschuw)
    # Kan grof taalgebruik bevatten
    # Ik waarschuw niet, dus neem een abo
    # Kudo's, reacties & abo's zijn welkom!
    # By xSunshineee


    16 - 09 - '17

    Lees je OP?


    -

    WildSprinkle schreef:
    Lees je OP?

    Jep, maar alleen thrillers of romantiek (:

    Er staan nog wel een aantal One Direction verhalen op mijn profiel ^-^
    Ik kan alleen geen link plaatsen, omdat ik op mijn telefoon zit.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amphitryon schreef:
    Er staan nog wel een aantal One Direction verhalen op mijn profiel ^-^
    Ik kan alleen geen link plaatsen, omdat ik op mijn telefoon zit.


    oké, geen probleem hoor (:

    Heey! Ik heb een verhaal van One Direction, maar het gaat wel over alle 5. Ik weet niet of je dat erg vindt? Het is nog niet zo lang, maar hoe meer abo's hoe meer ik schrijf natuurlijk ;).

    Een verhaal over hoe een verlegen meisje vast komt te zitten in een jungle met de leden van One Direction - en waar blijkt dat een vriend van haar gevangen is genomen.

    http://www.quizlet.nl/stories/109308/fanfictie-one-direction--slapeloze-jungle/


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    NightSeason schreef:
    (...)
    Jep, maar alleen thrillers of romantiek (:

    ik weet niet precies of dit in jouw straatje valt, anders vergeet deze post.


    http://www.quizlet.nl/stories/117385/gevallen-lichten-doven-niet/

    Gevechten die onbegonnen lijken brengen onheil van de aarde tot aan de hemel, pijnlijke verliezen worden geleden wanneer genootschappen vormen.
    Eer en loyaliteit zijn een vereiste om het uiterste te bereiken en offers worden gebracht.

    - [16+] delen komen pas later in het verhaal voor en ik zorg dat ik dit vermeld achter het hoofdstuk nummer en dat je deze stukjes niet hoeft te lezen als je dit niet wilt.
    - het is een onbekende personen story
    - het streven is om elke dag een nieuw hoofdstuk te activeren
    - hoofdstuk lengtes variëren tussen de 250 tot 750 woorden
    - plotselinge plot twisten zullen voorkomen en houden de cliché's zo veel mogelijk uit het verhaal.

    Telt op dit moment 22 hoofdstukken inclusief proloog.

    Genre:
    - Drama
    - Romantiek
    - horror
    © door Iris Huis in 't Veld
    Dit verhaal is geschreven door Iris huis in 't Veld en mag op geen enkele manier worden gekopieerd of deels aangepast worden zonder toestemming.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 13:49 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller/avontuur/vleugje romantiek


    Every villain is a hero in his own mind.

    p

    Desperate Liars



    Proloog
    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.

    Deze schrijf ik samen met xSunshineee


    Written On The Walls.



    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness."

    Ze zijn beiden nog geen thriller, maar dat wordt het wel ;)


    -

    Oeh, ik ga binnenkort denk ik m'n Justin Bieber online gooien :Y)

    Drama en One DIrection dan ben je aan het goede adres. Psycho Friends op mijn profiel.
    Hij heeft 18 hoodstukken en ik ehb er al klaar staan, elke dag een nieuw hoofdstuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart!
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Uh het is niet super thrillerachtig, maar het valt te proberen.



    Het was half acht 's avonds en alle kindertjes waren naar bed gebracht. Niemand merkte wat
    er gebeurde in het huis van de zestienjarige Lotte, die zelfmoord probeerde te plegen vanwege alle dingen die haar in haar leven waren overkomen.
    Op school had ze altijd lage cijfers en ze had bijna nooit iemand om mee te praten. Iemand aan wie ze alles wat ze kwijt wilde kon vertellen - maar nee, iedereen haatte haar. Het ergst was nog wel Lola, zeventien jaar oud, die Lotte altijd irriteerde - niet eens irriteerde, veel erger. Lola had een vriendje, Olivier. Als een paar liepen ze altijd als gekken op school rond en deden alsof ze populair waren, maar het enige wat ze konden was roddelen en klef doen. Het was ooit rondgegaan door de school dat ze één avondje seks hadden. Lotte had het verteld.
    Sindsdien haatten ze elkaar al en niemand was meer bevriend met Lotte. De laatste dagen na de kerstvakantie was ze nogal een chagrijn. Slechte cijfers, niet opletten in de klas en tenslotte had iedereen een hekel aan Lotte. Zelfs de docenten, de mentor, niemand mocht haar. Haar ouders ook niet, die Lieke en Harry heetten. Haar zusje, Linda, die op haar kamer altijd muziek zat te luisteren, boeide haar ook geen reet.
    Lotte was het zat. Op een zaterdagavond pleegde ze zelfmoord.

    ‘‘Lieke, het is waar - ze heeft zelfmoord gepleegd. Echt.’’
    ‘‘Niet liegen Harry. Ze ligt gewoon naast me, toch Lotte?’’
    ‘‘..’’
    ‘‘Lotte! Praat!’’


    Schrijfwedstrijd SOTY
    Subgenre: Jeugdfantasy/Crossover


    Some people are art and do art at the same time