• Tis een TC idee!!

    mijn idee;
    I loved you! But why did you do this to me?[TC!]
    idee is gewijzigt!!;)Rollen blijven wel het zelfde!!;de Twins die eerst gewoon broers zijn...Niks aan het handje...Tot..Bill een groep negers tegen komt..[denk nou niet dat ik een hekel aan die mensen heb!maar dat wilde ik er gewoon in doen!:Y)]
    Ze geven hem wat zei noemen 'het goude spul'
    ondertussen is Simone het beu om het einigste meisjes in het gezin te zijn en besluit iemand te aopterenen
    ze komt ook in aanraking met die negergroep...Hoe loopt dit af??


    Omdat hier dus Goede reactie's op krijg ga ik rolletjes verdelen!;

    -Meisje dat hun leven veranderd; My! omdat ik zelf ook mee wil spelen!:$ sorry!:P
    -Zusje Gustav;
    -Zusje Georg; IloveEva
    -Lief Gustav;LindaRUINEDx
    -Lief Georg;KiMxGeOrG

    -Meisje waar Bill op verliefd wordt; Flo!
    -Bitch die Tom en Bill pest!;BiLlSMuRf


    Wat wil ik weten?;

    -Naam;

    -Tekstje(met alles a.u.b.);

    -Plaatje(mag Scene ofzo zijn!;));

    -Wat vindt je van mijn idee?;

    -Is het Origineel genoeg om uittewerken?;

    -het wordt een TC goed?;

    nou dat was het!:P

    xX



    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    jeej over 4 minuten verander ik me nickname, FAKEDOLLx Goes LindaRUINEDx

    Meisje waar Bill verlieft op word, of vriendin van gustav of georg, of zusje van georg of gustav, waar ik het beste bij pas info komt

    -Naam;Linda^^



    -Tekstje(met alles a.u.b.);

    Hii Kiddo's^^
    Ik zal beleeft zijn en me ff voorstellen, Linda is de naam, ik ben 18 jaar en ben half duitser, half nederlander^^.
    Ik ben een Lief, Melig persoontje met veel humor, Maar af en toe komt ik wel Arrogant over^^
    Mijn Hobbies?, oo ik heb 1 hobbie, dat is Naar Concerten gaan, ja i know, rare hobbie, maar het wel vet jo!
    Ik heb een hekel aan van die Gillende wijven, laatst tetterde er 1 in me oor, dus gaf ik haar een mep, en janken wat ze deed, haha, maargoed, met mij valt niet te spotten als het gaat om vrienden, als je aan ze zit, you can better start running, maarja als je niets doet is het okee.
    Maargoed ik ga Move, heb niets meer te lulle^^

    xx



    -Plaatje(mag Scene ofzo zijn!);http://i25.tinypic.com/11jvexu.jpg



    -Wat vindt je van mijn idee?; Super cool, ik Hou meestal niet zo van TC maar deze is Geweldig



    -Is het Origineel genoeg om uittewerken?; Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



    -het wordt een TC goed?;Yepzzz


    Ice-cream Rockt more than you x3

    me info staat bij een berichtje;)

    me info staat bij een berichtje;)


    okee is goed!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    omdat ze jammer genoeg een Form ban heeft zet ik hier der tekstje neer!;)


    -Naam;

    Chantou

    -Tekstje(met alles a.u.b.);

    Hoii, ik ben Chantou! en ben 17 jaaren terug op deze aarde gedropt, en ik moet je zegen, ik vind het hier eigenlijk best wel leuk. en het is leuk voor de meede mens, zien ze ook nog eens zoon schoonheid als mij. Ja, ik ben nogal knap ja. En ga nu niet zegen dat dat niet zo is, want het is gewoon wel zo! ik hou van mijn vrienden, en hun natuurlijk van mij. maar wie ook niet. Kijk dat ik nou snel mensen niet mag, maar iedereen moet mij wel mogen, ik ben immers een heel knap, spontaan lief persoontje, ik moet je wel zeggen, ik ben snel op me teentjes getrapt, en ben niet een van de slimste. maar ag, wat boeit mij slim zijn nou, ik weet alle kleeding en schoenen merken uit me hoofd, is dat niet genoeg, ja tog weet je hoefeel werk dat is, dat uit je hoofd leren, dat is veel werk hoor, maar ag, ik hoor ze gewoon te weten, aangezien ik heel veel van Schoppen hou, en dat dan ook elk wiekend doe, net zoals uitgaan.

    zoals nu! want mijn Honnie's staan voor de deur, we zouden gaan schopen, en daarna ons omgaan kleden, en op stap gaan,

    dus ik moet gaan!

    Xx Bye.

    -Plaatje(mag Scene ofzo zijn!);

    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg

    -Wat vindt je van mijn idee?;

    Supper! Zoals gewondelijk;)

    -Is het Origineel genoeg om uittewerken?;

    Ja, zekker wel.;)

    -het wordt een TC goed?;

    ja, jouw Tc zijna ltijd goed:D!!!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Meisje waar Bill verliefd op word
    -Naam; Rachel
    -Tekstje(met alles a.u.b.);
    Hee,Ik ben Rachel en ik loop al 19 jaar lang op deze aardbol rond.
    Ik ben een vrij koppig persoon met een geheel eigen willetje. Maar ik ben ook erg lief en zorgzaam. Alhoewel mijn vrienden zeggen dat ik ook erg knetter gek ben. Maar daar ben ik niet zo heel erg zeker van. Nou ja,vooruit. Ik ben ook knetter gek.
    Ik ben verslaafd aan mijn eyeliner en lolly's. En niet van die kleine. Maar die grote met veel kleur.
    Ik speel gitaar en ontwerp kleding. Die ik dan ook zelf draag.
    Ik deed vroeger aan voetbal,maar ik ben daarmee gestopt omdat ik 3 keer in de week moest trainer. En dan geen tijd meer had voor andere dingen.
    Ik heb een hekel aan huppel gedrag en muggen. Maar het meest haat ik zinloos geweld en dierenleed.
    -Plaatje(mag Scene ofzo zijn!); http://img149.imageshack.us/img149/6933/71170525mz4.jpg
    -Wat vindt je van mijn idee?;^Super mooi
    -Is het Origineel genoeg om uittewerken?; Uhm.Duh,niemand anders is daar ooit op gekomen
    -het wordt een TC goed?; Jaa:D

    Maar als deze rol al bezet is wil ik ook best een zusje ofzo zijn^^


    Music is the new sex

    aaah danke danke danke!!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    dankje wel dat ik de roll heb!!! :D
    En ja hoor, Chantou is weer vrij!! :D


    Dunno ><

    Btw Mop, me nick is nu LindaRUINEDx, dus geen FAKEDOLLx meer


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Yeah!(cool)!! Chantou is back!!(cool)!:D:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Zusje Georg

    -Naam; Julie Mathilda Listing


    -Tekstje(met alles a.u.b.);
    haai guys n__n
    Ik ben Julie (ik ben 16 jaar by the way) en ik ben het lieftallige zusje van onze o-zo geweldige superster Georg, bassist van Tokio Hotel. Georg is een geweldige broer, maar kan soms heel irritant zijn. Vroeger bracht hij me altijd overal naartoe op de fiets. Dan moest ik achterop gaan zitten. Dat was echt fantastisch. We hadden zo veel lol samen! Helaas is hij nu niet meer zo vaak hier. Hij is altijd weg. Ik mis hem. Maar dat mag je niet tegen hem zeggen!
    Op school gaat het wel goed (hoop ik). Ik denk dat ik het jaar wel door kom.
    maar ik moet gaan. natuurkunde wacht n__n.
    daag (:



    -Plaatje(mag Scene ofzo zijn!); http://dmitroza.deviantart.com/art/Smoking-No-80540999



    -Wat vindt je van mijn idee?; SUPER GAAF :D



    -Is het Origineel genoeg om uittewerken?; Ja, ik ken niemand die het ook zo heeft



    -het wordt een TC goed?; Ik vind TC super mooi.


    rules don't stop me

    zusje Gustav
    -Naam; Hannah



    -Tekstje: Hai, ik ben hannah
    m'n hobby's zijn: Zingen (vooral vals onder de douche), ehmm tekenen , uitgaan en shoppen.
    Ik ben super aardig enso kan ook wel kattig doen.
    ik ben nu dus al ongeveer 17 jaartjes geleden op deze wereld gedropt. ik haat ook school enz.
    En mijn broer is nogal beroemd (jaaah Gustav)
    Nou dat was et wel xxxxx




    -Plaatje: http://farm4.static.flickr.com/3024/2561550115_aaefdd5903.jpg?v=0



    -Wat vindt je van mijn idee?; Leuk



    -Is het Origineel genoeg om uittewerken?;
    Ja hoor



    -het wordt een TC goed?;
    Oke


    Zelfs de witste roos is niet wit............

    DAnke voor de rol(K)

    ga je al beginnen?!?! [A]
    en wil je het me dan laten weten, waneer hij er op staat?!


    Dunno ><

    ik begin zo!;) en ja ik laat het weten!;)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    rol van zusje van gustav
    Naam; mally




    -Tekstje(met alles a.u.b.); halloo ik ben het zusje van gustav ben 18 jaar ik hou van muziek luistern heb in het geheim in kleine kitten in het bos gevonden en hij was helemaal mager. ik hou van paardrijden onder de maanlicht met mijn katxD



    -Plaatje(mag Scene ofzo zijn!);http://www.freewebs.com/billiespinoff/FWPAIGEFCHARMED.jpg



    -Wat vindt je van mijn idee?; ik vind het super:D



    -Is het Origineel genoeg om uittewerken?; tuurlijk:|D



    -het wordt een TC goed?; het si goed hoor:)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.