• Hey Kinders ! Wat Vinden Jullie Van Haters ! Ik In Ieder Geval Ik Haat Haters ! Jullie Kunnen Allemaal Naar De Hel Lopen Als Jullie TH Haten ! Iedereen Die TH Haat Is Zielig Zeg Maar Dat Ik Het Heb Gezegt !


    I'm invisible.

    Ik heb niks tegen haters, zolang ze maar respecteren en accepteren dat ik en anderen fan zijn.Één van mijn beste vriendin is een TH-hater, maar zij accepteert het wel dat ik fan ben en heeft er ook respect voor. Dan heb ik er geen problemen mee. Ik bedoel ik heb ook een hekel aan Jan Smit, maar heb niks tegen de mensen die fan zijn! Dus ja, ik heb niks tegen haters, zolang ze maar accepteren en respecteren dat ik fan ben.


    Why don't you break my heart

    Ik heb niks tegen haters, zolang ze maar respecteren en accepteren dat ik en anderen fan zijn.Één van mijn beste vriendin is een TH-hater, maar zij accepteert het wel dat ik fan ben en heeft er ook respect voor. Dan heb ik er geen problemen mee. Ik bedoel ik heb ook een hekel aan Jan Smit, maar heb niks tegen de mensen die fan zijn! Dus ja, ik heb niks tegen haters, zolang ze maar accepteren en respecteren dat ik fan ben.


    Ik ben het er mee eens. Ik heb er niks tegen zolang ze maar niemand uit gaan schelden ofzo if gaan mishandelen dus vechten zeg maar. Want ik heb gehoort dat dat wel eens is gebeurt. Dus ik heb er niks tegen zolang ze het maar respecteren dan wij fan zijn. want ik heb nooooit over hun muzieksmaak geklaagt..

    x


    Love is in the air'<3

    jah, ik haat ze, duh! xD

    ze slaan fans af, scheuren hun posters, pesten hen, smijten hun th-spulletjes in de modder nzo...

    zoals mn mammie (nee, ik ben geen 10 jaar)zegt: haters zijn gwoon gefrustreerde mensen die iets zoeken om ulder op af te reageren, en da heeft nix te zien met th, maar gwoon, omda tokio hotel fans meestal een ander uiterlijk hebbe, worden zijn er dan ook uitgepikt..

    Ik heb helemaal niks tegen haters. Mijn 2 beste vriendinnen haten TH. Maar so what daar ga ik mijn vriendschap voor verbreken. Ik vind dat iedereen lekker zelf moet weten of je ze haat of ze geweldig vind. Oke ze moeten niet gaan mishandelen of wat dan ook. Maar dat doen de haters die ik ken ook niet. Of iig niet tegen mij. Ze respecteren gwn dat ik wel fan ben.

    x

    ik vind het best dat er mensen zijn die TH haten, al mijn vriendinnen (behalve 3) haten TH, dus ik ben het gewent. ook mijn klas haat TH en pesten me ermee, maar zo erg is da nii, laat me maar gaan. alleen sommige haters overdrijven echt verschrikkelijk!!!! ik heb ghoord dat bill een keer tegen een busje is geduwt en dat ze een stuk van tom's dreadlocks hebben geknipt, dat kan ECHT niet!!!!! dat is gwn zielig en dom, dat ze gwn energie verspillen aan het verwonden van die schatten!!!!


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    Sommigee Gaan Egtt Tee verr die moge mij Kappot vallenn aann de ergstee Ziektess xD

    Ik weet niet wat ik er van moet vinden, aangezien ik gepest word door een aantal haters, maar je leert ze te negeren, tot ze begonnen te slaan, toen werd ik boos en toen waren zij blauwe.. (A) Maar verder heb ik redelijk respect voor hun keuze tot er geweld bij komt kijken xD Dan ben ik bloeddorstig en gemeen (A) Zou je niet denken hè? xD
    Bovendien lijken haters ergens wel op fans: ze steken er net zoveel energie in en zorgen er op elke mogelijke manier voor om dat te uiten, wat er alleen maar zorgt dat er mensen nieuwsgierig worden waarom ze TH nou eigenlijk haten, waardoor er nog een horde fans binnenstormt xD
    Lang verhaal, maar 't komt er op neer, dat ik redelijk respect heb voor haters tot op een zeker punt... :P

    Uhhm nou ik vindt dit:

    Ik ben een fan en houdt van th muziek.. Zij houden er neit van en haten eht zelfs. Het is hun menign en dat vindt ik oké Alleen als ze veel verder gaan vindt ik het niet okee meer... Maar ik vidnt dta je elkaars menign meot respecteren. En hun haten th dat is hun mening dus ik respecteer dat.

    x


    I'll take you to another world

    je mag het van mij best haten. mensen die het haten, maar verder niet zo haterig doen, ik heb er geen problemen mee. want ook wij thfans, die haten andere dingen, of niet soms? maar als er gelijk zo word gedaan dat de muziek slecht is terwijl ze alleen monsoon kennen, dat ook de reden is dat ze bill een wijf noemen.. srry maar monsoon is ook niet de beste song.. en bill is best wel verwijfd in monsoon :$
    mijn mening, maarja..
    k vind dat je het mag haten als je dan je menig maar voor je houd!

    lachwekkend X')


    BAM!