• "Het enige wat het publiek ziet is pure kunst, lachende gezichten en vloeiende bewegingen. Het enige wat het publiek hoort is vrolijke circusmuziek, hoefgetrappel en hun eigen applaus.
    Maar wat het publiek niet ziet of hoort, zijn de discussies, hatelijke opmerkingen en concurrentie. Een circus hoort een familie te zijn, en dat zijn we ergens ook. Een familie verscheurd in twee kampen, enkel bij elkaar gehouden door mij en mijn vrouw. Ik ben benieuwd hoe lang dit circus het nog volhoudt, elk persoon hier heeft een eigen verleden, een gebroken hart en een verhaal."

    Robert el Zino, oprichter van het circus (1899)

    "Het was een drama, een verschrikking. De tijgers haalden uit naar bezoekers, paarden sloegen op de vlucht voor het vuur, honden lagen angstig in hoekjes. Geen van de artiesten of medewerkers kon het iets schelen, helemaal niemand. Het was.. Ik ga nooit meer naar een circus, en al helemaal niet naar deze hel."
    Meredith Rosewater, slachtoffer van circusramp (1908)

    --

    Cirqu' el Zino bestond nog geen tien jaar, toen de ruzies en de strijd tussen de artiesten voor een abrupt einde zorgde. De tent werd afgebrand, de paarden zijn nooit meer gevonden, de tijgers en leeuwen neergeschoten door boeren en de honden levend verbrand. De helft van de artiesten overleed, en degenen die er zelf geen einde aan maakten werden opgesloten in een gesticht.
    Nog eens tien jaar later, in 1918, begon het neefje van Robert el Zino hoop te zien in het circus. De 26-jarige jongeman kreeg het voor elkaar om alles opnieuw op te bouwen, nieuwe dieren aan te schaffen en nieuwe artiesten te vinden.

    Maar is Cirqu' el Zino niet vervloekt?

    --


    Alle verdere informatie is te lezen in de story. Gelieve deze helemaal te lezen voor je een rol reserveert/invult.

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Rol:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Overzicht v/d rollen

    Circusdirecteur
    -

    Hondenact
    - Aidan Joshua Bell (Llamarmy)
    -

    Trapeze
    -
    - Gereserveerd (Pompeji) (v)
    - Gereserveerd (Limits) (v)

    Paardenact
    - Charlène Jae Ratajkowski (Eriugena)

    Danseressen
    - Chiara Madeleine Valletta (MinnieMouseX)
    - Mika Christine Jeané (Abelard)
    - Gereserveerd (Brande)

    Leeuwenact
    - Gereserveerd (Assassin)

    Olifantenact
    - Gereserveerd (coven)
    - Diana Fay Tucker (Tyrion)

    Slangenmensen
    - Gereserveerd (Lolicia)
    - Adelynn Byou Heloise (Eriugena)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 19:41 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"


    Naam: Charlène Jae Ratajkowski
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 20
    Rol: Paardenact
    Innerlijk: Hoe lang je Charlène ook kent, de kans dat je het idee hebt dat je haar ook écht kent is klein. Ze is erg gesloten, en blijft het liefste tot zichzelf omdat ze weet dat ze zichzelf nooit zou teleurstellen en nooit in de steek zal worden gelaten door haarzelf. Haar vertrouwen in mensen is precies nul, ze kijkt je altijd met een achterdochtige, koude blik aan. Om haar heen zit een muur gebouwd; een donkere, stevige muur. Haar humor bestaat voornamelijk uit leedvermaak en sarcasme, door haar scherpe tong en valse blik zijn er maar weinigen die in haar gezelschap willen verkeren. Het enige moment wanneer haar gezicht zachter wordt, is als ze bij de paarden is.
    Uiterlijk: Charlène is 'slechts' 1 meter 70 lang. Haar donkere haar heeft grove slagen erin, haar lippen zijn vol en haar ogen opvallend en donkergroen. Ze heeft een vrijwel volmaakt vrouwenlichaam, met ronde heupen, volle billen en slanke taille. Haar benen zijn door het paardrijden net iets gespierder dan ze eigenlijk zou willen, maar het misstaat haar absoluut niet. Haar uiterlijk straalt vrijwel sensualiteit uit, aangezien ze door het karakter ook niet echt een lieve blik in haar ogen heeft.
    Extra: Charlène haar ouders werkten op het originele Cirqu' el Zino. Haar Spaanse moeder deed de paardenact, en haar Russische vader verzorgde de dieren. Ze is geboren op de dag van de ramp, twee uur voor het begon. Haar vader vluchtte meteen zonder om te kijken - aangezien hij toch nooit omkeek naar de zwangere vrouw -, haar moeder kwam om in de vlammen. De caravan waar ze in lag bleef wonderbaarlijk ongedeerd, waarna ze naar een circus werd gebracht om daar op te groeien. Op haar 18e ging ze er meteen vandoor, maar ook daarna werd haar leven er niet beter op
    Paarden: Cruello, Adela, Caelum, Dolor & Freya


    Naam: Adelynn Byou Heloise
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 17
    Rol: Slangenmens
    Innerlijk: Ondanks dat ze vrijwel nooit onaardig zal zijn, kan je het ook niet echt een 'lief' meisje noemen. Eerlijk is ze altijd, maar ze probeert het altijd op zo'n manier te brengen dat ze geen ruzie krijgt, aangezien ze er een hekel aan heeft als iemand boos op haar is.
    Haar mysterie siert haar, maar zorgt er ook voor dat ze altijd enigzins op de achtergrond blijft. Wat dat betreft zal haar onopvallende gedrag haar tegenzitten met haar optreden in het circus. Naar andere mensen toe is ze voorzichtig, maar ze zal altijd iedereen een eerlijke kans geven en vriendelijk zijn. Wanneer ze iemand niet mag, gaat ze geen confrontatie aan maar probeert ze zo min mogelijk contact te hebben met diegene.
    Adelynn is een vriendin die voor je door het vuur gaat. Snel zal ze je niet 'vriend' noemen, en juist hierom zal je veel aan haar hebben. Ze is geduldig en geeft graag advies. Ondanks dat ze mensen snel over zichzelf heen laat lopen, komt ze wel op voor anderen.
    Naar jongens toe - vooral aantrekkelijke - is ze erg verlegen, en ze is ook een held in dingen vergeten.
    Uiterlijk: Adelynn's enige trots is haar lange, rode haar. Het is voor de rest duidelijk aan haar te zien dat ze nog jong is, iets waar ze absoluut niet tevreden mee is. Haar lichaam is slank en rank gebouwd, door haar 1.77 meter heeft ze een gemiddelde lengte. Echt een 'plank' is ze niet, maar haar vrouwelijke vormen zijn bijzonder subtiel. Dit is echter wel goed voor haar lenigheid, aangezien er niks 'in de weg' zit.
    Ze heeft een ranke hals en een moedervlekloze huid, behalve de ene op haar rechterwang. Haar lippen zijn zacht en subtiel vol, wat samen met haar rode haar een bleekblauwe ogen zorgt voor een geheimzinnig, lief gezicht.
    Extra: Op haar 10e ging ze een keer met haar familie naar een circusvoorstelling, toen ze de slangenmensen zag begon haar droom. Haar ouders - rijke, hoogstaande mensen - lachtten haar vierkant uit en zetten haar vrijwel meteen aan de kant. Naar hun idee was het enige was Adelynn moest doen een geschikte man zoeken, trouwen en kinderen krijgen. Hierom heeft ze nooit contact met jongens gezocht, en heeft dan ook zelfs nog nooit gezoend

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 23:49 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Klinkt gaaf! Mag ik de leeuwenact reserveren?


    Your make-up is terrible

    Of course ^^


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Oeehh! Mag ik een slangenmens voor de zekerheid reserveren? :3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil wel een vrouw voor de olifantenact, maar ik moet je wel al zeggen dat ik in augustus een hele maand op reis ben en geen computer heb.
    Is dat een groot probleem?

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 0:40 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mag ik één van de danseressen?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mag ik 1 van de danseressen reserveren? En is het erg dat ik aankomende zaterdag voor twee weken op vakantie ga??


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Ik zou wel de vrouwelijke olifantenact willen, maar die is al bezet.
    Is er nog een vrouwelijke trapezact vrij?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Naam: Narava Miotas.
    Geslacht: vrouw.
    Leeftijd: 21 jaar, verjaard op 23 Mei.
    Rol: Hondenact.
    Innerlijk: Egoïstisch, Aardig, Opvliegend, Matrealistisch, Kwebbelkous, Dierenliefhebber.
    Uiterlijk:


    Extra: - Rookt -Alcholiste.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Hm, ik zou de mannelijke olifantenact wel willen reserveren.. Hoop dat ik vandaag de tijd kan vinden om hem in te vullen.

    Mag ik 1 van de ttrapeze vrouwen?

    Dit doet me denken aan het nachtcircus.


    Aan niets denken is ook denken.

    Mag ik een jongen voor de hondenact?


    Bowties were never Cooler

    Mag ik een trapeze vrouw reserveren en een danseres?


    If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

    Naam: Chiara Madeleine Valletta
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 19, jarig op 8 oktober
    Rol: Danseres
    Innerlijk: Chiara is een meisje dat het niet graag over haar verleden heeft, weinig mensen kennen dan ook haar levensverhaal. Ze praat niet graag over zichzelf. De meesten vinden Chiara erg egoïstisch of arrogant, maar zo is ze niet. Tegen mensen die ze niet goed kent is ze meestal een beetje bot, ze wilt het liefst ook geen nieuwe mensen bij het circus. Maar als je haar echt kent, weet je dat ze alles zou doen voor degenen om wie ze geeft. Chiara is ook vrij perfectionistisch, alles moet perfect gaan in de show, ze let altijd op de dingen die beter kunnen. Ze let meestal meer op de slechte dingen dan op de goede. Ze is dus erg oplettend en let vaak op de kleine details. Verder is Chiara ook erg koppig en op zichzelf. En dansen is haar passie. Als ze danst, voelt ze zich vrij en ontembaar.
    Uiterlijk:


    Chiara heeft groen/bruine ogen en een blanke huid. Ze heeft lang, blond haar met een paar donkere plukken erdoor. Ze is vrij slank gebouwd en best klein, ze is 1.68 meter lang, niet erg lang dus.
    Extra: Chiara weet niks van haar ouders, ze is in een weeshuis opgegroeid waar ze vaak werd mishandeld en ze is oorspronkelijk Italiaans

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 15:48 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream