• Aangezien de Onbekende Personen hype geen succes werd en er nogal wat commotie over kwam, hebben ik en enkele anderen besloten een algemene story te maken waarin elke hype een eerlijke kans krijgt. Wij presenteren u: Stories of everbody, about everything.



    We hebben voor elk genre een apart hoofdstuk en een aparte beheerder.

    OP beheerder: Alecia
    1D beheerder: Rider
    LOTR beheerder: Cuthalion
    HP beheerder: Conquistador
    HG beheerder: AdindaSmit
    TH: Wrennah
    Mainstreet: Wrennah
    Degrassi: Wrennah
    Jonas Brothers: xSunshineee
    UnionJ: JJHamblett
    Glee: JJHamblett
    Doctor Who: McGregor
    Justin Bieber: Scorpia
    Twilight: SPECS
    Game of Thrones: Arryn
    Menselijk geweld en Oorlogen: Dooddoenervo
    Pokemon: McGregor
    Voetbal: Fischer
    Big Time Rush: McGregor
    Little Mix: Fericire
    Narnia: Cuthalion
    Dance Academy: xSunshineee
    Pretty Little Liars: Wrennah
    Avatar (the legend of Aang/Korra): Conquistador
    Teen Wolf: Tartarus
    The vampire diaries: Rider
    Once Upon a time: Luske
    SA's: Scorpia
    Grijze Jager: Abelard
    The Wanted: Nathness
    Fotostories: Tartarus
    Koninklijke stories: dooddoenervo
    Vanalles: Conquistador

    Als u een story heeft die binnen deze genre's/hypes past, mag u deze naar de betreffende beheerder pb'en.
    Wanneer je een story naar een van de beheerders PB't, let er dan op dat je de link + beschrijving toestuurd, en niet enkel een daarvan.

    Link naar de Story: Stories of Everybody about Everything
    Link naar de Poll: Ga jij jouw story opgeven in de Story: Stories of Everybody, about Everything

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 22:28 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Maarre, ik moet aan mijn schoolwerk. (ik doe aan thuisstudie, dus kijk niet raar op dat ik nu in de vakantieperiode schoolwerk heb :p )
    Dus mochten er nog dingen/veranderingen/whatever zijn waar ik wat mee doen moet, stuur maar een pb.

    Verder zijn natuurlijk ook de pb's welkom waarin een story wordt gestuurd (link + uitleg) voor in de algemene story. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Voor de gene die het nog niet gezien bas de oude quiz is weg en er is een nieuwe!
    http://www.quizlet.nl/quiz/390347/stories-of-everybody-about-everything-quiz/


    Queer zijn is gewoon alles

    hmm... weetje ik denk dat de term Onbekende Personen sws al niet helemaal klopt. ik bedoel OP's zijn eigenlijk onbekende verhalen. die kan eigenlijk alle standaard genres bevatten. of dat nou misdaad, fantasy, romantiek of thriller is. Am I right?
    in the hype of the unknown stories ging het er puur om dat het gene fanfiction van wat dan ook was. Dus dan is het toch zo dat zolang het geen fanfictie is, met bekende personen of ene bestaande verhaallijn, het toch een OP is?

    tenminste, zo vat ik het op :)


    The Definition of Insanity

    Rayvenious schreef:
    hmm... weetje ik denk dat de term Onbekende Personen sws al niet helemaal klopt. ik bedoel OP's zijn eigenlijk onbekende verhalen. die kan eigenlijk alle standaard genres bevatten. of dat nou misdaad, fantasy, romantiek of thriller is. Am I right?
    in the hype of the unknown stories ging het er puur om dat het gene fanfiction van wat dan ook was. Dus dan is het toch zo dat zolang het geen fanfictie is, met bekende personen of ene bestaande verhaallijn, het toch een OP is?

    tenminste, zo vat ik het op :)


    OP onbekende personen zijn verhalen die gaan over mensen die niet echt zijn of niet bekend zijn.


    Queer zijn is gewoon alles

    Rayvenious schreef:
    hmm... weetje ik denk dat de term Onbekende Personen sws al niet helemaal klopt. ik bedoel OP's zijn eigenlijk onbekende verhalen. die kan eigenlijk alle standaard genres bevatten. of dat nou misdaad, fantasy, romantiek of thriller is. Am I right?
    in the hype of the unknown stories ging het er puur om dat het gene fanfiction van wat dan ook was. Dus dan is het toch zo dat zolang het geen fanfictie is, met bekende personen of ene bestaande verhaallijn, het toch een OP is?

    tenminste, zo vat ik het op :)


    In principe staat OP ook met Onbekende Personen, en daaronder staan allemaal fanfictions.
    Behalve:
    Menselijk geweld en oorlogen/WO
    Sa's. (hiertussen kunnen natuurlijk ook fanfiction SA's staan, dus het is wel logisch dat deze niet bij OP is ingedeelt)

    Maar het zullen er niet zo heel veel zijn die deze schrijven, dus het is niet erg dat mensen ze graag zelf in hun categorie wilden, en dat ze dus in een aparte categorie staan, los van de OP categorie. Denk ik zo.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 10:54 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Royal fanfics/Koninklijke verhalen zijn er ook nog.


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    Royal fanfics/Koninklijke verhalen zijn er ook nog.
    zijn die er? o_o


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tartarus schreef:
    (...)zijn die er? o_o


    Jep ik heb een ABO op eentje.

    Is het goed dat ik Daar de beheerder van wordt?


    Queer zijn is gewoon alles

    Tartarus schreef:
    zijn die er? o_o

    Ja, zoals de verhalen met Prins Harry.


    Chaos is a ladder.

    Heb me tweede aanvraag al binnen.:)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 11:10 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb twee aanvragen gehad. Maar ik heb er één gehad van een story zonder beschrijving. Dus die kan ik nog niet toevoegen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McGregor schreef:
    Ik heb twee aanvragen gehad. Maar ik heb er één gehad van een story zonder beschrijving. Dus die kan ik nog niet toevoegen.
    kijk op de storie zelf? ^^ dat heb ik ook moeten doen bij de mijne

    en ik heb 1 aanvraag nog steeds en het hoofdstukje van Fotostories staat ook online


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tartarus schreef:
    (...)kijk op de storie zelf? ^^ dat heb ik ook moeten doen bij de mijne

    en ik heb 1 aanvraag nog steeds en het hoofdstukje van Fotostories staat ook online


    Ik nog geen maar ja mijn genre is redelijk moeilijk om over te schrijven dus zijn er niet Heel veel van.


    Queer zijn is gewoon alles

    Tartarus schreef:
    (...)kijk op de storie zelf? ^^ dat heb ik ook moeten doen bij de mijne

    en ik heb 1 aanvraag nog steeds en het hoofdstukje van Fotostories staat ook online

    Dat heb ik ook gedaan, maar daar stond niks bruikbaars.
    Dit staat er:
    Verhaal van pokemon. Ik ben pokemon verslaafde. Aub kudo ik weet niet wat het is maarja, hoeveel tijd kost het om op de kudo-knop te klikken? En een reactie??


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McGregor schreef:
    (...)
    Dat heb ik ook gedaan, maar daar stond niks bruikbaars.
    Dit staat er:
    Verhaal van pokemon. Ik ben pokemon verslaafde. Aub kudo ik weet niet wat het is maarja, hoeveel tijd kost het om op de kudo-knop te klikken? En een reactie??
    dan enkel de link...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque