• Ik hoop dat hij een beetje origineel is.En jullie hem willen maken.Want ik zie dat er veel rollenverdelingen zijn,maar ik doe er liever niet aan mee.Sorry,maar tog hoop ik dat mensen tog mijn serie zullen maken.
    http://www.quizlet.nl/quiz/235642/i-want-to-be-a-normal-teenagernot-a-witch-tom-kaulitz-oo1/
    Melinda is een meisje van 16 jaar.Ze woont ergens in een heel rustige buurt waar bijna geen mens woont ergens in duitsland in een groot oud huis samen met haar mammie.Ze heeft lang bruin haar en donkere ogen.Maar een gewone tiener is ze niet.Vanaf dat ze 10 is geworden heeft ze ontdekt dat ze een heks is,samen met de rest van de famillie.Een pappie heeft ze niet meer want hij is vermoord door de demonen van hier onder.Het liefst zouw Melinda een dood nermaal tiener meisje zijn die fun kan maken,naar party's kan gaan,en tog ook de puberale probleempjes heeft.Maar in plaats van dat heeft ze toverkracht en moet ze vechten tegen demonen en na het school nog eens extra les krijgen,voor heksen dan wel.Op school heeft ze geen vrienden en word ze nog al gepest door 3 meiden,maar ze trekt haar eigen er niet van aan.Doordat ze er ook anders uit ziet en speciale kleding draagt noemen mensen haar een heks op school,maar het geen wat ze niet weten is dat ze het echt is.Niemand weet waar ze woont,waarom ze zo stil is,en wie ze echt is.Tot ze plots op straat een jongen ziet waar ze haar aandacht heeft aan gegeven.

    ik doe hem wel


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Allee,kinderkes..maken =]!