• Hoi allemaal!

    Eén van mijn beste vriendinnen is jarig en ik weet het perfecte cadeau! Namelijk een Harry Potter das van Slytherin (zwadderich). Maar ik weet totaal niet wààr ik dat kan kopen. Weet iemand waar je dat kan vinden? Niet online, want ik moet het maandag gaan kopen, want maandagavond wil ik het kunnen afgeven.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Moest Elien (die vriendin dus) online zijn kon ik het haar vragen, maar ik heb haar echt al een hele tijd niet meer gesproken ;s


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Moest Elien (die vriendin dus) online zijn kon ik het haar vragen, maar ik heb haar echt al een hele tijd niet meer gesproken ;s


    Moest je het morgen ofzo nog te weten komen, mag je me altijd een privéberichtje sturen! Zou echt geweldig zijn!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Moest je het morgen ofzo nog te weten komen, mag je me altijd een privéberichtje sturen! Zou echt geweldig zijn!


    Zal ik zeker doen! (:

    Heb haar een berichtje achtergelaten in de chat op fb, hopelijk leest ze het tegen morgen en krijg je antwoordt van me.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 0:23 ]


    16 - 09 - '17

    Weetje wat ik zou doen als ik jou was.
    Ga nu op zoek naar een das op internet. Sla de internetsite op waar je hem wilt bestellen.
    Maak ondertussen die tegoedkaart alvast klaar.
    Ga morgen naar Brussel en zoek die winkel gewoon, vraag het aan mensen.
    Vind je de winkel niet is er geen man overboord, want je hebt die tegoedkaart al gemaakt.
    Je cadeau komt toch later aan, dan maakt die extra dag ook niet meer uit.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    Weetje wat ik zou doen als ik jou was.
    Ga nu op zoek naar een das op internet. Sla de internetsite op waar je hem wilt bestellen.
    Maak ondertussen die tegoedkaart alvast klaar.
    Ga morgen naar Brussel en zoek die winkel gewoon, vraag het aan mensen.
    Vind je de winkel niet is er geen man overboord, want je hebt die tegoedkaart al gemaakt.
    Je cadeau komt toch later aan, dan maakt die extra dag ook niet meer uit.


    Inderdaad, ga ik doen! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Zal ik zeker doen! (:

    Heb haar een berichtje achtergelaten in de chat op fb, hopelijk leest ze het tegen morgen en krijg je antwoordt van me.


    Awesome! Echt heel erg bedankt (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Awesome! Echt heel erg bedankt (:


    Alsjeblieft, maar ik kan niks garanderen aangezien ik haar zelf al een tijdje niet gesproken heb en niet online gezien heb


    16 - 09 - '17

    Noooo ideaa..
    Wel eens op internet gezien enz.
    Maar ergens in een winkel eigenlijk nog nooit *-*
    Veel succes (:


    they come, they go

    Ze verkopen ze best goedkoop op Ebay:), leuk idee trouwens!

    (nope, geen fantastische hulp van mijn kant)


    The night is dark and full of terrors.