• Op maandag 22 juli komt de nieuwe single + videoclip van One Direction uit 'Best song ever.' One Direction daagt ons uit (en fans waren het al aan het plannen) om de video de meest bekeken video in 24 uur te maken. Het record op dit moment is 10.7 miljoen views voor het nummer van Miley Cyrus 'We can't stop.'
    So, spread the world and help 1D break the vevo record. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Elvenking schreef:
    Ik vind de naam van het nummer een beetje... nja laat ik maar niet zeggen wat ik ervan vind.
    Ik ga het niet doen, good luck tho.

    USB schreef:
    Serieus?Geven ze hun eigen nummer de naar 'Best Song Ever'?
    Nee ik doe niet mee maar veel plezier


    Het gaat er niet over dat het het beste liedje ooit is, maar dat ze dánsen op het beste liedje ooit.

    Ik vind het ook een beetje lame, maar ja.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Ik zag het, heb het bewerkt.
    Als-ie What makes you beautiful of Little things had geheten, was het anders ook niet goed geweest.

    Ja oke dat snap ik ook wel.
    Maar desnoods konden ze het ook 'we didn't know a good title' noemen:')


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    USB schreef:
    (...)
    Ja oke dat snap ik ook wel.
    Maar desnoods konden ze het ook 'we didn't know a good title' noemen:')


    En dan komt weer het verwijt dat ze geen titel hebben. Als een artiest groots is, en die artiest wordt vooral door meisjes aanbeden, is er altijd wel wat op aan te merken.


    Searching heavens for another earth

    Wat een negatievetijd weer...
    Ik ga zeker kijken :D


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    funky schreef:
    Wat een negatievetijd weer...
    Ik ga zeker kijken :D


    ... negatievetijd


    i put the fun in funeral

    Ga ik zekers doen :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ben op vakantie dan, zonder wifi, dus nope.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Neuh, ik denk eerlijk gezegd dat Twerk van Lil Twist, Miley Cyrus & Justin Bieber meer views krijgt, puur om de hoeveelheid fans. Maar ik ga niet meedoen met 1D, aan de muziek én de jongens zelf heb ik steeds een grotere hekel gekregen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Pennybags schreef:
    (...)

    Het gaat er niet over dat het het beste liedje ooit is, maar dat ze dánsen op het beste liedje ooit.

    Ik vind het ook een beetje lame, maar ja.


    Dat maakt niet veel meer uit (cat).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    En dan komt weer het verwijt dat ze geen titel hebben. Als een artiest groots is, en die artiest wordt vooral door meisjes aanbeden, is er altijd wel wat op aan te merken.


    En toch zie je steeds minder over de titels van Lady Gaga, Beyonce enzovoort, niet?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    (...)

    En toch zie je steeds minder over de titels van Lady Gaga, Beyonce enzovoort, niet?


    Omdat zij over het algemeen ook door de meeste (jong)volwassenen worden "geaccepteerd". Bij bijvoorbeeld Justin Bieber of The Wanted hebben mensen er ook altijd wel wat op aan te merken, puur en alleen omdat ze zich irriteren om de hormonale tienermeisjes.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    (...)

    Omdat zij over het algemeen ook door de meeste (jong)volwassenen worden "geaccepteerd". Bij bijvoorbeeld Justin Bieber of The Wanted hebben mensen er ook altijd wel wat op aan te merken, puur en alleen omdat ze zich irriteren om de hormonale tienermeisjes.


    The Wanted noem ik niet bepaald "groots". Oh, maar ik kan nog wel meer opnoemen. Ik snap niet bepaald wat jij hier nou mee wilt bereiken, om van genoeg artiesten met gillende fans worden de titels niet afgekraakt.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik wou dat ik kon helpen, maar ik ben dan op reis. Voor mij is het dan nog even afwachten om het hele liedje + video clip te zien/horen. :3


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Abelard schreef:
    (...)

    The Wanted noem ik niet bepaald "groots". Oh, maar ik kan nog wel meer opnoemen. Ik snap niet bepaald wat jij hier nou mee wilt bereiken, om van genoeg artiesten met gillende fans worden de titels niet afgekraakt.


    Tja dat kan best, maar bij 1D lijkt iedereen er wel altijd om te zeiken.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.