• Hallo iedereen!

    Ik ben gisteren met een One Direction begon story en vind het eigenlijk toch fijner werken met iemand. Gewoon zodat je ideeën uit kunt wisselen en meer inspiratie op kunt doen. Vandaar ook dit topic.

    Het verhaal: Follow The Latest Fashion


    Harry Styles, is een naam die over de hele wereld bekend is.
    Deze jongen was niet alleen rijk en knap, maar ook een van de meeste begeerde mannen van de wereld.
    Je kon dus zeggen dat deze jongen het met zijn negentien jaar goed voor elkaar had. Vele wilde hem dan ook in de voetsporen treden, maar dat bleef enkel een droom. Wat Harry had daar moest je talent voor hebben. Heel veel talent.
    Verschillende bedrijven had Styles op zijn naam en overal had hij wel vriendjes zitten, die hem nog hogerop brachten. Zo had hij in het cosmetica-bedrijf Zayn Malik. In de wereld van de fashion had de jongen Louis Tomlinson. Bij de kapper had hij Niall Horan en bij de modellen daar had hij Liam Payne. Allemaal waren ze in dat vak de beste werknemer, maar zij waren nog wel meer ook. Want allemaal hadden ze een groot geheim. Een geheim dat ze alleen met Styles deelde.

    Aantal hoofdstukken: Enkel de proloog staat online.


    Heb je interesse? Vul het lijst hieronder:
    Naam:
    Heb je al eerder een fanfic geschreven?
    Hoeveel verhalen heb je online staan?
    Een stukje van je schrijfstijl:
    In het kort een idee wat je misschien met het verhaal wil doen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Meeeh, ik twijfel. Ik dacht eerst; Ik laat iemand anders wel, maar er heeft zo te zien nog niemand gereageerd. En ik vind het een superverhaal, al staat alleen het proloog nog maar online. Maar ik weet wel dat ik hopeloos in tijdnood ga komen. D;

    Weet je wat, ik wacht eerst nog wel even af, als er niemand bijkomt zal ik het lijstje wel invullen. :Y)


    "Family don’t end in blood”

    Jammer weer dat het over One Direction gaat.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik wil het wel invullen, maar wat bedoel je met de laatste vraag?


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    ILOVEUXXX schreef:
    Ik wil het wel invullen, maar wat bedoel je met de laatste vraag?


    Wat je graag terug wilt zien in de story ^-^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kijk, had je nou de namen naar onbekende personen veranderd had ik het graag gewild.


    Some people are art and do art at the same time

    Kynareth schreef:
    Jammer weer dat het over One Direction gaat.


    Queer zijn is gewoon alles

    Moore schreef:
    Kijk, had je nou de namen naar onbekende personen veranderd had ik het graag gewild.


    Exactly. Dan was het echt een enorm interessant verhaal geweest, maar alleen het begrip "1D" maakt het al kapot.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Imladris schreef:
    (...)

    Exactly. Dan was het echt een enorm interessant verhaal geweest, maar alleen het begrip "1D" maakt het al kapot.

    Box.


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    (...)
    Box.


    Oke, iedereen heeft zijn/haar eigen smaak, in muziek , eten, whatever, en ik heb daar geen enkel probleem mee
    Maar als mensen iedere keer story's gaan afkraken, alleen omdat er 1D/ JB/ whatever qua celebs instaat, vind ik het ook niet meer kunnen zenne


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    We kraken het niet af, we vinden het alleen jammer dat het over One Direction gaat. Ik ben geen fan ervan en daarom dat ik er niet over schrijf. Als hier de schrijfster de namen naar onbekende personen had veranderd, hadden we het graag gewild, omdat het een leuk onderwerp is. Maar nee, One Direction móest er per see in zitten. En dat mogen wij vinden, toch?


    Some people are art and do art at the same time

    Kynareth schreef:
    Jammer weer dat het over One Direction gaat.

    Naam: Noek.
    Heb je al eerder een fanfic geschreven? Jap.
    Hoeveel verhalen heb je online staan? Tegenwoordig (Ik heb er pas een paar ge-inactiveerd) negen verhalen waarbij ik de hoofd-auteur ben, één daarvan is een zogenoemde rollenstory. Van vier verhalen ben ik co-auteur, twee rollenstory's, één verhaal wat ik heb overgenomen en één verhaal die ik samen schrijf.
    Een stukje van je schrijfstijl: Dat is heel verschillend. Ik schrijf heel anders naar mijn bui. Ik heb stukken die verschrikkelijk falen. Maar ook betere. Ik kan zowel in de hij/zij vorm schrijven en ook in tegenwoordige én verleden tijd. Ik heb op het moment niet echt een 'voorbeeld' liggen.
    In het kort een idee wat je misschien met het verhaal wil doen. Euhm, op het moment weet ik het even niet. Maar dat kan nog komen.


    Reality's overrated.