• Aangezien het nogal een gespam werd in een cosplay topic, besloot ik maar om een eigen League of Legends topic te maken.
    Hier mag je alles droppen over je favoriete champion, cosplay en nog veel meer.

    Wat is league of Legends:
    League of Legends (LoL) is een free-to-play multiplayer online battle arena videospel, ontwikkelt door Riot Games en uitgebracht in oktober 2009 voor Microsoft Windows, en in maart 2013 voor Mac OS X. Het spel is gebaseerd op de Defense of the Ancients-mod van het spel Warcraft III: Reign of Chaos en het uitbreidingspakket Warcraft III: The Frozen Throne.

    Spelers, ook wel Summoners genoemd, zijn verdeeld in 2 even teams van helden, 3 tegen 3 (3v3) of 5 tegen 5 (5v5). Elk team begint aan tegenovergestelde kanten van de map, in een gebied dat de Spawning Pool wordt genoemd. Bij de Spawning Pool bevindt zich de Nexus, het hoofdkwartier van het team. Een spel is gewonnen wanneer de vijands Nexus is vernietigd. Om de Nexus te vernietigen moet elk team zich door een serie van Turrets werken die langs de paden staan om naar de Nexus te komen. Spelers krijgen levels door Minions (NPCs die constant spawnen bij de Nexus en het andere team aanvallen) en het verslaan van neutrale monsters. De spelers verdienen gold, virtueel geld, met het vernietigen van neutrale monsters, Turrets, Minions en tegenspelers. Dit geld wordt uitgegeven in de Spawning Pool van je team om de uitrusting van je held te verbeteren. Sinds 13 juni 2013 zijn er 114 verschillende helden waaruit je kan kiezen. Tijdens het spel krijgt de held experience points (XP) als er minions dood gaan. Als een speler er veel doodt dan zal hij na een tijdje een level stijgen, waardoor hij een van zijn vaardigheden kan verhogen. Ook door het doden van vijandelijke helden en neutrale monsters krijgt een speler XP. Het maximum level van een held is 18, waarna al zijn of haar vaardigheden zijn gemaximaliseerd. Vaardigheden van helden variëren erg en het duurt een tijdje voordat een speler zijn of haar held tot het uiterste kan beheersen.

    De lijst van bestaande Champions
    Aatrox
    Ahri
    Akali
    Alistar
    Amumu
    Anivia
    Annie
    Ashe
    Blitzcrank
    Brand
    Caitlynn
    Cassiopeia
    Cho'Gath
    Corki
    Darius
    Diana
    Dr. Mundo
    Draven
    Elise
    Evelynn
    Ezreal
    Fiddlesticks
    Fiora
    Fizz
    Galio
    Gangplank
    Garen
    Gragas
    Graves
    Hecarim
    Heimerdinger
    Irelia
    Janna
    Jarvan IV
    Jax
    Jayce
    Karma
    Karthus
    Kassadin
    Katarina
    Kayle
    Kennen
    Kha'Zix
    Kog'Maw
    LeBlanc
    Lee Sin
    Leona
    Lissandra
    Lucian (aangekondigd)
    Lulu
    Lux
    Malphite
    Malzahar
    Maokai
    Master Yi
    Miss Fortune
    Mordekaiser
    Morgana
    Nasus
    Nami
    Nautilus
    Nidalee
    Nocturne
    Nunu
    Olaf
    Orianna
    Pantheon
    Poppy
    Quinn
    Rammus
    Renekton
    Rengar
    Riven
    Rumble
    Ryze
    Sejuani
    Shaco
    Shen
    Shyvana
    Singed
    Sion
    Sivir
    Skarner
    Sona
    Soraka
    Swain
    Syndra
    Talon
    Taric
    Teemo
    Thresh
    Tristana
    Trundle
    Tryndamere
    Twisted Fate
    Twitch
    Udyr
    Urgot
    Varus
    Vayne
    Veigar
    Vi
    Viktor
    Vladimir
    Volibear
    Warwick
    Wukong
    Xerath
    Xin Zhao
    Yorick
    Zac
    Zed
    Ziggs
    Zilean
    Zyra


    Voor als je het nog niet speelt en het je toch leuk lijkt: Hier kan je een account aanmaken

    Drop hier ook je account naam, dan kan men elkaar toevoegen.

    LoL-spelers van Q:
    Avarosa
    Jinxed - Minaide (meestal bots, dominions of ARAM's, af en toe normals)
    Hexxus - NotYourHer0
    Rivaille - skTiger (alleen ranked, af en toe normals)
    Maven - bloodaxesquirrel (meestal bots, af en toe normals)
    GaiusMarius
    xLastKiss
    Mulford
    Skull
    Nemph

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 16:25 ]


    26 - 02 - '16

    Party op skype!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    @Ailurophilia Misschien moet je eens een lijstje maken in je beginpost met alle lol spelers van Q? :3


    Let the Night embrace you

    notyourhero schreef:
    ik ben het niet eens met Rivaille , locket koopt de jungler misschien, maar vaak ga ik er toch van uit dat leona of iets dergelijks zoiets koopt, en met Engaging supports zoals leona alistar thresh blitz kan je je Echt NIET veroorloven om niet tanky te gaan, natuurlijk zijn wards ten alle tijden belangrijker als items, zonder wards verlies je controle over de map en kan je echt veel geganked worden , maar daarvoor zijn fantastische runes, masteries en items uit gevonden waardoor je Gold per 10 seconds krijgt (: als ik supp speel gebruik ik 1 movement quin 2 goldper10sec en nog 5 seals op gold, de rest marks en seals op armor en glyphs magicresist (: eerste item is vaak philosopher stone, main money flow aangezien je geen farm hoort te pakken, vaak bij ap supports is kage lucky items halen ook erg goed, denk er wel aan dat de gold passive Stopt wanneer je een item af maakt, daarom kan je dus Wél een gold item afmaken en een nieuwe kage lucky pick halen, met philosopher maak ik in plaats van shurelya's reverie 9 van de 10 x Mikael's Crucible , dat je mana regen problemen compleet weg neemt + je hebt een Extreem useful ability erbij, deze item active is namelijk
    (...)
    kan je op jezelf gebruiken of op een teammate (:

    genoeg gepraat over supp ;D ik ga een potje doen ^^
    Neh
    Ik kijk echt heel af en toe LCS en ook daar is het enigste wat de support koopt een sightstone en heel af en toe een kindlegem. Ik main support en ik heb er 2 runepages voor. Een met gp 10 quints, armor en mr en eentje met alleen maar hp voor Leona/(Taric). Ik neem ook geen gp 5 items. Als ik dan een ruby crystal rush (Voor mn sightstone) ben ik al tanky genoeg als Leona :')
    als ik echt echt echt teveel geld heb etc neem ik wel eens sunfire/shurelyas en als het kan locket. Want ja, in wat hoger elo pakt de jungler als hij verstandig is een locket. Alle andere supports moet je gewoon voorzichtig mee zijn >.>


    Ik zou een support echt haten als ie zegt omfg sorry no wards, inventory full, i have to get this item.
    Nee Nee neeen eenenenene. Ook als ze geen oracles halen of niet counter warden als de enemy een pink heeft. Als ze op een brons manier warden. :') O god.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 14:03 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb een lijstje neergezet.


    26 - 02 - '16

    Gisteren een smurf gemaakt. O god, wat een ellende. Echt niet leuk om opnieuw te beginnen :') Mensen zijn echt slecht.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zit er ook over te denken om dat te doen, zodat ik wat beter kan worden in pvp. Ik heb serieus nog maar drie wins en dat waren allemaal potjes waarbij de tegenstander gesurrenderd had :c
    Ik voel me echt een noob zeg maar.


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    Ik zit er ook over te denken om dat te doen, zodat ik wat beter kan worden in pvp. Ik heb serieus nog maar drie wins en dat waren allemaal potjes waarbij de tegenstander gesurrenderd had :c
    Ik voel me echt een noob zeg maar.
    3 wins in normal?


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)3 wins in normal?


    Yup


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Yup
    Dat is idd heel weinig, ja :') Ik neem aan dat je nog geen level 30 bent?


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Dat is idd heel weinig, ja :') Ik neem aan dat je nog geen level 30 bent?


    26 :c


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    26 :c
    Gewoon meer normals proberen. Je hebt niks te verliezen 8D Het is maar een normal.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Gewoon meer normals proberen. Je hebt niks te verliezen 8D Het is maar een normal.


    Ik ben gewoon bang voor mensen die telkens op mij gaan ragen enzo en dat hele tijd boos gaan lopen doen. Daardoor speel ik liever met vrienden. Mijn vrienden zijn allemaal level 30 zo'n beetje en daardoor moet ik altijd tegen moeilijke tegenstanders en daar verlies ik dan telkens van.


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Ik ben gewoon bang voor mensen die telkens op mij gaan ragen enzo en dat hele tijd boos gaan lopen doen. Daardoor speel ik liever met vrienden. Mijn vrienden zijn allemaal level 30 zo'n beetje en daardoor moet ik altijd tegen moeilijke tegenstanders en daar verlies ik dan telkens van.
    Waar ragen die dumfuks dan over?
    Maar ja, dat is de LoL society. Gewoon negeren, ze zijn echt overal hoor en ze gaan nooit weg :') Ik heb ze ook nog steeds in ranked, gaat echt nergens over.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Waar ragen die dumfuks dan over?
    Maar ja, dat is de LoL society. Gewoon negeren, ze zijn echt overal hoor en ze gaan nooit weg :') Ik heb ze ook nog steeds in ranked, gaat echt nergens over.


    Dat ik slecht ben, ulty waste dit ulty waste dat. Terwijl ik die ulty liever 'verspil' om team mates te kunnen redden dan dat ik 'm gewoon niet gebruik. Ook spelen ze de hele tijd in de bosjes en dat vind ik gewoon niet leuk spelen. Ik houd meer van buiten de bosjes spelen en risico's nemen.


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Ik ben gewoon bang voor mensen die telkens op mij gaan ragen enzo en dat hele tijd boos gaan lopen doen. Daardoor speel ik liever met vrienden. Mijn vrienden zijn allemaal level 30 zo'n beetje en daardoor moet ik altijd tegen moeilijke tegenstanders en daar verlies ik dan telkens van.
    Deden ze bij mij ook. Echt niet van aantrekken. In het begin voel je je daar echt slecht bij en dat is gewoon niet leuk, maar je moet gewoon beginnen die chat te negeren dan. Er zijn genoeg pings om alles in het spel duidelijk te maken en nu zeggen ze dat niet meer tegen mij, dus het stopt wel vanzelf.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?