• Aangezien het nogal een gespam werd in een cosplay topic, besloot ik maar om een eigen League of Legends topic te maken.
    Hier mag je alles droppen over je favoriete champion, cosplay en nog veel meer.

    Wat is league of Legends:
    League of Legends (LoL) is een free-to-play multiplayer online battle arena videospel, ontwikkelt door Riot Games en uitgebracht in oktober 2009 voor Microsoft Windows, en in maart 2013 voor Mac OS X. Het spel is gebaseerd op de Defense of the Ancients-mod van het spel Warcraft III: Reign of Chaos en het uitbreidingspakket Warcraft III: The Frozen Throne.

    Spelers, ook wel Summoners genoemd, zijn verdeeld in 2 even teams van helden, 3 tegen 3 (3v3) of 5 tegen 5 (5v5). Elk team begint aan tegenovergestelde kanten van de map, in een gebied dat de Spawning Pool wordt genoemd. Bij de Spawning Pool bevindt zich de Nexus, het hoofdkwartier van het team. Een spel is gewonnen wanneer de vijands Nexus is vernietigd. Om de Nexus te vernietigen moet elk team zich door een serie van Turrets werken die langs de paden staan om naar de Nexus te komen. Spelers krijgen levels door Minions (NPCs die constant spawnen bij de Nexus en het andere team aanvallen) en het verslaan van neutrale monsters. De spelers verdienen gold, virtueel geld, met het vernietigen van neutrale monsters, Turrets, Minions en tegenspelers. Dit geld wordt uitgegeven in de Spawning Pool van je team om de uitrusting van je held te verbeteren. Sinds 13 juni 2013 zijn er 114 verschillende helden waaruit je kan kiezen. Tijdens het spel krijgt de held experience points (XP) als er minions dood gaan. Als een speler er veel doodt dan zal hij na een tijdje een level stijgen, waardoor hij een van zijn vaardigheden kan verhogen. Ook door het doden van vijandelijke helden en neutrale monsters krijgt een speler XP. Het maximum level van een held is 18, waarna al zijn of haar vaardigheden zijn gemaximaliseerd. Vaardigheden van helden variëren erg en het duurt een tijdje voordat een speler zijn of haar held tot het uiterste kan beheersen.

    De lijst van bestaande Champions
    Aatrox
    Ahri
    Akali
    Alistar
    Amumu
    Anivia
    Annie
    Ashe
    Blitzcrank
    Brand
    Caitlynn
    Cassiopeia
    Cho'Gath
    Corki
    Darius
    Diana
    Dr. Mundo
    Draven
    Elise
    Evelynn
    Ezreal
    Fiddlesticks
    Fiora
    Fizz
    Galio
    Gangplank
    Garen
    Gragas
    Graves
    Hecarim
    Heimerdinger
    Irelia
    Janna
    Jarvan IV
    Jax
    Jayce
    Karma
    Karthus
    Kassadin
    Katarina
    Kayle
    Kennen
    Kha'Zix
    Kog'Maw
    LeBlanc
    Lee Sin
    Leona
    Lissandra
    Lucian (aangekondigd)
    Lulu
    Lux
    Malphite
    Malzahar
    Maokai
    Master Yi
    Miss Fortune
    Mordekaiser
    Morgana
    Nasus
    Nami
    Nautilus
    Nidalee
    Nocturne
    Nunu
    Olaf
    Orianna
    Pantheon
    Poppy
    Quinn
    Rammus
    Renekton
    Rengar
    Riven
    Rumble
    Ryze
    Sejuani
    Shaco
    Shen
    Shyvana
    Singed
    Sion
    Sivir
    Skarner
    Sona
    Soraka
    Swain
    Syndra
    Talon
    Taric
    Teemo
    Thresh
    Tristana
    Trundle
    Tryndamere
    Twisted Fate
    Twitch
    Udyr
    Urgot
    Varus
    Vayne
    Veigar
    Vi
    Viktor
    Vladimir
    Volibear
    Warwick
    Wukong
    Xerath
    Xin Zhao
    Yorick
    Zac
    Zed
    Ziggs
    Zilean
    Zyra


    Voor als je het nog niet speelt en het je toch leuk lijkt: Hier kan je een account aanmaken

    Drop hier ook je account naam, dan kan men elkaar toevoegen.

    LoL-spelers van Q:
    Avarosa
    Jinxed - Minaide (meestal bots, dominions of ARAM's, af en toe normals)
    Hexxus - NotYourHer0
    Rivaille - skTiger (alleen ranked, af en toe normals)
    Maven - bloodaxesquirrel (meestal bots, af en toe normals)
    GaiusMarius
    xLastKiss
    Mulford
    Skull
    Nemph

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 16:25 ]


    26 - 02 - '16

    Ja, ik weet niet meer wie je bent. Haha. Al zegt de username Canon me wel iets.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    iemand game ^^ ?


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Hoe heet je op league?
    Ik kan nu niet though, maar voor volgende keer ofzo.


    “If you live life by other people’s standards, then your life is no longer yours.”

    NotYourHer0

    *zou het btw niet makkelijk zijn als alle IGN's gewoon in de begin post achter de naam gezet worden ^^?*


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Zal het er morgen even bij zetten, mag iedereen z'n naam wel even naar mij pb'en of zo.


    26 - 02 - '16

    IGN naam: skTiger
    Ik accepteer niet vaak voor normals tho.
    Ik speel eigelijk alleen ranked en heel afentoe normals.

    Maar heb laatst nog met Hexxus gespeeld en dat ging goed c:


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    IGN naam: skTiger
    Ik accepteer niet vaak voor normals tho.
    Ik speel eigelijk alleen ranked en heel afentoe normals.

    Maar heb laatst nog met Hexxus gespeeld en dat ging goed c:


    Oke, morgen werk ik alles bij, goed?


    26 - 02 - '16

    Aaaaagghhhhh schijt teams dat ik continu krijg. Why!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Aaaaagghhhhh schijt teams dat ik continu krijg. Why!


    I know the feeling..


    26 - 02 - '16

    Wauw dit is echt wel heel erg even huilen, hele lijst defeat. Ik haat het zo als je fed bent earlygame, en je team het kut doet, en je dan feed ;-;.


    “If you live life by other people’s standards, then your life is no longer yours.”

    Van mij zal ie er vast ook zo uitzien buiten dat er 1 win tussen staat. Echt erg. Ik was net op dreef en had eens meer wins dan loses. Echt kutteams dat ik heel de tijd krijg. Nu ik weet dat ik zelf ook niet super ben, maar ik speelde echt al de hele tijd goed en bam nu opeens krijg ik steeds teams die niet samenwerken en mensen die leaven. Echt dom.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat is het nadeel soms aan LoL.. het kan erg leuk zijn als je een fijn team hebt, maar je kan je echt rot ergeren en geeneens plezier beleven als je vervelende teams hebt. Zo had ik net een 4v5 game omdat iemand aan het feeden was en toen wegging... Ik heb als adc de hele game mijn best gedaan en op een bepaald punt konden we echt winnen als ze naar mijn instructies luisterden, maar ze bleven als kip zonder kop rondrennen in de jungle en werden dan natuurlijk gepakt. ; __ ; Op één nexus turret na verloren van het andere team, was zo jammer! Ik had echt een monsterscore met 26,1k gold en 28/10/21 geloof ik. ^^


    Anyhow, ik geraak niet meer op mijn accounts. =( Ik ben niet gebanned maar plots zegt het dat mijn inlog fout is (wachtwoord) en als ik mails probeer te sturen, staat er bij dat er mails verstuurd zijn naar mijn email, maar als ik dubbel check door mijn inlognaam op te vragen zegt het dat mijn email niet bestaat. Frustrerend! Ik hoop maar dat ik het met een mailtje naar Riot opgelost krijg want ik ben echt dol op LoL.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Omg. Ik moest weer tegen zo'n kutteam.


    26 - 02 - '16

    Haha ik ging net met 2 hele goeie vrienden uit silver met 1400 wins enzo. We zaten in een team met nog iemand van lvl 17 en nog een bronze. Werden we gematched tegen gold, platinum, en diamond. gg.


    “If you live life by other people’s standards, then your life is no longer yours.”

    Nemph schreef:
    Dat is het nadeel soms aan LoL.. het kan erg leuk zijn als je een fijn team hebt, maar je kan je echt rot ergeren en geeneens plezier beleven als je vervelende teams hebt. Zo had ik net een 4v5 game omdat iemand aan het feeden was en toen wegging... Ik heb als adc de hele game mijn best gedaan en op een bepaald punt konden we echt winnen als ze naar mijn instructies luisterden, maar ze bleven als kip zonder kop rondrennen in de jungle en werden dan natuurlijk gepakt. ; __ ; Op één nexus turret na verloren van het andere team, was zo jammer! Ik had echt een monsterscore met 26,1k gold en 28/10/21 geloof ik. ^^


    Anyhow, ik geraak niet meer op mijn accounts. =( Ik ben niet gebanned maar plots zegt het dat mijn inlog fout is (wachtwoord) en als ik mails probeer te sturen, staat er bij dat er mails verstuurd zijn naar mijn email, maar als ik dubbel check door mijn inlognaam op te vragen zegt het dat mijn email niet bestaat. Frustrerend! Ik hoop maar dat ik het met een mailtje naar Riot opgelost krijg want ik ben echt dol op LoL.
    Dat had ik gisteren ook. We zaten bot met een open inhib en ik zei dat we bot moesten pushen en ze wouden echt niet. Ze wouden perse mid doen. Er was maar een iemand die me gelijk gaf, maarja. Hebben we dus verloren terwijl we hadden kunnen winnen. Echt stom gewoon.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?