• We hebben al dat we een genre moeten geven aan de story, maar zou het niet fijn zijn dat we ook op genre kunnen zoeken?
    Ik bedoel ik lees graag historische fantasy verhalen (die nauwelijks te vinden zijn) en dan zou je via die genre's de verhalen kunnen zoeken.

    Wat denken jullie?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ben voor.


    Some people are art and do art at the same time

    Dat is er toch al? Bij 'willekeurige story' kan je een genre kiezen..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Moore schreef:
    Ik ben voor.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Depay schreef:
    Dat is er toch al? Bij 'willekeurige story' kan je een genre kiezen..
    uhh nooit gezien *gaat kijken*


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ja, bij 'Willekeurige Story' wel, maar ravensmoon heeft het over het kopje Zoeken.


    Some people are art and do art at the same time

    Depay schreef:
    Dat is er toch al? Bij 'willekeurige story' kan je een genre kiezen..
    dan krijg je echt 1 story per klik, zou een lijst niet handiger zijn?
    en dat je dan ook meerdere genre's kan kiezen zoals drama, romantiek, historisch of triller, drama, onbekende personen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ja misschien zou dat wel handiger zijn. Ik gebruik het nooit dus ik heb er niet echt last van..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    ravensmoon schreef:
    (...)dan krijg je echt 1 story per klik, zou een lijst niet handiger zijn?
    en dat je dan ook meerdere genre's kan kiezen zoals drama, romantiek, historisch of triller, drama, onbekende personen

    Het is logisch dat er maar ééntje staat, want het heet overigens ook 'Willekeurige Story', niet 'Willekeurige Stories', als er een hele lijst zou staan zou het meer op het kopje Zoeken lijken.


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    (...)
    Het is logisch dat er maar ééntje staat, want het heet overigens ook 'Willekeurige Story', niet 'Willekeurige Stories', als er een hele lijst zou staan zou het meer op het kopje Zoeken lijken.
    ja dat snapte ik, maar ik bedoelde dus voor de suggestie dat het dus makkelijker of beter kan.
    dat je dus echt op gekozen genre een aantal storys ziet, dan kan je ook even kijken of er aan geschreven word of dat het al 2 jaar dood is.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Je kunt bij zoeken toch ook op genre zoeken? Rechtsboven staat wanneer je zoekt naar stories een pull down menuutje met de beschikbare genres.

    Ik heb ook de pagina met alle stories aangepast zodat je daar ook kunt filteren op genre. Daarnaast heb ik ingesteld dat je ook kunt sorteren op aantal abo's en aantal kudos.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Je kunt bij zoeken toch ook op genre zoeken? Rechtsboven staat wanneer je zoekt naar stories een pull down menuutje met de beschikbare genres.

    Ik heb ook de pagina met alle stories aangepast zodat je daar ook kunt filteren op genre. Daarnaast heb ik ingesteld dat je ook kunt sorteren op aantal abo's en aantal kudos.
    krijg nou wat, heb ik nooit gezien dankjewel rutger!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Depay schreef:
    Dat is er toch al? Bij 'willekeurige story' kan je een genre kiezen..


    I'm a girl in the world

    Hiier mag een slotje op ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.