• Hey allemaal!

    Wie heeft er zojuist naar MTV gekeken, het programma 'Teen Mom 2' (rond 15u00)?
    Ik zoek namelijk welke aflevering het was. Ik was aan het zappen en zag net het laatste stukje (het telefoongesprek tussen Jenelle en een jongen). Er was een vriendin van die Jenelle die naast haar zat. En mijn papa liep voorbij en was er heilig van overtuigd dat ik dat was op de tv, totdat hij doorhad dat het een engels programma was. En dan had ik op pauze gezet en wilde ik er een foto van maken, want blijkbaar lijk ik echt enorm hard op dat meisje, maar per ongeluk had ik de tv uitgezet. Weer slim van mij... Niet dus. Dus nu wil ik het graag op het internet terugvinden om er alsnog een foto van te kunnen nemen!

    Dus, iemand dat Teen Mom 2 een beetje kent? Het was de aflevering waarin Jenelle belde met haar ex-vriend en hij haar probeerde te overtuigen om zijn zoon te mogen zien, en zei dat hij alcohol en drugsvrij was enzo, dat ze elkaar twee jaar niet gezien hebben. En zij vroeg hem of hij bereid was om de test te doen om te weten of de zoon wel degelijk van hem was.

    Alvast bedankt! (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ken die aflevering wel, maar ik weet niet precies welke aflevering dat is. Kun je het niet googlen?

    Vestige schreef:
    Ik ken die aflevering wel, maar ik weet niet precies welke aflevering dat is. Kun je het niet googlen?


    Ben ik al de hele tijd aan het proberen, helaas nog zonder succes! (: Weet je toevallig welk seizoen het is? Want er zijn er blijkbaar 4, dus dan zou ik al iets verder staan.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 15:36 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Shit ik weet welke je bedoeld, maar geen idee wélke het precies is..

    Ik ken het laat me even denken. Aangezien ik het vaak heb gezien xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Kun je dat niet op je tv zien? Ik kan bij mij zien welke aflevering het is (cat) Maar dat kan ik nu niet doen.

    Klik
    Volgens Humo heet het Breakdown. Kan dat?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Klik
    Volgens Humo heet het Breakdown. Kan dat?


    oh vet! Ik ga het eens online bekijken! Thanks!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb het gevonden. Bedankt allemaal voor de hulp!


    If we had not a soul, music would have created it.