• Goed ik dacht ik post een paar van mn schetsen hier ˆˆ opbouwende kritiek is welkom maar kraak het niet af a.u.b.


    Dit is een karakter schets van een verhaal dat ik samen met Delahaye schrijf op de PB


    Ik was met mijn buurjongetje aan het tekenen en hij wilde dat ik een draak tekende, eigenlijk had ik helemaal geen zin om te tekenen maar het resultaat mocht er wezen


    Persoonlijk vind ik deze minder, het bovenlijf klopt niet en het gezicht... tja...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fallenbadass schreef:
    Ik vind ze gaaf :'D!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ikvind ze awesome :)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3


    als ik eenmaal begin met tekenen....


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    omg jij kan echt kei goed tekenen!!! ik vind ze allemaal prachtig!!

    amyleelover schreef:
    omg jij kan echt kei goed tekenen!!! ik vind ze allemaal prachtig!!
    dat is echt een lieve reactie!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dit is misschien een raar compliment, maar je hebt die borsten van de zeemeermin echt mooi getekend. :'D Al is die ene net een zij-borst, maar goed. Had to be said. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    Dit is misschien een raar compliment, maar je hebt die borsten van de zeemeermin echt mooi getekend. :'D Al is die ene net een zij-borst, maar goed. Had to be said. :Y)
    hahaha nee vind ik een leuk compliment borsten tekenen is namelijk nog best moeilijk... maar je hebt gelijk ik was ook niet tevreden over de... positie xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Je kunt in elk geval veel mooier tekenen als ik :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Je kunt in elk geval veel mooier tekenen als ik :P


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ze zien er echt super uit, heb ook op je deviantart gekeken, (Y)(Y)

    Ga zo door.


    Vampire + Servant = Servamp

    nerveus schreef:
    Je kunt in elk geval veel mooier tekenen als ik :P


    Queer zijn is gewoon alles


    Daar ben ik nu mee bezig, een kaartje dat ik wil gebruiken bij het larpen, nog niet af


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hehe, dan zie ik eindelijk wat schetsen van je. Had er wel met je over gepraat, maar had er nog geen gezien. Ik zou wat spelen met schaduwen. Op sommige stukjes dat het wat donkerder is en op sommige heel licht. Snap je wat ik bedoel? Dan ziet het er wat echter uit, want nu ziet het er een beetje wat plat uit. (Niet gemeen bedoeld, maar enkel als tip) :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou zeggen, scan ze in en kleur ze via een tekenprogamma en hop, zo in je verhaal! (Ik zou je GIMP aanraden ^^)


    Three lights are lit, but the fourth one is out.

    ThunderWolf schreef:
    Ik zou zeggen, scan ze in en kleur ze via een tekenprogamma en hop, zo in je verhaal! (Ik zou je GIMP aanraden ^^)


    Als je dat wil zou ik ze graag voor je inkleuren, ik kan nog wat ervaring gebruiken met de tekentablet. :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'