• Yush, wie kent haar? Ik volg d'r al zo lang en ze is zo geweldig. Haar video's zijn prachtig en ze is zo goed in het bespelen van de viool. Ik zou bijna zelf een viool willen gaan kopen en ermee gaan leren spelen, maar dat is een beetje een dure grap aangezien ik er waarschijnlijk toch niets van bak. :'D




    Ikke!
    Mijn oom is helemaal weg van haar. En ik speel viool :Y)


    Stenenlikker

    Ga jij eens heel gauw Bond luisteren. Dat is ook awesome ^^ (niet James Bond, maar het kwartet Bond).
    Ik ken haar trouwens ergens van...


    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 16:44 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Zelf speel ik onderhand al 5 jaar viool en al weer 2 jaar elektrische en ik ken onderhand Lindsey sinds ze samen met Megan Nicole een liedje had :'D Door haar ben ik weer vaker gaan speleb. Dus ze is voor mij een held :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    *steekt hand in de lucht* Hierzo! Ik ken haar ^^
    Deze vind ik heel awesome:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ABBA schreef:
    Ga jij eens heel gauw Bond luisteren. Dat is ook awesome ^^ (niet James Bond, maar het kwartet Bond).
    Ik ken haar trouwens ergens van...



    Ik ken Bond. :3

    yep! vind haar echt geweldig. elements is mijn favoriet ~


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Draculea schreef:
    (...)
    Ik ken Bond. :3

    Ah, dat kan ook x'D


    Deep inside, I've never felt alive




    Ook Radioactive vind ik keimooi, en Thrift Shop is leuk gedaan


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ken haar door een vriendin. (:


    :)

    Ik ken haar eigenlijk hier van:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ken haar! Ik vind haar geweldig spelen en die filmpjes zijn ook heel erg leuk gedaan. Ze doet me alleen altijd denken aan de modernere versie van Máiréad Nesbitt, de violiste van Celtic Woman.


    Door hen zou ik zo graag viool willen spelen *o*


    From these ashes, I will rise

    ColouredWind schreef:
    *steekt hand in de lucht* Hierzo! Ik ken haar ^^
    Deze vind ik heel awesome:


    everything, in time

    This is pretty awesome. (:
    Vind het leuk om te zien hoe veel plezier ze er in heeft.


    You are beautiful, you are love.

    Wow! Ik kende haar niet, maar tof dat hier een topic over gemaakt is, want ze is echt goed!
    Oke, dit is heel wat anders, maar Lavinia Meijer is een hele goede Nederlandse harpiste, zij is ook echt de moeite waard om naar te luisteren.


    Aan niets denken is ook denken.

    Leonhardt schreef:
    Ik ken haar! Ik vind haar geweldig spelen en die filmpjes zijn ook heel erg leuk gedaan. Ze doet me alleen altijd denken aan de modernere versie van Máiréad Nesbitt, de violiste van Celtic Woman.

    Door hen zou ik zo graag viool willen spelen *o*

    Jaa, celtic woman is ook prachtig!