• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Dát is echt erg zeg. Ik zou er ook een klein kluisje voor kopen als het zo erg was.

    Mijn broertje jat serieus alles wat los en vast zit. Zou me niks verbazen als hij een lamp hier jatte en meenam naar onze moeder. Hij heeft het niet nodig, maar gewoon omdat 'ie iets wil jatten :']. Ik ga het vragen aan m'n beste vriendin - zij heeft zo'n klein kluisje - waar zij die vandaan heeft.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veronicas schreef:
    (...)
    Mijn broertje jat serieus alles wat los en vast zit. Zou me niks verbazen als hij een lamp hier jatte en meenam naar onze moeder. Hij heeft het niet nodig, maar gewoon omdat 'ie iets wil jatten :']. Ik ga het vragen aan m'n beste vriendin - zij heeft zo'n klein kluisje - waar zij die vandaan heeft.


    Wow, gelukkig is dat hier niet. (cat) Ik zou echt pissig worden.
    Volgens mij kan je die vaak vinden in van die eurowinkels en zo, die constant wisselende producten hebben voor weinig geld.


    Your make-up is terrible

    Veronicas schreef:
    (...)
    Mijn broertje jat serieus alles wat los en vast zit. Zou me niks verbazen als hij een lamp hier jatte en meenam naar onze moeder. Hij heeft het niet nodig, maar gewoon omdat 'ie iets wil jatten :']. Ik ga het vragen aan m'n beste vriendin - zij heeft zo'n klein kluisje - waar zij die vandaan heeft.


    Blij dat ik geen kleptomaan in huis heb :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik voel me echt niet goed..

    Veronicas schreef:
    (...)
    Mijn broertje jat serieus alles wat los en vast zit. Zou me niks verbazen als hij een lamp hier jatte en meenam naar onze moeder. Hij heeft het niet nodig, maar gewoon omdat 'ie iets wil jatten :']. Ik ga het vragen aan m'n beste vriendin - zij heeft zo'n klein kluisje - waar zij die vandaan heeft.

    Koop zo'n geldcassette, haal de bovenkant eruit en prop je shag erin. Moet passen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aslkdfjsdf dit is zooooo frustreereeend :'D

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Wow, gelukkig is dat hier niet. (cat) Ik zou echt pissig worden.
    Volgens mij kan je die vaak vinden in van die eurowinkels en zo, die constant wisselende producten hebben voor weinig geld.

    Ja, ik word daar ook echt pissig om. Ik vertrouw hem echt niet meer.
    Oh serieus? o: Dan ga ik morgen effe kijken. Hehe, thanks! :Y).

    Sinistre schreef:
    (...)

    Blij dat ik geen kleptomaan in huis heb :Y)

    Haha, ik dacht er net aan. Eigenlijk is het best een kleptomaan, ja :'D.

    Father schreef:
    (...)
    Koop zo'n geldcassette, haal de bovenkant eruit en prop je shag erin. Moet passen :Y)

    O gosh, die heeft mijn vader. Maar ik denk niet dat ik die mag hebben :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veronicas schreef:
    (...)
    O gosh, die heeft mijn vader. Maar ik denk niet dat ik die mag hebben :'D.

    Kost maar 10 euro! :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit topic is niet bedoeld om te kletsen! Dat kan prima in gastenboeken/off-topic. Ontopic graag!


    I am an idiot, I move.

    Jullie maken me bang :S Ga voor een ander huis staan ipv de mijne.


    -

    Ik moet internet op de mobiel van mijn vader het weer laten doen?! Ik heb 0% verstand van mobieltjes o.O

    *facepalm*
    Weten dan zoveel mensen niet het verschil tussen pinda's en noten?


    Deep inside, I've never felt alive

    Hoe lang zit de kat mij nu al aan te staren o-o...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik had nooit melk moeten drinken, nu ben ik misselijk :/


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ... Zo maar 's gaan slapen dan maar. Maar eerst roken. ;d

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 0:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.