• heeey mensen...
    Zoals sommige van jullie wss wel weten ben ik op vakantie.....Dit is het 3de en voorlaatste hotel. Het is zo dat hier, omdat je buitenlander bent dat je nogal snel wordt bekeken ( meisjes voornamelijk) door het mannelijke. Mijn zus krijgt echt wel veel aandacht van de mannen/jongens hier, ik niet zo veel....Nu zal ik al maar even ter zake komen. Hier in het gotel ontbijten we 's ochtends ( wat me logisch lijkt). Het is buffet, wij aten een paar dagen geleden 's middags, omdat we wouden uitslapen en omdat er dan meer voedsel was. :Y) Het begon dus met dat 1 van de bediende, een vrij jonge gast heel de tijd naar ons aan het kijken was. En aan het lachen, omdat wij het grappig vonden moesten we ook lachen. Even later kwamen ze de cola geven die we daarvoor hadden besteld, een andere jonge bediende, ging eerst naar mijn zis, die geen cola had besteld. Toen mijn zus raar keek, wist hij dat hij fout was, toen kwam hij naar mij, en hij keek met een nogal enge grijns naar me en gaf me mijn blikje cola en een glas en toen was hij weg met een paar vuile borden. Ik probeerde mijn blikje open re krijgen, maar kreeg het niet open, opeens verschijnt de gast weer ( die juist was vertrokken) en pakt mijn blikje af om het vervolgens zelf te openen en voor mij in te schenken toen was hij naar die andere gast gewandelt omdat die even niets te doen had.... Ze waren tegen elkaar aan het praten en mijn kleine broertje zei dat ze een paar keer keken, voor de rest van de tijd dat we der zaten bleven die rwee ons heel ee tijd bedienen en naar mij en mijn zus lachen.....Nu op zich geen probleem, maar
    Nu kan ik niet stoppen met aan die gasten te denken.......
    so....what's wrong with me?????




    groetjes xxx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Misschien vond je het fijn dat je aandacht kreeg.


    Pretty is just a pretty word.

    Eh, you are in love? XD No joke Hade. Ik denk dat je gewoon scared bent


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Nou, je denkt te veel na over dat moment.
    Zelfs zoveel dat typen ook wat nerveus gaat, gok ik. :P
    Laat het gaan en ga verder met je leven.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Je bent gewoon hartstikke getraumatiseerd door die gast:P. Nee grapje, ik denk dat je inderdaad gewoon echt bang van hem bent. Of het is gewoon iets wat je zo bijstaat dat het moeilijk is uit je hoofd te zetten. Ga leuke dingen doen, dan vergeet je hem denk ik wel(Y)


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Mullingford schreef:
    Misschien vond je het fijn dat je aandacht kreeg.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mullingford schreef:
    Misschien vond je het fijn dat je aandacht kreeg.

    Dit. Ik heb al twee de fout gemaakt dat ik verliefd was op het feit dat iemand verliefd op mij was, ipv op de jongen zelf. Komt vaak voor hoor ;P


    Deep inside, I've never felt alive

    Je zegt dat je de rest van de tijd niet zoveel aandacht kreeg. Zoals hierboven al gezegd ben ik er vrijwel zeker van dat je het gewoon leuk vond dat die jongens je aandacht schonken. Ik zou er maar niet te lang bij stil blijven staan, waarschijnlijk zijn zij het zelf alweer vergeten. x)


    ars moriendi

    ABBA schreef:
    (...)
    Dit. Ik heb al twee de fout gemaakt dat ik verliefd was op het feit dat iemand verliefd op mij was, ipv op de jongen zelf. Komt vaak voor hoor ;P

    Dat herken ik heel erg


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mullingford schreef:
    Misschien vond je het fijn dat je aandacht kreeg.


    -

    Ribery schreef:
    Je zegt dat je de rest van de tijd niet zoveel aandacht kreeg. Zoals hierboven al gezegd ben ik er vrijwel zeker van dat je het gewoon leuk vond dat die jongens je aandacht schonken. Ik zou er maar niet te lang bij stil blijven staan, waarschijnlijk zijn zij het zelf alweer vergeten. x)


    Ja wss wel. Maar ik denk niet dat ze het zijn vergeten. De bediende die het eerst ter sprake was, die had een ander deel van de zaal dus die heeft mss niet zoveel gelachen, maar die tweede weer wel xD


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    ABBA schreef:
    (...)
    Dit. Ik heb al twee de fout gemaakt dat ik verliefd was op het feit dat iemand verliefd op mij was, ipv op de jongen zelf. Komt vaak voor hoor ;P


    Ik heb het één kaar al meegemaakt int vierde....


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Appelbeestje schreef:
    Je bent gewoon hartstikke getraumatiseerd door die gast:P. Nee grapje, ik denk dat je inderdaad gewoon echt bang van hem bent. Of het is gewoon iets wat je zo bijstaat dat het moeilijk is uit je hoofd te zetten. Ga leuke dingen doen, dan vergeet je hem denk ik wel(Y)


    Wel normaal waren we morgen al wel uit het hotel en dan had ik hen sneeler vergeten, maar de plannen zijn gewijzichd en nu blijven we tot woensdag nacht in dit hotel....


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Je bent 13, niet zo gek dat jongens meer aandacht aan je zus geven (ik neem dus aan dat die ouder is) dan aan een jong meisje zoals jij. Ik denk dat je gewoon graag aandacht wil, omdat je zus dat krijgt en je er daarom steeds aan moet denken. Niet te lang daarover nadenken, voor hen was het vast gewoon eventjes grappig en doen ze dit soort dingen zo vaak.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom