• Hoi.
    Wie heeft er voor mij 'verdrietige' liedjes die ik zou kunnen gaan spelen op de piano? Ik heb iets meer dan 10 jaar ervaring, maar ik heb niet zoveel liedjes... Heb al wel op youtube gezocht maar kan daar niet echt dingen vinden die ik zoek. Liedjes zoals Winter Snow van Audrey Assad kan, maar mag ook iets totaal anders zijn, als het maar 'sad' is. Hoop dat iemand mij kan helpen :3 Misschien ga ik ook nog wel ergens piano filmpjes van mij hier posten, maar logischerwijs heb ik dan wel een goed liedje nodig haha :')

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 11:13 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Yiruma! Hij is een pianocomponist met prachtige liedjes. :] Oh, net als Ludovico Einaudi.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 11:15 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Warrior van Demi Lovato.
    Veel meer weet ik even niet, maar succes met zoeken. :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Beaton schreef:
    Yiruma! Hij is een pianocomponist met prachtige liedjes. :] Oh, net als Ludovico Einaudi.


    Yiruma! <3 Einaudi <3
    Weet jij goede bladmuziek/tutorials? Heb al een paar slechte gezien, dus mijn geduld was een beetje op.

    Wunjo schreef:
    Warrior van Demi Lovato.
    Veel meer weet ik even niet, maar succes met zoeken. :]


    Ik ga kijken, bedankt (:

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 11:17 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra schreef:
    (...)

    Ik ga kijken, bedankt (:

    Uhm nope, ik speel zelf geen piano. :3 Het enige wat ik je kan doen is liedjes aanraden, maar ik denk dat je ze misschien al kent, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beaton schreef:
    (...)
    Uhm nope, ik speel zelf geen piano. :3 Het enige wat ik je kan doen is liedjes aanraden, maar ik denk dat je ze misschien al kent, haha.


    Maakt me niet uit dat ik ze ken, ik kan dan toch niet kiezen. :3 So go on :')


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Met zo'n 10 jaar ervaring, moet Divenire van Ludovico Einaudi wel te doen zijn. De bladmuziek daarvan staat ergens op internet, ik weet niet meer precies waar. Gewoon even googlen (:


    From these ashes, I will rise

    Sarah Mclachlan - Angel
    link naar tutorial

    Je moet alleen ook echt het origineel horen, met zang. God, dat liedje kan me altijd aan het huilen maken T_T


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chopin maakte altijd mooie verdrietige liedjes :3 ik ben een groot Chopin-fan, haha.
    Valse Mélancolique (20) vind ik erg mooi c: Weet niet of er bladmuziek van te vinden is op internet.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Yiruma inderdaad!
    Of de muziek uit de film van Améli (componist is Yann Tierssen)


    :)

    Sinistra schreef:
    (...)

    Maakt me niet uit dat ik ze ken, ik kan dan toch niet kiezen. :3 So go on :')

    Time forgets en farewell van Yiruma vind ik zelf heel mooi, net als River flows in you, maybe en kiss the rain - de klassiekers, haha.

    Van Einaudi ben ik dol op Nuvole Bianche en Bella notte. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beaton schreef:
    Yiruma! Hij is een pianocomponist met prachtige liedjes. :] Oh, net als Ludovico Einaudi.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Crave schreef:
    Sarah Mclachlan - Angel
    link naar tutorial

    Je moet alleen ook echt het origineel horen, met zang. God, dat liedje kan me altijd aan het huilen maken T_T


    Thanks Jaimy, ik ga kijken.


    Ook naar alle anderen, bedankt ik zal eens kijken, Amelie kende ik natuurlijk wel maar was wel ff vergeten dat dat ook echt mooie muziek is, gehe.
    Dank jullie (:

    Beaton schreef:
    (...)
    Time forgets en farewell van Yiruma vind ik zelf heel mooi, net als River flows in you, maybe en kiss the rain - de klassiekers, haha.

    Van Einaudi ben ik dol op Nuvole Bianche en Bella notte. :Y)


    Yeah, thank you!

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 11:48 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Beaton schreef:
    (...)
    Time forgets en farewell van Yiruma vind ik zelf heel mooi, net als River flows in you, maybe en kiss the rain - de klassiekers, haha.

    Van Einaudi ben ik dol op Nuvole Bianche en Bella notte. :Y)


    Vergeet Fly van Einaudi niet ^^ tenminste, die vind ik ook echt geweldig met die anderen :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    Vergeet Fly van Einaudi niet ^^ tenminste, die vind ik ook echt geweldig met die anderen :]

    Die is ook mooi, inderdaad. :]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''



    :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'