• Hoi.
    Wie heeft er voor mij 'verdrietige' liedjes die ik zou kunnen gaan spelen op de piano? Ik heb iets meer dan 10 jaar ervaring, maar ik heb niet zoveel liedjes... Heb al wel op youtube gezocht maar kan daar niet echt dingen vinden die ik zoek. Liedjes zoals Winter Snow van Audrey Assad kan, maar mag ook iets totaal anders zijn, als het maar 'sad' is. Hoop dat iemand mij kan helpen :3 Misschien ga ik ook nog wel ergens piano filmpjes van mij hier posten, maar logischerwijs heb ik dan wel een goed liedje nodig haha :')

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 11:13 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Yiruma! Hij is een pianocomponist met prachtige liedjes. :] Oh, net als Ludovico Einaudi.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 11:15 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Warrior van Demi Lovato.
    Veel meer weet ik even niet, maar succes met zoeken. :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Beaton schreef:
    Yiruma! Hij is een pianocomponist met prachtige liedjes. :] Oh, net als Ludovico Einaudi.


    Yiruma! <3 Einaudi <3
    Weet jij goede bladmuziek/tutorials? Heb al een paar slechte gezien, dus mijn geduld was een beetje op.

    Wunjo schreef:
    Warrior van Demi Lovato.
    Veel meer weet ik even niet, maar succes met zoeken. :]


    Ik ga kijken, bedankt (:

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 11:17 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra schreef:
    (...)

    Ik ga kijken, bedankt (:

    Uhm nope, ik speel zelf geen piano. :3 Het enige wat ik je kan doen is liedjes aanraden, maar ik denk dat je ze misschien al kent, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beaton schreef:
    (...)
    Uhm nope, ik speel zelf geen piano. :3 Het enige wat ik je kan doen is liedjes aanraden, maar ik denk dat je ze misschien al kent, haha.