• New York, beter bekend als de stad die nooit slaapt. Hier kun je al je dromen laten uitkomen. Je vind er de beste hotels, feest gelegenheden en het belangrijkst gebouwen die jou droom kunnen laten uitkomen. Of het nou een modellen of een leraren carrière is, alles is mogelijk. Maar pas op! New York is dan wel de meest bijzonderste stad die jij kent door de verhalen die je ervan hebt gehoord, maar toch heeft het ook een ander kant. Een slechtere kant. Je kent vast wel die andere verhalen over de achterbuurten, waarvan jij dacht dat die niet waar waren. Laat je nooit misleiden door wat je ziet en hoort, achter alles schuilt er een geheim. Ook al zijn ze niet allemaal even leuk. Als je geboren bent in de welvarende stad Manhattan, dan heb je geluk, je groeit op in rijkdom en je leven is fantastisch. Als je in een wijk in The Bronx groeit zal ik je garanderen dat je leven niet al te best zal zijn. Criminelen en dagelijkse bende oorlogen breken er uit. De gouverneur van New York heeft in de jaren 2008 besloten een school te laten maken, en niet zo'n één waar alleen de rijke- of arme mensen naartoe mogen. Nee. Deze keer is het school bedoeld voor beiden kanten. Het wordt precies op de grens van Manhattan en The Bronx gebouwd. Na vijf jaar is het gebouw eindelijk klaar, de scholen gaan weer open en de leerlingen bereiden zich voor op hun nieuwe schooldag.


    Tieners uit Manhattan:
    - Irina Kira Valencia - Benzema
    - Alana Brooke Denver - MaitePayne
    - Calanthia "Callie" Leanora Neveille - Roar
    -
    -
    -

    Tieners uit The Bronx:
    - Miuccia
    -
    - Camp
    - Christiano Tyler Castilla - Benzema
    - Jace Lyen Quinn - Faisean
    -

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

    Regels:
    - Minimaal 4 regels!
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Geen opgevers of mensen die niet reageren.
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages!
    - OOC tussen haakjes!
    - Schelden mag, maar niet OOC!
    - Geen sneltrein RPG!
    - We sluiten niemand buiten!
    - Alleen ik maak de topics, behalve als ik offline ben maar dan wil ik wel een linkje!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 20:52 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Alles (hopelijk goed) aangepast :]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Mag ik een meisje uit The Bronx?


    "All of my hates you ": - James Malow.

    Tuurlijk :]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Ik wil graag m'n reservatie opzeggen, sorry voor het ongemak.


    Rol:
    Jace is een tiener uit the bronx
    Naam:
    Jace Lyen Quinn
    Nationaliteit:
    Jace is deels Spaans en deels Bulgaars
    Leeftijd:
    Jace is Achttien
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Geeft niet.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Rol: Tiener uit Manhattan
    Naam: Calanthia "Callie" Leanora Neveille
    Nationaliteit: Amerikaans, New York, Upper East Side
    Leeftijd: Zeventien jaar
    Uiterlijk:



    Karakter: Callie is een netjes, lief meisje die de beste vriendin is die je ooit zult hebben. Ze staat voor je klaar, helpt je met alles en zal je nooit verlaten. Ze is een beetje bescheiden en heeft nooit een grote mond. Netjes doet ze alles wat haar ouders zeggen. Want zo is ze opgevoed, als een echt prinsesje dus zo moet ze zich gedragen. Alles wat ze maar wilt krijgt ze van haar vader. Je zou verwachten dat ze een echt "papa's kindje" is, maar dat is ze niet. Waar Callie goed in is -is bakken en koken. Ze vond het geweldig om cupcakes of taarten te bakken. Ook leerde ze spaghetti koken waar ze nu helemaal verzot op is. Ze heeft dan wel thuis een bediende, Robin, maar ze wilt perse zelf koken. Elke dag bakt ze wel wat. Of het nou een taart is, koekjes zijn, wat dan ook. Haar ouders willen dan ook graag dat ze een eigen, dure lunchroom opent als ze volwassen is. Callie vindt het geweldig dat haar ouders haar erin steunen. Voor de rest is ze een vrolijk, opgewekt meisje die altijd een glimlach op haar gezicht heeft en graag lacht. Alleen als ze gekwetst is dan krijg je haar niet meer uit haar kamer. Callie is voor de buitenwereld doodsbang. Stel je voor dat er wat gebeurd. Daarom gaat ze alleen overdag naar buiten voor school en zou niet zo heel snel in de avond naar buiten komen.
    Extra: De vader van Callie, Raymond, is een zakenman dus had Callie nooit verwacht dat hij het goed zou vinden dat ze later iets met koken en bakken wilde doen. De moeder, Grace, is een advocate en is blij dat haar dochter iets gevonden heeft waar ze goed in is.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 20:08 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: Tiener uit Manhattan.
    Naam: Irina Kira Valencia.
    Nationaliteit: Russisch
    Leeftijd: 18.
    Uiterlijk:


    Karakter:
    Extra:

    Rol: Tiener uit The Bronx.
    Naam: Christiano Tyler Castilla.
    Nationaliteit: Amerikaans/Spaans.
    Leeftijd: 19.
    Uiterlijk:


    Karakter:
    Extra:


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Rol: Alana is een meisje uit Manhattan
    Naam: Alana Brooke Denver
    Nationaliteit: haar moeder is Brits en haar vader Amerikaan
    Leeftijd: 17 jaar
    Uiterlijk:




    Karakter: Alana is een goed opgevoed meisje. Ze is heel lief en van geen kwaad bewust. Ze is wel een beetje verwend en doet zo maar als je haar leert kennen zie je dat ze ze heel actief is en zich voor bijna alles inzet. (De rest komt nog)
    Extra:/


    Do what you love, love what you do